افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
7

یک پلتفرم «ارکستر پرداخت» چگونه به کسب و کارها کمک کنید؟

  • کد خبر : 15205
یک پلتفرم «ارکستر پرداخت» چگونه به کسب و کارها کمک کنید؟

فرآیند یکپارچه‌سازی مدیریت خدمات ده‌ها، حساب و فروشندگان، درگاه‌های پرداخت بانک‌ها را در یک لایه نرم‌افزاری واحد اصطلاح ارکستر پرداخت «نامیده می‌شود. به ارکستر پرداخت، هماهنگی پرداخت نیز گفته می‌شوند. ارکستر پرداخت پردازش کامل پرداخت الکترونیک را از گرفته تا تسویه حساب بسیار ساده. در واقع پلتفرم پرداخت تمام عوامل تأثیرگذار در فرآیندهای مانند تسویه […]

فرآیند یکپارچه‌سازی مدیریت خدمات ده‌ها، حساب و فروشندگان، درگاه‌های پرداخت بانک‌ها را در یک لایه نرم‌افزاری واحد اصطلاح ارکستر پرداخت «نامیده می‌شود. به ارکستر پرداخت، هماهنگی پرداخت نیز گفته می‌شوند.

ارکستر پرداخت پردازش کامل پرداخت الکترونیک را از گرفته تا تسویه حساب بسیار ساده. در واقع پلتفرم پرداخت تمام عوامل تأثیرگذار در فرآیندهای مانند تسویه و پرداخت خودکار و… را یک پلتفرم گرد هم می‌آورد، به نرم‌افزارهای نرم‌افزارهای بیرونی متصل نمی‌شود.

ارکستر پرداخت یک کسب و کارمند کند، ارتقای راندن، امنیت را افزایش دهد و به ارائه ابزارهای ساده برای کل فرآیند پرداخت آنلاین بپردازد.

پلتفرم ارکستر پرداخت پرداخت آنلاین را کاملاً خودکار می‌کند. این خودکار به این معناست که تمام مجوزهای پرداخت، مسیر تراکنش تسویه‌ها در بانک‌های مختلف و موجود در کیف پول‌های آنلاین در هم ادغام می‌شوند و بار مدیریت مدیریت حساب‌های متعدد از صاحبان روی دوشان کسب‌وکار برداشته شده است.

در سال های اخیر و با رشد فناوری های مالی، شرکت ها و استارتاپ های فینتکی مانند استرایپ سعی کنید در راه‌های نرم‌زاری برای تحقق ارکستر پرداخت‌ها در آنحل‌های پردازشگر سرویس‌دهنده پرداخت الکترونیک را با هم انجام دهند و یک میز کار واحد و یکپارچه برای کسب‌وکارها کسب‌وکارها ایجاد کنند.

یک پلتفرم ارکستر پرداخت چگونه کار می کند؟

هیر پeltفerm Erکstr ate پ پalaگیn‌ha و rahش‌hahahahahahaht themtleفی emی‌کnthnd ummahnthanthnthnthnthnahahahahahahahahahnahnahnahnahnahahnahahahahahahahahahahahahahahahnahah

۱. در ابتدا نهایی با انتخاب روش پرداخت مورد نظر، گزینه‌های پرداختی که پلتفرم می‌دهد پرداخت را شروع می‌کند.

۲. اطلاعات صاحب کارت به درگاه پرداخت منتقل می شود.

۳. اطلاعات کارت درگاه پرداخت به بانک و پردازشگر گیرنده ارسال می‌شود.

۴. بانک خریدار و صادرکننده عملیات پرداخت را بررسی می‌کنند.

۵. بانک هدف عملیات اجرا را تایید یا رد می‌کند و این پیام به فروشنده ارسال می‌شود. در این ارکستر پرداخت در جهت کاهش هرچه خطاهای پرداخت، در صورت به‌طور خودکار تراکنش‌ها از یک فرد دیگر هدایت می‌کند.
یک پلتفرم «ارکستر پرداخت» چگونه به کسب و کارها کمک کنید؟

مهم ارکستر پرداخت برای کسب و کارها

در مقدمه خلاصه ای از ارکستر پرداخت برای کسب و کارها نکاتی را ذکر کردیم در این بخش به طور موثری در آن می‌پردازیم.

