افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

یک هفته پررونق برای بازار کریپتو؛ بورس نمی توانست رقابت کند

  • کد خبر : 401842
یک هفته پررونق برای بازار کریپتو؛ بورس نمی توانست رقابت کند

عملکرد بیت کوین در این هفته، بهترین عملکرد هفتگی بیت کوین در بیش از یک ماه گذشته است. به طوری که در زمان نگارش، قیمت بیت کوین 68452 دلار است با توجه به اسمارتک نیوز، بازارهای سنتی نتوانسته اند با بازار ارزهای دیجیتال رقابت کنید. افزایش قیمت سهام شرکت های فعال در این زمینه نشان […]

عملکرد بیت کوین در این هفته، بهترین عملکرد هفتگی بیت کوین در بیش از یک ماه گذشته است. به طوری که در زمان نگارش، قیمت بیت کوین 68452 دلار است

با توجه به اسمارتک نیوز، بازارهای سنتی نتوانسته اند با بازار ارزهای دیجیتال رقابت کنید. افزایش قیمت سهام شرکت های فعال در این زمینه نشان از توجه سرمایه گذاران دارد بیشتر به سمت این صنعت بوده است.

عملکرد ضعیف بازارهای سنتی در مقایسه با بازار ارزهای دیجیتال

در طول این هفته (میلادی)، قیمت بیت کوین تقریبا ۹٪ و قیمت اتریوم و قیمت سولانا به ترتیب 8.25٪ و ۶.۲۲٪ بر خلاف ارزهای دیجیتال، شاخص های بازار سنتی رشد چندانی نداشته اند. شاخص S&P 500 (S&P 500) و نزدک (نزدق) در این مدت کمتر از ۱٪ رشد کرده اند

با این حال، هر سه شاخص کلید بازار سهام برای شش هفته متوالی عملکرد مثبتی داشته است. این طولانی ترین روند صعودی شاخص هاست نخ (داو) و S&P 500 در سال 2024 بود.

قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال در روز جمعه ۱.۵۵٪ رشد کرد این افزایش قیمت بیت کوین اگرچه کم است اما تاثیر زیادی بر بازار داشته است.

قیمت سهام شرکت های استخراج بیت کوین هیو دیجیتال (Hive Digital) و آمد (کلبه)، هر تقریبا ۱۵٪ قیمت افزایش یافته است. همچنین قیمت سهام شرکت های بزرگتری که در این زمینه فعالیت می کنند بین ۷٪ تا ۱۰٪ افزایش یافت

در طول این هفته، قیمت سهام CoinBase (CoinBase) تقریبا ۸٪ رشد کرد در حالی که قیمت سهام MicroStrategy بیش از 11 درصد افزایش یافته است.

مجموع انحلال معاملات کل صرافی های متمرکز در روز گذشته به 113 میلیون دلار رسید. بخش بزرگی از این مبلغ (30 میلیون دلار) به تراکنش های بیت کوین اختصاص دارد. در اوایل هفته، بازگشت بیت کوین به سطح 68000 دلار منجر به انحلال بیش از 300 میلیون دلار معاملات در یک روز شد.

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: The Block
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: The Block

در وال استریت چه گذشت؟

بانک های بزرگ مانند جی پی مورگان (JPMorgan) و مورگان استنلی (مورگان استنلی) به طور غیر رسمی گزارش درآمد سه ماهه سوم خود را منتشر کرد و به نظر بسیار می رسد بیشتر از چه چیزی پیش بینی بوده است سود برده اند

لری فینک لری فینک، مدیر عامل بلک راک، در کنفرانس سه ماهه سوم این شرکت در 11 اکتبر (20 اکتبر) اعلام کرد که آینده مثبتی را برای بیت کوین متصور است.

فینک گفت:

من به استفاده از دارایی های دیجیتال در سراسر جهان اعتقاد دارم محبوب پیدا خواهد کرد

ما معتقدیم که بیت کوین به تنهایی یک کلاس دارایی جداگانه در نظر گرفته شده است

ETF بیت کوین لحظه ای بلک راک، بزرگترین ETF بیت کوین نقطه ای از نظر دارایی خالص، بیش از 1.07 میلیارد دلار خالص ورودی احتمالاً بالاترین میزان ورودی هفتگی از اواسط مارس بوده است.

انتظار می‌رود سایر شرکت‌های ارز دیجیتال در چند هفته آینده درآمد خود را گزارش کنند. شرکت ها میکرواستراتژی، کوین بیس و پلتفرم بنویسید همچنین احتمالا در 30 اکتبر (9 نوامبر) آنها گزارش درآمد خود را منتشر می کنند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-19 11:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.