افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

۱۴۰ زن و مرد در تهران قربانی کلاهبرداری شدند / ۴۰ میلیارد به جیب زده + جزئیات

  • کد خبر : 372716
۱۴۰ زن و مرد در تهران قربانی کلاهبرداری شدند / ۴۰ میلیارد به جیب زده + جزئیات

به گزارش رکنا، گروهبان «علی ولی پور گدرزی» در تشریح این خبر گفت: اوایل شهریورماه امسال پرونده ای از بازپرسی دادسرای ناحیه دهم تهران به اداره چهاردهم پلیس آگاهی ارجاع شد. وی گفت: بر اساس مستندات پرونده فردی 50 ساله با جلب اعتماد شهروندان به بهانه سرمایه گذاری در واردات لوازم خانگی از 140 شهروند […]

به گزارش رکنا، گروهبان «علی ولی پور گدرزی» در تشریح این خبر گفت: اوایل شهریورماه امسال پرونده ای از بازپرسی دادسرای ناحیه دهم تهران به اداره چهاردهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: بر اساس مستندات پرونده فردی 50 ساله با جلب اعتماد شهروندان به بهانه سرمایه گذاری در واردات لوازم خانگی از 140 شهروند کلاهبرداری 400 میلیارد ریالی کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی موفق به شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار در جنوب تهران شدند که با هماهنگی قضائی سرانجام متهم در عملیات پلیسی ۲۵ شهریورماه دستگیر شد. امسال و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم با وجوه کلاهبرداری دارایی هایی را به دست آورده که با هماهنگی قضایی اموال و حساب های بانکی وی توقیف شده است.

سردار «گودرزی» توضیح داد: متهم در اعترافات خود گفت: با اغفال شهروندان مبنی بر پرداخت سود کلان اقدام به کلاهبرداری کردم و مبالغی که از اموال مالباختگان برداشت کردم از 200 میلیون تا 20 میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: متهم با صدور دستور قضایی از سوی بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 14 پلیس آگاهی قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: توصیه پلیس به شهروندان این است که حتما از سبد سرمایه گذاری مطمئن معرفی شده توسط بانک مرکزی و بانک ها استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.