افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

۱۱ ابزار تحلیلی رایگان برای شناسایی روند بازار ارزهای دیجیتال

  • کد خبر : 19298
۱۱ ابزار تحلیلی رایگان برای شناسایی روند بازار ارزهای دیجیتال

اگر می خواهید در بازار ارز دیجیتال موفق باشید، باید پروژه و زمان ورود مناسب را انتخاب کنید. این نیز لازم است روندهای بازار را شناسایی کنید قبل از دیگران البته با دست خالی و بدون ابزار مناسب آگاهی از وجود روندها ممکن نیست. به همین دلیل، در این مقاله از Mehen Blockchain، در مورد […]

اگر می خواهید در بازار ارز دیجیتال موفق باشید، باید پروژه و زمان ورود مناسب را انتخاب کنید. این نیز لازم است روندهای بازار را شناسایی کنید قبل از دیگران البته با دست خالی و بدون ابزار مناسب آگاهی از وجود روندها ممکن نیست. به همین دلیل، در این مقاله از Mehen Blockchain، در مورد توییت کاربری که ابزارهای رایگان برای روندهای بازار کریپتو را شناسایی کنید معرفی می کند

11 سایت تحلیلی رایگان برای شناسایی روند بازار

برای انتخاب یک پروژه مناسب در بازار کریپتو باید تحلیل های مختلفی انجام شود. تجزیه و تحلیل فنی، تحلیل بنیادی، احساسات بازار، پروژه های زنجیره ای و غیر زنجیره ای هر کدام به ابزار خاصی نیاز دارند. در ادامه به ابزارها و سایت های تحلیلی رایگانی می پردازیم که یکی از کاربران توییتر از آنها نام برده است امپراتور اسمو او در توییتی آنها را معرفی کرد.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!

ثبت نام

1. DefiLlama

سایت تحلیل ارز دیجیتال دیفی لاما
منبع: Defiprime.Com

دفی لاما یکی از مهمترین و اولین ابزاری است که باید در کمد هر کاربری برای آنالیز پروتکل ها باشد. مزایای DefiLlama عبارتند از:

  • فهرست دقیق پروتکل ها و مقدار کل قفل شده آنها (TVL).
  • نظارت و پیگیری حجم معاملات در طول زمان
  • ردیابی جریان استیبل کوین ها

Defay Lama اخیراً یک سرویس Airdrop، مدیریت و ردیابی NFT ها را راه اندازی کرده است.

2. ترمینال توکن (Tokenterminal)

سایت تحلیل ارز دیجیتال توکن ترمینال
منبع: Tokenterminal.Substack.Com

سایت ترمینال توکن (Tokenterminal) داده های رمزنگاری شده از بلاک چین های مختلف را جمع آوری می کند. در این سایت کاربر می تواند معیارهای مختلف را مقایسه، پیگیری و تجزیه و تحلیل کند. برخی از معیارهای ارائه شده در Tokenterminal عبارتند از:

  • درآمد
  • مقدار کل قفل شده است
  • نسبت قیمت به هزینه
  • هزینه ها

این پلتفرم اخیراً یک قرارداد هوشمند پرطرفدار و یک داشبورد صورت‌های مالی راه‌اندازی کرده است.

یکی از کاربران توییتر به نام Louround راهنمای کامل و شگفت انگیزی را در مورد نحوه استفاده از سایت Tokenterminal و شناسایی پروژه های کم ارزش به کاربران ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید مراجعه کنید این لینک دیدن.

3. آرکام اینتل

سایت تحلیل بازار ارز دیجیتال آرخام
منبع: Rattibha.Com

اگر می خواهید رفتار نهنگ ها را در بازار کریپتو مشاهده کنید، سایت ArkhamIntel این یک ابزار مناسب است که به شما کمک می کند تا به راحتی تراکنش های هر کیف پول را نظارت کنید. مزایای ArkhamIntel عبارتند از:

  • امکان بررسی تعامل بین کیف پول ها
  • ارائه نسبت سود و زیان (نسبت سود و زیان)
  • پیشرفته ترین چنین ابزاری موجود است

4. آرتمیس (Artemis__xyz)

سایت تحلیل ارز دیجیتال Artemis.Xyz
منبع: Artemis.Xyz

پلتفرم Artemis__xyz این یک پلتفرم تحلیلی است که تمام معیارهای لازم برای بررسی ارزهای دیجیتال در بیش از 50 زنجیره مختلف را در یک مکان ارائه می دهد. با استفاده از داشبورد ترند آرتمیس، کاربر می تواند برنامه ها و قراردادهای روند برای پیدا کردن اگر نمی دانید چگونه از این داشبورد برای شناسایی پروژه ها و روندهای کم ارزش استفاده کنید، راهنمای کامل را در این لینک خواندن.