از اینکه اولین کسب‌وکاری را مجاب می‌کند که از این پلتفرم‌های جامع استفاده می‌کند که ارسال آسان‌تر سهولت کار به دلیل ادغام فرآیندها، برای هماهنگی و سازگاری این پلتفرم‌ها با اولویت‌های اولویت‌ها نیاز به پرداخت مشتری نهایی را دارد.

سایر پلتفرم‌های افزایش رشد کسب‌وکارهای آنلاین از ارائه مجموعه‌های وسیعی از خدمات پرداخت در خدمات مشتریان است. این پردازش‌های نرم‌افزارها با کاهش فنی در فرآیند دلسرد کاربر یا کاربر نهایی کاهش می‌دهند و تجربه‌ای را برای آن‌ها به فرآیندی آسان تبدیل می‌کنند. افزایش درصد موفق می‌شود که دیگر مانعی برای خطاهای آنلاین پرداخت و مشکلات فناوری رشد کسب‌وکار شود.

از دیگر مهم بودن مفهوم ارکستر پرداخت هزینه‌ها با یک پلتفرم و مدیریت با این روش مقرون به صرفه است. همچنین کسب‌وکارها بار انطباق پرداخت‌ها را با مقررات دوش این پلتفرم‌های جامع بسپار از امنیت و قانونی بودن فرآیندها هستند.

در فضایی که در بازارهای آنلاین وجود پلتفرم ارکستر می‌تواند در فرآیند پرداخت، بهتر کردن مشتری در این مسیر، افزایش نرخ تبدیل از همین راه و در نهایت رشد رشد اولیه شرکت بسیار راهگشا باشد. حال که رشد فناوری‌های مالی خود را می‌توانم به چنین میزکار برسیم صاحبان کسب‌وکار و برای بهینه‌سازی شرکت می‌توان از راه‌حل‌های جامع استفاده‌کننده و قلب پرداخت کسب‌وکار را از این محصول محصول بهره‌مند کرد. برای انتخاب پلتفرم هماهنگی پرداخت بایستی وضعیت فعلی و مدت زمان کسب و کار بررسی کننده و با توجه به هر ارتباطی که ممکن است مشکلی ایجاد کند که به درستی شناسایی شود.

گرچه اکثر ارکستر پرداخت تا ممکن است سعی کنید شرکت کنند و یکپارچه باشند، اما برخی از آن‌ها مانند شرکت خدماتی مانند خدمات پشتیبانی از فرامرزی و آرزوها و بانک‌های بانک‌های مختلف مختلف را از یک پلتفرم پلتفرم دیگر ارائه می‌دهند. به همین دلیل است که یک کسب‌وکار دقیقاً به چه جنبه‌هایی از پلتفرم بیشتر نیاز دارد، آیا تراکنش‌ها تعیین‌کننده هستند یا از آرزوهای مختلف پشتیبانی می‌کنند. به هرسو پلتفرم‌ها در عملکرد و رسیدن به کسب و کار خود نقش کلیدی دارند و آن‌ها بسیار ضروری است.

در ایران نیز وندار به عنوان یک پلتفرم جامع که در مسیر تبدیل به یک پلتفرم ارکستر فعال است خدمات گسترده ای را از جمله تسویه، پرداخت خودکار، اسکرو یا درگاه ارزیابی امن و همچنین گزارش های تحلیلی بسیار را در یک میز کار به می دهد. از شرکت مالی فینتکی مانند استفاده از وندار می‌تواند در بالاترین عملکرد را در میزان موفق و همچنین کاهش کاهش پرداخت از طریق مدیریت جریانات مالی کسب‌وکارها بسیار سودمند سودمند کند. تجربه‌های داغ تجارت آنلاین از فناوری‌های و جهانی هر کسب و کاری را به جلو می‌رند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.