افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

یک فرد رنگین پوست مبتلا به بیماری کرون

  • کد خبر : 9680
یک فرد رنگین پوست مبتلا به بیماری کرون

نوشته ملودی ناراین بلکول، همانطور که به میشل جردن گفته شده است من یک زن رنگین پوست تحصیل کرده با بیمه خوب از خانواده خوبی هستم که غذای سالم می خوردم. اما هنوز بیش از 30 سال طول کشید تا من به بیماری کرون مبتلا شدم. خیلی وقت‌ها، مردم فکر می‌کنند که تشخیص دیرهنگام بدون […]


نوشته ملودی ناراین بلکول، همانطور که به میشل جردن گفته شده است

من یک زن رنگین پوست تحصیل کرده با بیمه خوب از خانواده خوبی هستم که غذای سالم می خوردم. اما هنوز بیش از 30 سال طول کشید تا من به بیماری کرون مبتلا شدم. خیلی وقت‌ها، مردم فکر می‌کنند که تشخیص دیرهنگام بدون این چیزها برای کسی اتفاق می‌افتد، اما در مورد کسی مثل من چه می‌گویید؟ اگر در کودکی تشخیص داده می شد، مطمئن هستم که به اندازه امروز با چالش های زیادی روبرو نمی شدم. به همین دلیل است که مأموریت من کمک به سایر افراد مبتلا به کرون – به ویژه رنگین پوستان – احساس دیده شدن و شنیدن است.

شما فقط مشکلات معده دارید

وقتی حدود 5 یا 6 ساله بودم، در حمام را می زدند و می پرسیدند که خوب هستم یا نه. من بیشتر از حد معمول در آنجا خواهم بود. به یاد دارم که معده درد وحشتناکی داشتم. در کودکی بارها و بارها به من می گفتند که فقط مشکل معده دارم. پزشکان رژیم غذایی من را زیر سوال می بردند، اما من بد غذا نمی خوردم. خانواده من همیشه آشپزی می کردند. من از یک خانواده چند نژادی هستم (مادر من سیاه پوست و پدرم هندی است) و هر دو طرف خانواده ام آشپزی می کردند. مادربزرگم باغ داشت. من با خواهرم و یک مادر مجرد بزرگ شدم و او هر روز ساعت 5:30 صبح بیدار می شد تا برای ما غذا درست کند.

وقتی حدود 13 ساله بودم، به یاد دارم که خستگی زیادی داشتم و خونریزی مقعدی داشتم. پزشکان می‌گفتند، “این هموروئید است” یا من فقط “فیبر بیشتری نیاز دارم”، بنابراین متاموسیل را مصرف کردم. اما هیچ چیز کار نمی کرد. من شب های زیادی را می گذراندم که نمی توانستم بخوابم زیرا درد زیادی داشتم. من در وان می خوابیدم زیرا هوا سرد بود و بدنم احساس می کردم آتش گرفته است. با بالش و پتو می رفتم داخل و می خوابیدم.

به مادرم، معلم‌ها و مربی تشویق کننده‌ام می‌گفتم که حالم خوب نیست، اما از آنجایی که پزشکان می‌گفتند این فقط مشکل معده یا چیزی است که خورده‌ام، به من گفته شد که به مدرسه بروم، به تمرین بروم، هل بدهم. از طریق.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=9680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.