افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی استان یزد جذب شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 89654
۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی استان یزد جذب شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، محمد دهقان منشادی اظهار داشت: میزان تخصیص اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود که ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن استانی و بقیه ملی و از محل دور اول […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، محمد دهقان منشادی اظهار داشت: میزان تخصیص اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود که ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن استانی و بقیه ملی و از محل دور اول سفر ریاست جمهوری است.

وی، نقش ذیحسابان استان را در جذب اعتبارات عمرانی مهم و اثر گذار توصیف کرد و گفت: بخشی از اعتبارات عمرانی به صورت نقدی و بخش دیگر در قالب اسناد خزانه اسلامی به دستگاه‌های اجرایی استان اختصاص یافت.

دهقان منشادی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان به ۳۰۰ طرح و یک هزار پروژه در سطح استان و شهرستان‌ها تزریق شد، افزود: انتقال آب و آبرسانی به شهرها و روستاها، ایجاد زیرساخت‌ها، احداث، توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی، درمانی، خانه های بهداشت روستایی، راه‌های شهری و روستایی، بخش های آموزشی، ورزشی، کشاورزی، دامداری، گردشگری و میراث فرهنگی، شهرداری ها و دهیاری ها، طرح های هادی روستایی، مراکز بهزیستی و حمایتی از جمله طرح هایی است که از اعتبارات عمرانی استان منتفع شدند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ فرصت داشتند اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای را جذب کنند.

دهقان منشادی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری شاهد افزایش اعتبارات عمرانی استان باشیم تا بتوانیم بخشی از طرح های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم و تکمیل کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=89654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.