افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

یک نسخه بهبودیافته از گوشی دستی ایسوس به نام Rogue All-X در راه است

  • کد خبر : 260902
یک نسخه بهبودیافته از گوشی دستی ایسوس به نام Rogue All-X در راه است

ایسوس در جریان رویداد ROG Pulse که با حضور جیک کولینسکی و ویتسون گوردون (یکی از چهره های مطرح دنیای بازی های ویدیویی و فناوری) برگزار شد، از معرفی نسل جدید لپ تاپ گیمینگ ROG خود در ماه ژوئن خبر داد. 2 (13 ژوئن). گوردون نام دستگاه را ROG Ally X اعلام کرد و گفت […]

ایسوس در جریان رویداد ROG Pulse که با حضور جیک کولینسکی و ویتسون گوردون (یکی از چهره های مطرح دنیای بازی های ویدیویی و فناوری) برگزار شد، از معرفی نسل جدید لپ تاپ گیمینگ ROG خود در ماه ژوئن خبر داد. 2 (13 ژوئن). گوردون نام دستگاه را ROG Ally X اعلام کرد و گفت که این مدل ویژگی های اضافی را برای کاربران حرفه ای تری که به دنبال عملکرد بیشتر هستند ارائه می دهد. با دی جی همراه باشید.

شان ویتمن، مدیرعامل ایسوس تاکید کرد که Elay X نه یک به‌روزرسانی سخت‌افزاری جزئی است و نه یک نسل کاملاً جدید از Elay، بلکه ترکیبی از هر دو است. این بدان معناست که این دستگاه از همان تراشه Ryzen Z1 Extreme و صفحه نمایش 120 هرتزی VRR مانند نسل قبلی Rogue Alloy 2023 استفاده خواهد کرد.

با این حال، ایسوس قول بهبودهای متعددی را برای گلکسی X داده است. مهم ترین تغییر، استفاده از باتری بسیار بزرگتر است. شان ین، معاون ارشد ایسوس در مصاحبه ای با The Verge اظهار داشت که ظرفیت باتری بسیار بیشتر از 30 تا 40 درصد افزایش می یابد بدون اینکه وارد جزئیات شود. ین همچنین اشاره کرد که Al-X می تواند در بدترین حالت عمر باتری در مقایسه با Al-A 2023 بیش از دو برابر شود.

در این رویداد Whitson Gordon تغییرات دیگری از جمله افزایش رم سیستم از 16 گیگابایت به بیشتر و همچنین افزایش فضای ذخیره سازی را اعلام کرد. اسلات M.2 2230 همچنین با اسلات رایج تر M.2 2280 برای ارتقای آسان تر جایگزین می شود. به بهبود پورت ها نیز اشاره شد. با توجه به اینکه مدل 2023 تنها یک پورت USB-C داشت، مدل 2023 احتمالاً به دو درگاه USB-C مجهز خواهد شد. ایسوس همچنین محل نامناسب درگاه کارت microSD را تغییر داده است تا کارت های حافظه در اثر انتشار گرمای دستگاه آسیب نبینند.

از دیگر پیشرفت های احتمالی می توان به تغییرات کنترلرها با امکان تعویض راحت تر جوی استیک ها اشاره کرد. به نظر می رسد آلیاژ ایکس در رنگ تمام مشکی عرضه خواهد شد، اگرچه به غیر از رنگ، طراحی بیرونی آن بدون تغییر باقی مانده است.

علاوه بر این، ایسوس نرم افزار Armory Crate SE را به نسخه 1.5 به روز می کند که دارای طراحی بهبود یافته برای استفاده آسان تر و جذابیت بصری بیشتر است. این نسخه به روز شده در آینده برای RagAll 2023 فعلی عرضه خواهد شد و پشتیبانی ایسوس از این مدل ادامه خواهد داشت.

آلیاژ راگ ایسوس

معرفی رسمی RagAll-X در 2 ژوئن انجام خواهد شد و به احتمال زیاد، به طور ویژه در رویداد آینده Computex 2024 در تایوان ارائه خواهد شد. گفته می شود قیمت این دستگاه بالاتر از الا 2023 فعلی خواهد بود که همچنان به فروش می رسد.

در مجموع، اگرچه ASUS ROG AL-X به طور کامل جایگزین مدل قبلی خود نخواهد شد، اما به روز رسانی های قابل توجهی را برای کاربران حرفه ای به همراه خواهد داشت. باتری بزرگتر، رم و فضای ذخیره سازی بیشتر، اسلات M.2 2280، پورت های بهبود یافته و طراحی جدید کنترلر از جمله مزایای این دستگاه جدید است.

Asus RagAlloy و افزایش قیمت خیلی مهم نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.