افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

یک میلیارد شکار مردی با هزار چهره در سمینارهای ثروت + فیلم و جزئیات

  • کد خبر : 137800
یک میلیارد شکار مردی با هزار چهره در سمینارهای ثروت + فیلم و جزئیات

به گزارش رکنا، در سال 1394 جوانی که تازه وارد دانشگاه شده بود از طریق یکی از دوستانش با دوره های آموزشی پولدار شدن و انرژی مثبت و نام های دیگری که برای دوره های آموزشی آن ها تبلیغ شده بود و اولین حضور در یکی از آنها آشنا شد. این دوره هایی که یک […]

به گزارش رکنا، در سال 1394 جوانی که تازه وارد دانشگاه شده بود از طریق یکی از دوستانش با دوره های آموزشی پولدار شدن و انرژی مثبت و نام های دیگری که برای دوره های آموزشی آن ها تبلیغ شده بود و اولین حضور در یکی از آنها آشنا شد. این دوره هایی که یک مرد با لباس روحانیت او مجذوب این کلاس ها و سخنرانی ها بود.

این جوان و سایر افرادی که در این دوره آموزشی ثبت نام کرده بودند به دلیل تکنیک بیانی که برگزار کننده این دوره ها داشت که خود را مردی با عناوین و سمت های مختلف معرفی می کرد، شیفته این دوره ها و علاقه مند شدند.

هر دوره آموزشی و سمینارهای مختلف به صورت شهریه ای برگزار می شد و افراد زیادی برای شرکت در این سمینارها پول پرداخت می کردند تا اینکه مدرس این دوره ها که محمد الف نام دارد با معاینه دانش آموزان کلاس های آنها تعدادی از آنها را موضوع خود قرار داد.

این مرد برای جلب اعتماد بیشتر آزمودنی ها، خود را با عناوین مختلفی از جمله عضویت در هیئت مدیره راه ابریشم در ژاپن، صاحب رستورانی در ژاپن، استاد حوزه پولشویی، اقتصاد و حسابداری دانشگاه معرفی کرد. اردوگاه خاتم، استاد دانشگاه امام حسین با دفاتری در 12 کشور جهان، با قرارداد با شبکه نسیم، عضویت در هیئت مدیره بانک مهر اکتاز، انجام فعالیت های نفتی، تجاری، اقتصادی و غذایی. پروژه ها، هتل های چارتر تجاری در قشم، کیش و تبریز، سهامدار مرسدس بنز، کارخانه خودروسازی دارای مجوز، دارای مجوز پنج بانک: بانک نفت، خانواده، نیرو، هلال احمر و اطلس، مشاور 4 بانک معتبر، سهامدار دو مدرسه، امضای قرارداد صادرات بنزین با سفارت های افغانستان و گرجستان، نمایندگی بیمه ایران، معاونت فرهنگی تخت جمشید، مشاور وزارت اطلاعات، مشاور بیمه آسیا، فعالیت در زمینه واردات گندم، لیزینگ خودرو، مالک شرکت هواپیمایی تفتان ، مشاور شورای عالی امنیت ملی (شمخانی)، دکترای ریاضی یا هیپنوتیزم از آمریکا، عضویت در گروه کارشناسی هیئت حاکمه، مشاور شورای شهر، ارتباط با شخصیت های سیاسی یا افراد مشهوری مانند آقای رضایی و …

پس از مدتی و با ایجاد اعتماد با ترفندهای مختلف از جمله استفاده از افراد مشهور به عنوان مهمان برنامه و زیر نظر دوستان صمیمی خود، طعمه های این فرد دیگر هیچکس را به شک نمی انداخت و عجیب اینکه کتاب هایی را به نام خود منتشر کرده بود که بعدها، با گذشت سالها مشخص شده است که نویسندگان این کتاب ها افراد دیگری هستند.

این مرد مدام بهانه می آورد. سرمایه گذاری در صنعت نفت و پتروشیمی، واردات گندم و شکر، خرید اسلحه و جلیقه ضد گلوله، بیمه و… شروع به گرفتن پول از طعمه های خود کرد و این در حالی است که هر روز افراد زیادی در سمینارهای مختلف این مرد ثبت نام می کردند. … و پول زیادی به دست آورد و رعایا که قبلاً مرید گفتار و رفتار او شده بودند شروع به سرمایه گذاری کردند و طبق معاملاتی که انجام شد قرار شد سود به حساب آنها واریز شود.

در ماه اول سود به حساب مردم واریز شد و اطمینان افزایش یافت تا اینکه عده ای حاضر شدند برای سرمایه گذاری و کسب درآمد کلان خانه، طلا و حتی مقداری پول از جهیزیه و عروسی فرزندان خود را بفروشند و به این امر داده شد. . مرد دادند.

