افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

یک نماینده کارشناس خطاب به دولت: به مطالبات بازاریان گوش فرا دهید

  • کد خبر : 152755
یک نماینده کارشناس خطاب به دولت: به مطالبات بازاریان گوش فرا دهید

سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم گرامیداشت شهدای اصناف شهرستان بوشهر گفت: امروز نام زیبای حسین بن علی زنده است و در جهان می درخشد و آب و خوراکی برای خوردن ندارند و جمعیت زیادی دارند. مسلمانان فلسطینی آواره شده اند. پیروزی قطعاً از آن مسلمانان خواهد بود و فریاد مستضعفان کاخ ستمگران را ویران […]

سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم گرامیداشت شهدای اصناف شهرستان بوشهر گفت: امروز نام زیبای حسین بن علی زنده است و در جهان می درخشد و آب و خوراکی برای خوردن ندارند و جمعیت زیادی دارند. مسلمانان فلسطینی آواره شده اند. پیروزی قطعاً از آن مسلمانان خواهد بود و فریاد مستضعفان کاخ ستمگران را ویران خواهد کرد.

حسینی بوشهری افزود: یکی از ویژگی های بازرگانان ما این است که علاوه بر حضور در جبهه، ایستادن در مقابل دشمن و شهادت، هر چه در توان داشتند از جمله اموال خود را تقدیم می کردند.

حسینی بوشهری با مدعی وجود 11 هزار شهید اصناف، کسبه و بازار در سراسر کشور گفت: این عزیزان جان و مال خود را فدای انقلاب کردند.

وی با اشاره به فرمایشاتی که حضرت علی (ع) به یاران خود فرمودند، گفت: طبق فرمایشات آن حضرت، مال و جان باید فدای دین شود. اگر سختی به سراغت آمد، اموالت را سپر حفظ جانت کن. به عبارت دیگر، برای نجات جان خود پول را فدا کنید. اما اگر مصیبت سختی پیش آمد و واجب شد، باید جان خود را فدای دین کرد و در حفظ و ماندگاری دین کوشید.

رهبر جامعه اساتید حوزه علمیه قم با تاکید بر زنده بودن شهدای گمنام و شاهد اعمال ما، گفت: شهدای گمنام چند تکه استخوان نیستند، بلکه این لاله ها شخصیت های بزرگی هستند که درک آنها برای ما دشوار است. و تشخیص دهید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری کارنامه اصناف و کسبه را درخشان دانست و گفت: اصناف و کسبه آخرین سنگ انقلاب اسلامی را بر زمین گذاشتند.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه بازاریان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی خوش درخشیده اند، گفت: در طول تاریخ تشیع، بازاریان و اصناف همواره در کنار مذهب تشیع بوده اند و در زمان ائمه معصومین خود بازاریان و بازرگانان اطلاعات شرعی خود را به امامان می‌دادند تا بتوانند در برابر حکومت‌های اموی و عباسی قدرت داشته باشند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اصناف و بازارها به امروز و دیروز مربوط نمی شود. بلکه از بعثت پیامبر تا شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور عزت بوده ایم و مال و جان خود را نثار این نظام کرده اند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اصناف از جمله اقشاری ​​بودند که با جان و مال خود به امام (ره) پیوستند و بسیاری از دستفروشان و کسبه به دلیل همراهی با انقلاب اسلامی و پخش اعلامیه تبعید شدند.

وی با بیان اینکه اصناف همواره در کار انقلاب اسلامی بوده اند، تصریح کرد: در ایام ولیعهدی نیز اصناف بدون دریافت حقوق اقدام به تعطیلی مغازه های خود کردند و برای رفع تجهیزات و مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکردند. مراکز درمانی و اینها گوشه ای از اقدامات بازاریابان است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجمع کارشناسان مدیریت افزود: همانطور که اصناف و کسبه همواره حامی عملکرد نظام بوده اند، مدیران نیز موظف به پاسخگویی به مطالبات کسبه، همراهی با اصناف هستند. و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دهیم.

حسینی بوشهری گفت: امروز همه استعمارگران و دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و رهبری آن متحد شده اند اما هرگز نمی توانند اسلام و نور خدا را خاموش کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.