افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

یک لباس تابستانی و یک کت سبز زیتونی; درست است که سبز از زارا تبدیل به یک ترند شده است، اما سبز زیتونی چیز دیگری است

  • کد خبر : 21417
یک لباس تابستانی و یک کت سبز زیتونی;  درست است که سبز از زارا تبدیل به یک ترند شده است، اما سبز زیتونی چیز دیگری است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتو یکی از اقلام اصلی سبک است که وقتی صحبت از هماهنگی با نوع رنگ شما می شود، کمی سخت می شود. سبز رنگی برگرفته از طبیعت است که پیروان زیادی دارد و از نظر طیف رنگی بسیار متنوع است. یکی از شیک ترین طیف […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتو یکی از اقلام اصلی سبک است که وقتی صحبت از هماهنگی با نوع رنگ شما می شود، کمی سخت می شود. سبز رنگی برگرفته از طبیعت است که پیروان زیادی دارد و از نظر طیف رنگی بسیار متنوع است. یکی از شیک ترین طیف های رنگ سبز سبز زیتونی است که نماد آرامش و همدلی است و با انتخاب رنگ لباس به رنگ سبز زیتونی ظاهری ظریف و در عین حال مهربان و آرام خواهید داشت. البته در ترکیب این رنگ دقت کنید زیرا سبز زیتونی به راحتی با هیچ رنگی ترکیب نمی شود. پس اگر قصد دارید تابستان امسال کت زیتونی بپوشید، بهتر است ابتدا با قوانین و ترفندهای ترکیب این رنگ جذاب آشنا شوید. اول از همه خوب است بدانید که شنل سبز زیتونی مانند شنل سبز زارا نیست و می توانید سایه های مختلفی از این رنگ داشته باشید، مثلا از سبز روشن تا سبز زیتونی تیره، همگی برای مانتو مناسب هستند. . سبز زیتونی کمی شبیه سبز ارتشی است، اما کمی روشن‌تر است و برای همه رنگ‌های پوست، از روشن تا تیره، مناسب است.

برای هماهنگی با رنگ سبز زیتونی می توانید از رنگ های بژ، قهوه ای روشن، زرشکی، آبی تیره، بنفش، مشکی و قرمز استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با استایل های مختلف با کت زیتونی آشنا شوید.

کت سبز زیتونی

مانتوی زیتونی را با خامه ترکیب کنید. جذاب و شیک بپوشید.

برای اولین پیشنهاد خوب است بدانید کرم یکی از رنگ هایی است که هماهنگی بسیار خوبی با لباس سبز زیتونی دارد، می توانید لباس سبز زیتونی خود را با شال یا شلوار کرم رنگ بپوشید و از اکسسوری هایی استفاده کنید که ترکیبی از دو رنگ بهتر است رنگ کرمی که انتخاب می کنید روشن نباشد، زیرا کت زیتونی تمایل به استایل کژوال و کژوال دارد. در این استایل استفاده از شال نخی و کرم را به شما پیشنهاد می کنیم، البته شلوار کرم در کنار مانتو سبز زیتونی ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

کت سبز زیتونی

کت سبز زیتونی

مانتو زیتونی را با زرد و قرمز ترکیب کنید. یک لباس جسورانه انتخاب کنید

یکی از رنگ هایی که برای استایل شما معجزه می کند و از شما زنی با اعتماد به نفس و زیبا می سازد رنگ قرمز است. پس جسور باشید و لباس های جسورانه انتخاب کنید. ترکیب سبز و قرمز همیشه جذاب بوده است، از آنجایی که زیتونی یکی از سایه های سبز است، قرار گرفتن آن در کنار زرشکی فوق العاده است. اگر رنگ های خنثی را دوست ندارید، می توانید این ترکیب رنگ را در نظر بگیرید. جالب است بدانید که این ترکیب رنگ برای هر رنگ پوستی مناسب است.

کت سبز زیتونی

کت سبز زیتونی

خز زیتون و سیاه؛ مشکی فرشته نجات هر سبکی است.

مشکی یکی از رنگ‌هایی است که فرقی نمی‌کند چه مدلی می‌پوشید یا برای رفتن به کجا آماده می‌شوید، در هر صورت می‌توانید از این رنگ برای تکمیل ظاهر خود استفاده کنید. اگر تصمیم دارید از سه رنگ برای مجموعه لباس سبز زیتونی خود استفاده کنید، می توانید ترکیب سبز زیتونی، مشکی و سبز را انتخاب کنید و مطمئنا از انتخاب این لباس پشیمان نخواهید شد. به طور کلی، اگر از ترکیب رنگ های دیگر با مانتو سبز زیتونی مطمئن نیستید، مشکی بهترین گزینه برای شماست، زیرا به یاد داشته باشید که هر چقدر هم که کت شما زیبا و شیک باشد، شال یا روسری، شلوار و حتی کیف را انتخاب کنید. کفش می تواند آن را نامناسب به نظر برساند ظاهری چشمگیر ایجاد کنید.

کت سبز زیتونی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.