افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

یک سوم عرضه اتریوم در معرض خطر قرار گرفته است

  • کد خبر : 390123
یک سوم عرضه اتریوم در معرض خطر قرار گرفته است

داده ها نشان می دهد که تقریبا یک سوم از کل عرضه اتریوم در معرض خطر قرار گرفته است. این آمار حاکی از علاقه و اعتماد بلندمدت سرمایه گذاران به دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار است. با توجه به Blockchain Homeland و بر اساس داده های مشابه به اشتراک گذاشته شده توسط پلتفرم IntoTheBlock، در […]

داده ها نشان می دهد که تقریبا یک سوم از کل عرضه اتریوم در معرض خطر قرار گرفته است. این آمار حاکی از علاقه و اعتماد بلندمدت سرمایه گذاران به دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار است.

با توجه به Blockchain Homeland و بر اساس داده های مشابه به اشتراک گذاشته شده توسط پلتفرم IntoTheBlock، در حال حاضر 28.9 درصد از عرضه اتریوم در اختیار است. جالب اینجاست که در دی ماه این رقم 23.8 درصد بوده که نشان می دهد در 10 ماه گذشته 5.1 درصد بیشتر سپرده گذاری شده است.

بر اساس گزارش Into de Block، 15.3 درصد از کل عرضه سهام نیز بیش از سه سال از دوره سپرده آنها گذشته است که یک سیگنال قوی از “اطمینان بلندمدت” سرمایه گذاران به آینده اتریوم است.

توییت کردن در بلوک
منبع: X

کاهش قیمت اتریوم با وجود افزایش سهام

با وجود افزایش علاقه سرمایه گذاران به اتریوم، قیمت این ارز دیجیتال مانند بسیاری از ارزهای دیگر کاهش یافته است. اگرچه اتریوم در نیمه اول سال جاری عملکرد خوبی داشت، اما این توکن در ماه اکتبر با چالش های مختلفی روبرو شده است.

در 12 مارس، قیمت اتریوم از 4000 دلار گذشت و به اوج سالانه خود رسید. با این حال، از آن زمان قیمت حدود 40 درصد کاهش یافته و به حدود 2400 دلار رسیده است.

تحلیلگران می گویند فشار فروش از سوی سرمایه گذاران در عرضه اولیه سکه اتریوم (ICO) و عدم تقاضای بالا برای ETF های اتریوم ممکن است در کاهش اخیر نقش داشته باشد.

بین 1 تا 3 اکتبر، قیمت اتریوم پس از ناکامی در عبور از 2650 دلار، 12 درصد کاهش یافت و اکنون احساسات نزولی بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم شده است.

نمودار قیمت اتریوم - منبع: Cointelegraph Markets Proنمودار قیمت اتریوم - منبع: Cointelegraph Markets Pro
نمودار قیمت اتریوم – منبع: Cointelegraph Markets Pro

نیاز به تسهیل اشتراک گذاری فردی اتریوم

همزمان با افزایش عرضه سهام اتریوم، ویتالیک بوترین، بنیانگذار این ارز دیجیتال، اخیراً از نیاز به تسهیل سهامداری فردی این ارز دیجیتال حمایت کرده است.

همانطور که گزارش دادیم، بوترین معتقد است که سرمایه گذاری فردی کلید امنیت و تمرکززدایی اتریوم است و حداقل نیاز به سپرده گذاری در شبکه بلاک چین باید کاهش یابد.

در حال حاضر افرادی که می خواهند یک گره واحد را در شبکه اتریوم راه اندازی کنند باید 32 اتر معادل 80000 دلار واریز کنند. البته، پلتفرم‌های مختلفی وجود دارد که کاربران می‌توانند مبالغ بسیار کمتری را در آن واریز کنند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-08 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.