افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

یک «مربی خارجی» برای تمامی تیم های ملی شنا/ جزئیات توافق با «جان اونسوی» ترک الاصل

  • کد خبر : 234247
یک «مربی خارجی» برای تمامی تیم های ملی شنا/ جزئیات توافق با «جان اونسوی» ترک الاصل

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با مربی ترک تبار برای حضور در تمامی رده های سنی تیم های ملی شنا به توافق رسید. به گزارش ایسنا، جان اونسوی 45 ساله یکی از قهرمانان و رکورداران سابق شنای ترکیه است که پس از دوران ورزشی خود، نزدیک به 20 سال به عنوان مربی فعالیت کرد. این […]

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با مربی ترک تبار برای حضور در تمامی رده های سنی تیم های ملی شنا به توافق رسید.

به گزارش ایسنا، جان اونسوی 45 ساله یکی از قهرمانان و رکورداران سابق شنای ترکیه است که پس از دوران ورزشی خود، نزدیک به 20 سال به عنوان مربی فعالیت کرد. این مربی شنای ترکیه ای حدود 15 سال سابقه حضور در آمریکا را دارد و به مدت 3 سال به عنوان دستیار جیمز گیبسون یکی از مشهورترین مربیان جهان دانش کسب کرد و یکی از مربیان مورد تایید جهان است. فدراسیون شنا. ورزش های آبی. . او در حال حاضر در کادر مربیگری تیم ملی شنای ترکیه و باشگاه شنای فنرباغچه فعالیت می کند. وی پیش از این در مرداد ماه امسال برای انجام یک کلینیک بین المللی شنا به ایران سفر کرده بود.

جان اونساوی مربی و مدرس بین المللی شنا برای همکاری با فدراسیون شنا وارد ایران شد و جلسه ای با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا برای انجام مذاکرات و توافقات اولیه برای حضور وی به عنوان مدیر فنی برگزار شد. در تمامی رده های سنی تیم ملی شنا. بر اساس اطلاعات به دست آمده، در صحبت های مسئولان فدراسیون شنا با جان اونسوی مواردی از جمله مشکلات سخت افزاری و شناگران مستعد ذکر شده است و پس از توافق نهایی با این مربی طرح جامع سه بعدی تدوین خواهد شد. کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای انجام برنامه ریزی های لازم برای انجام آموزش های مورد نیاز در رده های سنی پایه انجام شد.

اونسوی در دیدار با فدراسیون شنا چه گفت؟

اونسوی در حالی که سه بار مرحله پایانی لیگ را از نزدیک تماشا می کرد، بر لزوم تغییرات فنی شناگران ایرانی در شنا تاکید کرد. این مربی ترکیه ای اعلام کرده است که آموزش از سطوح پایه اهمیت ویژه ای دارد و برای تغییر ساختار شنای ایران در جهت پیشرفت باید آموزش های بیشتری به شناگران جوان ارائه شود. وی همچنین اعلام کرد که دو شناگر ایرانی از جمله سامیار عبدلی و مهرشاد افغاری شناگران خوبی هستند اما باید تکنیک شنای خود را تغییر دهند و در کوتاه مدت می توان زمان خاصی را به آنها اختصاص داد. اونسوی در نهایت بیان کرد که برای تغییر ساختار شنا در ایران، نهادینه سازی اصول و فنون شنا در شناگران از سنین پایین، نیاز به برنامه بلندمدت است.

دیلانچیان همچنان سرمربی تیم ملی شنا است

لازم به ذکر است گامر دیلانچیان به عنوان سرمربی تیم ملی شنا ادامه خواهد داد و اونسوی برای تقویت کادر مربیگری به تیم های ملی شنا می پیوندد و طبق برنامه ریزی انجام شده این مربی بر شناگران اصلی کشوری که در تلاش است نظارت خواهد کرد. برای ورود به بازی های المپیک. در هدف دوم شناگران دیگر را برای بازی های آسیایی آماده می کند و در هدف سوم سرپرستی تمامی رده های سنی را برعهده دارد و به همراه مربیان خود مرحله جدیدی را در شنا آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.