افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

یک میلیارد ریال پاداش خبرنگار فرار مالیاتی در فارس – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 394598
یک میلیارد ریال پاداش خبرنگار فرار مالیاتی در فارس – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی فارس، حمیدرضا محمد ابراهیمی گفت: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر فرار مالیاتی توسط یکی از فعالان صنعت چوب، در اعمال ماده (( 181) قانون مالیات های مستقیم، بازرسی مالیاتی در محل فعالیت انجام شد. مالیات دهنده ذکر شد. ادامه: بررسی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی فارس، حمیدرضا محمد ابراهیمی گفت: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر فرار مالیاتی توسط یکی از فعالان صنعت چوب، در اعمال ماده (( 181) قانون مالیات های مستقیم، بازرسی مالیاتی در محل فعالیت انجام شد. مالیات دهنده ذکر شد.

ادامه: بررسی مدارک به دست آمده مربوط به فعالیت های سال 1394 تا 1400 مالیات دهنده همانطور که گفته شد، اسناد شناسایی و مطالبه مالیاتی به مبلغ 615 میلیارد ریال برای حالت صادر و تاکنون مبلغ 240 میلیارد ریال مالیات تعیین شده است مالیات دهندهدریافت شده است.

محمد ابراهیمی افزود: بر اساس مفاد ماده (37) آیین نامه اجرایی در رابطه با ماده (219) قانون مالیات های مستقیم مبلغ یک میلیارد ریال به فردی که فرار مالیاتی اعلام می کند بخشی از آن پرداخت شده است. سازمان امور مالیاتی کشور

کسب درآمد کنید و مالیات نپردازید، از دستگاه استفاده نکنید کارت خوانتفاوت بین نوع کار درج شده در رسید دریافتی از دستگاه کارت خوان با نوع واقعی کار، عدم صدور فاکتور، صدور صورتحساب غیر واقعی، عدم گزارش درآمد به سازمان مالیاتی، استفاده از کارت بازرگانی دیگران، استفاده از دفاتر یا نرم افزارهای حسابداری متعدد، برخی از روش های رایج فرار مالیاتی را فهرست و شفاف سازی کرد: هرگونه درخواست غیر موجه. دریافت وجه نقد و کارت به کارت ممنوع است و مردم می توانند حسب مطالبه اجتماعی، تخلفات مالیاتی را از طریق مرکز ارتباط مردمی این اداره کل با شماره تماس 1526 گزارش و یا از طریق سامانه شکایات در درگاه سامانه شکایات اعلام کنند. وزارت امور عمومی. ثبت نام در سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.