افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

یک ون جذاب اما ارزان! / عکس

  • کد خبر : 385167
یک ون جذاب اما ارزان! / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، سوزوکی جیمنی در سال های اخیر یکی از خودروهای آفرود جذاب، ارزان، پرفروش و محبوب در بازارهای جهانی بوده است. این خودرو در لیست خودروهای وارداتی به کشورمان قرار دارد و رساموتور خاورمیانه آن را به مشتریان ایرانی تحویل خواهد داد. از آنجایی که جیمنی به […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، سوزوکی جیمنی در سال های اخیر یکی از خودروهای آفرود جذاب، ارزان، پرفروش و محبوب در بازارهای جهانی بوده است. این خودرو در لیست خودروهای وارداتی به کشورمان قرار دارد و رساموتور خاورمیانه آن را به مشتریان ایرانی تحویل خواهد داد. از آنجایی که جیمنی به عنوان خودروی کار در بسیاری از بازارها عرضه شده است، تولید پیکاپ سوزوکی جیمنی در آینده نزدیک منتفی نخواهد بود.

سوزوکی جیمنی ارزان‌ترین شاسی‌بلند موجود در بازارهای اروپای غربی بود، قبل از اینکه به دلیل قوانین زیست‌محیطی مجبور به ترک بازارهای اروپای غربی شود. البته سوزوکی جیمنی همچنان به عنوان خودرویی کاربردی در برخی بازارهای اروپای شرقی عرضه می شود. اگر پیکاپ سوزوکی جیمنی در سال 2025 وارد بازار شود، این خودرو ارزان ترین وانت در بازار اروپا خواهد بود.

سوزوکی جیمنی پیکاپ ارزان ترین وانت برای اروپایی ها است

وانت سوزوکی جیمنی با کابین دوبل و فضای بار کوچک به خودرویی جذاب برای بسیاری از مصرف کنندگان تبدیل می شود. این خودرو با ظرفیت تقریبی یک تن، انتخاب مناسبی برای مسیرهای کوتاه داخل و خارج شهر است. البته برای اینکه نسخه پیکاپ جیمنی وظایف پیکاپ را انجام دهد، باید تقویت شود. به خصوص سیستم تعلیق این خودرو در عقب باید تغییر کند.

اگر سوزوکی تصمیم به ساخت یک نسخه پیکاپ از جیمنی داشته باشد، بعید است که ظاهر این شاسی بلند مقرون به صرفه را تغییر دهد. البته این موضوع را باید به فال نیک گرفت; چرا که ظاهر سوزوکی جیمنی در سال های اخیر در بازار پذیرفته شده است. مربع شکل بودن بدنه این خودرو در استفاده از قطعات مختلف کاربران را آزار نمی دهد.

وانت سوزوکی جیمنی

در حال حاضر سوزوکی جیمنی با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی تنفس طبیعی عرضه می شود. این موتور 102 اسب بخار قدرت دارد و با گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک جفت می شود. این گیربکس در نسخه پیکاپ نیز استفاده می شود.

در نهایت، بزرگترین مزیت وانت سوزوکی جیمنی برای مشتریان، قیمت مقرون به صرفه آن است. نزدیک ترین رقیب این کامیون در بازار اروپا فورد رنجر رپتور است که با قیمت 58 هزار و 900 پوند (4.83 میلیارد تومان) به فروش می رسد. قیمت وانت سوزوکی جیمنی نصف این رقم خواهد بود.

۳۲۲

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.