افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

یک هودی قدیمی، نگاه کنید که بافت ظریفش چقدر زیبا به نظر می‌رسید / آن را برای قرار خود به این شکل بچسبانید

  • کد خبر : 116238
یک هودی قدیمی، نگاه کنید که بافت ظریفش چقدر زیبا به نظر می‌رسید / آن را برای قرار خود به این شکل بچسبانید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- حتما متوجه دختر و پسرهای جذاب ما در خیابان شده اید که ذائقه پاییزی شدید دارند و با اینکه هنوز هوا آنقدرها سرد نشده اما لباس های گرم پاییزی خود را درآورده اند و می پوشند. البته هر فصلی لباس‌ها و استایل‌های زیبای خود را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- حتما متوجه دختر و پسرهای جذاب ما در خیابان شده اید که ذائقه پاییزی شدید دارند و با اینکه هنوز هوا آنقدرها سرد نشده اما لباس های گرم پاییزی خود را درآورده اند و می پوشند. البته هر فصلی لباس‌ها و استایل‌های زیبای خود را دارد، اما پاییز و زمستان با همپوشانی ظاهری و همپوشانی لباس‌های مختلف، حس تازه‌تری دارند. اما با توجه به اینکه هوا همچنان خنک است و سرد نیست، پوشیدن لباس مخصوص این زمان ضروری است.

مثلا در این فصل و آب و هوا از پارچه های ظریف به هیچ وجه نباید غافل شد. دو نوع پارچه وجود دارد که یکی بسیار ضخیم است و علاوه بر زیبا بودن گرمای زیادی را نیز به بدن منتقل می کند، اما دسته دیگر پارچه پیراهنی است که پارچه ای فوق العاده ظریف و نازک دارد. این سبک لباس معمولا برای این آب و هوا پوشیده می شود و طرفداران خاص خود را دارد. پس اگر شما هم جزو خانم های خوش پوش و شیک پوشی هستید که ترند را دوست دارید و از طرفی به تنوع علاقه مند هستید، حتما این مقاله را دنبال کنید تا با این استایل جذاب بیشتر آشنا شوید.

پیراهن بافت با دامن جین

تغییر یکی از ویژگی های ترند و مد است. همانطور که می بینیم مثلاً یک کالا سال ها پیش ممنوع شد و بعد از مدتی مورد تمسخر قرار گرفت و دوباره می بینیم که همان کالا در آخرین مدل های دنیا دیده می شود، اما با این تفاوت که برای به عنوان مثال، این بار دیگر در بازار مد نیست و دیگر نمی توان آن را به شکل اصلی خود دید. به یاد دارید که دامن های بلند چقدر برای مادران بسیار شیک به نظر می رسید؟ اما مدتی گذشت و این سبک لباس پوشیدن دیگر حتی برای مادران هم مورد توجه نبود و حالا امسال می بینیم که دوباره مد شده است و این بار دامن را به سبک دخترانه می بینیم. اما همانطور که گفتیم با یک تغییر کوچک! مثلا قبل از اینکه پارچه پیدا می کردیم و الان دامن های بلند با جین می بینیم که می توان آن ها را با انواع لباس ها ترکیب کرد. این مدل دامن ها با بافت های ظریف و ظریف ظاهری زیبا و ظریف به شما می دهد که می تواند برای مهمانی ها و شب های قرار در رستوران ها مناسب باشد.

تحت عنوان

پیراهن بافته شده با ژاکت پایین و پاها

ساق ها نوعی ساپورت هستند که البته بافت ضخیم تری دارند و جزو لباس های پرطرفدار امسال هستند. پاهایی که به راحتی با هر سبکی ست می شوند و با همه چیز هماهنگ می شوند، در کنار بافت و بالشتک، می توانند ظاهر زیبایی را برای شما ایجاد کنند. این ترکیب برای همه راحت و مناسب است و آن را برای مهمانی ها و محل کار و حتی دانشگاه مناسب می کند. ترکیبی که همه جا قابل استفاده است و زیبایی خاص خود را دارد. پارچه های ساق ظریف ظاهری فوق العاده دارند که سن نمی شناسند و به دلیل طرح پارچه می توانند استایل خاص خود را حفظ کنند.

تحت عنوان

پیراهن بافت با شلوار مامان مناسب

شاید در دهه 80 فقط شلوار جین تنگ و شلوار جین بسیار شیک بود، بنابراین اگر کمی گشاد می دیدید مورد تمسخر قرار می گرفتید و به شما می گفتند ادم. اما اکنون می بینیم که انواع شلوارهای گشاد مانند مدل مامان و مدل کیف و بوت ترند هستند. شاید باورتان نشود، اما می‌توانید به راحتی در مهمانی‌های غیررسمی، میدی و پیراهن‌های لباس مجلسی، شلوار مامان فیت با پارچه‌های نازک بپوشید و پسری متفاوت از سایر نقاط کشور باشید.

تحت عنوان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.