5. نقشه های حبابی

اگر در استفاده از مرورگرهای بلوک مانند Etherscan مشکل دارید، Bubblemaps مرورگر را مسدود می کند یک جایگزین عالی مزایای Bubblemaps عبارتند از:

  • ردیابی توکن ها و کیف پول ها
  • نظارت و ردیابی جریان توکن ها

پلت فرم Bubblemaps فقط یک اسکنر بلوک نیست و در تشخیص دستکاری هایی مانند دستکاری حاکمیت UNI کمک بزرگی کرده است.

6. خوراک احساسات

استفاده از ابزارهای تحلیل اجتماعی و مواردی از این دست احساسات شما می توانید جریان بازار را کنترل کنید. درک احساسات بازار راهی برای روندها را شناسایی کنید قبل از دیگران سایت Sentiment با هدف کمک به کاربر در بازارهای بی ثبات، معمولا داده ها را به روشی قابل فهم و آسان ارائه می کند. قطعا ارزش دنبال کردن و روشن کردن اعلان های این سایت را دارد.

7. گلاسنود

سایت تحلیلی گلسنود
منبع: Coinlize.Com

انتخاب زمان ورود مناسب یکی از مهمترین نکات سرمایه گذاری موفق در بازار ارز دیجیتال است. سایت تحلیلی گلاسنود داشبوردها و نمودارهای مفیدی را ارائه می دهد که به رمزگشایی چرخه های بازار کمک می کند. Glassnode همچنین تجزیه و تحلیل دقیقی از رهبر بازار بیت کوین ارائه می دهد. نحوه استفاده از Glass Node را می توانید از این لینک مشاهده کنید.

8. Zero X Watchers (0xWatchers)

سایت Watcher (0xWatchers) با پشتیبانی از ScopeProtocol، تجزیه و تحلیل زنجیره ای کیف پول ها، توکن ها و آدرس ها را امکان پذیر می کند. با استفاده از گزینه Alpha Hunting Mode، کاربر می تواند رفتار نهنگ ها را ردیابی کند و در مورد جابجایی پول هوشمند، سرمایه های خطرپذیر (VC) و آمار لحظه ای اطلاعات کسب کند.

9. Dune Analytics (DuneAnalytics)

Dune Analytics (DuneAnalytics) این یک پلت فرم تجزیه و تحلیل کاملا رایگان است. در این سایت می توانید به تمامی معیارهای تحلیلی مورد نیاز دسترسی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام شود این است که گزینه مورد نظر را مشخص کنید. احتمالا طراحان این سایت قبلا داشبوردی برای تحلیل آن ایجاد کرده اند.

10. سایت بلوک پور

سایت تحلیلی بلاک پور
منبع: Cointelegraph.com

سایت بلوک پور این امکان را برای تجزیه و تحلیل چنین 8 بلاک چین مختلف در حال حاضر فراهم می کند. اگر می خواهید درک بصری کاملی از حرکت نقدینگی داشته باشید، باید به بلوک پور مراجعه کنید.

11. باز کردن قفل توکن (Token_Unlocks)

Token_قفل سایت را باز می کند این جزئیات و جدول زمانی باز شدن دوره قفل توکن و تخصیص آن به اعضای تیم، سرمایه های خطرپذیر و مشارکت کنندگان را نشان می دهد. هدف از این نوع ارائه، افزایش آگاهی از هرگونه افزایش احتمالی عرضه توکن و جلوگیری از افتادن کاربر در دام دامپینگ قیمت است. تیم توسعه دهنده Token_Unlocks اخیراً یک داشبورد قابل تنظیم برای ردیابی و تجزیه و تحلیل سهام اتر (ETH) ایجاد کرده است.

حرف پایانی

سرمایه گذاری موفق در بازار کریپتو به خودی خود اتفاق نمی افتد و به انجام یک سری پیش نیازها بستگی دارد. به عنوان مثال، شما باید پروژه مناسب و زمان مناسب برای ورود را انتخاب کنید. ولی روندهای بازار را شناسایی کنید و ورود قبل از دیگران بدون ابزار تحلیل امکان پذیر نیست. طبق توییت یکی از کاربران توییتر، ۱۱ ابزار تحلیلی رایگان معرفی کردیم که به شما در شناخت بهتر بازار کمک می کند. نظر شما در مورد داده ها و داشبورد این سایت ها چیست؟ کدام یک اولویت شماست؟



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-04-28 15:03:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.