این معلم کلاهبرداری وی در ادامه اظهار داشت که می توانند سود خود را سرمایه گذاری کنند و این باعث شد که هیچکس بیشتر به فکر دریافت سود نباشد و فکر افزایش سرمایه آنها روز به روز آنها را با ثروت فراوان خوشحال می کند اما یک نکته ای پیش آمد. زمانی که رفتار مرد فریبکار تغییر کرد، افرادی که در این هلدینگ سرمایه گذاری کرده بودند به آنها شک کردند و درخواست هر روز برای دریافت پول و سود آنها بهانه ای بود که به آنها ارائه شد.

سرمایه گذاران تنها پس از ماه ها متوجه کلاهبرداری این فرد شدند و از این استاد غیر روحانی شکایت کردند و جالب اینجاست که متهم این پرونده که چندین سال پیش توسط دادگاه روحانیت برهنه شده بود، دستگیر و خیلی زود با توجه به که میلیاردها سرمایه مردمی به جیب زد، با پرداخت وثیقه میلیاردی آزاد شد و به تدریس سمینارهای آموزشی خود با نام های مختلف و دریافت میلیون ها پول ادامه می دهد و در این صورت فقط افرادی که سرمایه گذار بودند جان خود را از دست دادند.

مردمی که به امید بهبود زندگی خود خانه و ماشین خود را فروختند و امروز شرایط زندگی آنها سخت شده و دیگر خانه ای ندارند و با توجه به گلایه هایی که صورت گرفته هنوز به آنها نرسیده است. سطح اصلی آنها سرمایه، پایتخت.

این شاکیان از قوه قضائیه تقاضای رسیدگی ویژه به پرونده آنها را دارند تا سایر افرادی که همچنان در کلاس ها و سمینارهای این افراد ثبت نام می کنند سرمایه خود را از دست ندهند و همچنین به سرمایه خود برسند و این متهم نیز روانه زندان شود. برو

گفتگو با بازنده ها

جوانی که از حرف های یک مرد چاق به ستوه آمده بود، تمام سرمایه حیاتی خود و پدرش را به حساب جنایتکار واریز کرد که پس از سال ها همچنان منتظر پول اوست.

چطور به راحتی اعتماد کردی؟

کار آسانی نبود، می توانستیم از بیرون به این اتفاقات نگاه کنیم و بگوییم که ساده لوح هستیم، اما وقتی در شرایط ما بودید، سرمایه خود را به حساب این شخص واریز می کردید.

این مرد خیلی حساب شده رفتار می کرد و حتی وقتی شک می کردیم ما را به جلساتی می برد که هنرمندان مشهور و حتی نمایندگان مجلس بودند و خیلی صمیمانه با آنها صحبت می کرد تا اینکه دوباره اعتماد کردیم.

چند نفر روی اعتماد این مرد سرمایه گذاری کردند؟

تا آنجایی که من اطلاع دارم ۱۳ نفر در تهران از این فرد شکایت رسمی کردند، اما افراد بیشتری هستند که پیگیر موضوع نبودند، ۷ تا ۱۰ نفر در قم و یک نفر در اصفهان از این متهم شکایت رسمی کردند. . .

چقدر پول سرمایه گذاری کردید؟

ابتدا مقدار کمی سرمایه واریز کردم و سود آن پرداخت شد و بدون اینکه بدانم این ترفند او بوده است، پدرم با دیدن سود زیاد، خانه خود را فروخت و به این ترتیب برخی از خانواده های ما مبلغ زیادی را واریز کردند. برای سرمایه گذاری در حساب این مرد.

آنها با پول شما چه کردند؟

آنها ادعای تجارت داشتند و ما به آنها اعتماد کردیم.

شکایت به کجا رسید؟

هیچکس حرف ما را باور نمی کند و حتی شکایت ما به جایی نرسیده است و با اینکه حکم دادگاه داریم و باید در زندان باشد باز هم کلاس های آنلاین خود را تبلیغ می کند و آخر هفته ها افراد زیادی برای شرکت در کلاس ها و سمینارهای او می آیند. مرد میلیون ها پول واریز می کند. .

روش شما چیست؟

در این کلاس ها و سمینارها افراد را شناسایی می کنند و با ترفند اعتمادسازی آنها را به آنها نزدیک می کنند و شما آنقدر به حرف هایشان اعتماد می کنید که شاگرد آنها می شوید.

رای دادگاه بدوی

با شکایت مالباختگان پرونده، متهم «م.ع» را به اتهام خیانت در امانت و اختلاس مالی مجرم شناخته و به 17 ماه حبس تعزیری محکوم کرد. مدارک تحصیلی و دانشگاهی غیرمجاز و استفاده از آنها در مراحل این پرونده از جمله تهیه و توزیع آثار علمی اعم از این مدارک تحصیلی و دانشگاهی، جرم را تفکیک و جهت رسیدگی قضایی و سیر مراحل قانونی به دادگاه صالح و صالح ارجاع داده است. در حال پردازش.

سند تصمیم دادگاه در دفتر رکنا موجود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.