افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

یک سیستم جامع مدیریت منابع انسانی برای شهرداری ها در حال توسعه است.

  • کد خبر : 133989
یک سیستم جامع مدیریت منابع انسانی برای شهرداری ها در حال توسعه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه 10 آذرماه) شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه قانون برنامه هفتم توسعه با ماده 14 الحاقی این لایحه با 120 رای موافق، 27 رای مخالف و 10 رای ممتنع و در مجموع 191 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند. بر این […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه 10 آذرماه) شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه قانون برنامه هفتم توسعه با ماده 14 الحاقی این لایحه با 120 رای موافق، 27 رای مخالف و 10 رای ممتنع و در مجموع 191 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند. بر این اساس باید نظام جامع مدیریت منابع انسانی شهرداری ها به جز شهرداری تهران متناسب با وظایف و اختیارات شهرداری های سراسر کشور تدوین شود.

بر اساس بند تکمیلی فوق الذکر؛ سامانه جامع مدیریت منابع انسانی شهرداری ها (به استثنای شهرداری تهران) مطابق وظایف و اختیارات شهرداری در زمینه جذب، استخدام، آموزش و توسعه مدیریت، ارزیابی عملکرد کارکنان، ارزیابی عملکرد شهرداری. ، ترفیع و انتصاب. ، پایان خدمت، بیمه و تامین اجتماعی. نظام امور رفاهی و بهداشتی و حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ظرف سه ماه از تاریخ ابلاغ این قانون توسط وزارت کشور تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

همچنین نمایندگان با 146 رأی موافق، 6 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 191 نماینده حاضر در صحن با ماده 15 تکمیلی این لایحه موافقت کردند.

بر اساس بند تکمیلی فوق الذکر؛

الف- کلیه مصوبات و امتیازات حمایتی قانون جهش تولید، مسکن به نوسازی مسکن در محدوده مصوب بازآفرینی شهری بافت‌های فرسوده و ناکارآمد به ازای هر پلاک ملکی فرسوده به پنج واحد ساختمانی تعمیم می‌یابد.

ب – تشویق سرمایه‌گذاران و تعاونی‌های بخش خصوصی و غیردولتی در طرح‌های جدید ساخت و ساز صنایع بومی، گردشگری فرهنگی، آموزشی و ورزشی در مناطق مصوب بازآفرینی شهری (بناهای فرسوده و ناکارآمد، این سرمایه‌گذاری‌ها از امتیازات قانونی سرمایه و سرمایه مستثنی هستند. معافیت ها استقرار در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته سود خواهد برد.

ج – پروانه نوسازی مسکن در بافت‌های مصوب بازآفرینی شهری (بناهای فرسوده و ناکارآمد) خارج از نوبت و حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان درخواست متقاضی توسط شهرداری‌ها و با حفظ کلیه انشعابات قبل از نوسازی صادر می‌شود. ، ایجاد شعب جدید با اولویت انجام می شود.

د- مقررات و امتیازات مناطق مصوب بازآفرینی شهری بافت‌های فرسوده و ناکارآمد به اراضی و املاک بلافاصله مجاور مناطق مصوب بازآفرینی شهری بافت‌های فرسوده و ناکارآمد می‌رسد که برای اجرای غرامت استفاده می‌شود. پروژه های مسکن یا ارائه خدمات در این مناطق.

ه- وزارت راه و شهرسازی موظف است با همکاری وزارت کشور و شهرداری ها کلیه ساختمان های ناایمن، بحرانی و پرخطر دستگاه های اجرایی در کلان شهرها و مراکز استان ها را از طریق وزارت راه و مسکن شناسایی کند. و توسعه شهری. مرکز تحقیقات و سازمان آتش نشانی تا پایان سال اول برنامه ریزی و نسبت به ایمن سازی آنها توسط دستگاه های مالک یا بهره بردار تا پایان سال سوم اقدام می کند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.