افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

یک خانم خاص باید به جای کت کاغذی سفید در مهمانی کت کاغذی سفید بپوشد / ایده های زیادی برای لباس شیک

  • کد خبر : 148754
یک خانم خاص باید به جای کت کاغذی سفید در مهمانی کت کاغذی سفید بپوشد / ایده های زیادی برای لباس شیک

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- اگرچه این روزها خیلی ها خود را برای جشن سال نو و البته یلدای زیبای ما آماده می کنند، اما افراد زیادی هم هستند که می خواهند برای مهمانی هایی که مناسبت خاصی دارند یا برای مهمانی های خانوادگی خود لباسی زیبا و شیک بپوشند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- اگرچه این روزها خیلی ها خود را برای جشن سال نو و البته یلدای زیبای ما آماده می کنند، اما افراد زیادی هم هستند که می خواهند برای مهمانی هایی که مناسبت خاصی دارند یا برای مهمانی های خانوادگی خود لباسی زیبا و شیک بپوشند. . البته همانطور که می دانید هر دوی این مناسبت ها نیاز به استایل قرمز دارند و جذابیت و تم کلی آنها را می توان در رنگ قرمز خلاصه کرد. اما هر دو پتانسیل زیبایی با رنگ هایی مانند سفید را دارند. رنگ سفید رنگی است که می تواند برای هر مهمانی، مراسم و گردشی محبوب باشد. مثلاً دیدی که پنبه سفید چه موجود عجیبی است؟ لعنتی، روشی برای ست شدن با هر رنگ و مدل لباسی دارد و باید بگوییم که روی برخی از لباس های دیگر مانند کاغذ سفید نیز کار می کند.

مثلا شلوار سفید رو نمیشه برای همه نوع جلسه استفاده کرد ولی کاغذ سفید! آنها عاشق این کاغذ سفید هستند که می توان گفت زیبا و مناسب برای هر نوع فضا و شرایطی است. شومیز پیراهن های پارچه ای کوتاه برای مهمانی ها و کمی بلندتر برای استایل های شهری هستند. چند سالی است که شومیز با اشتیاق بیشتری نسبت به قبل جلو می رود و طرفداران زیادی پیدا کرده است. نقشی که برای هر سلیقه، رنگ پوست و اندام مناسب است، می تواند یک زن را به یک خانم شیک پوش تبدیل کند. این کالا از معدود مواردی است که اصلا سن را تشخیص نمی دهد و برای انواع خانم ها و دختر خانم ها مناسب است.

پیراهن سفید با شلوار جین جذاب و مدل مامان.

اما بیایید به کاغذ سفید برسیم. این همه کاره توانایی قرار دادن آیتم های سبک زیادی را دارد. ملحفه ها در پارچه های مختلف موجود هستند و ساتن و توری بدون شک رسمی ترین آنها هستند. به عنوان مثال، کاغذ می تواند به خوبی با شلوار جین رنگ روشن ترکیب شود و زیبایی آن را برجسته کند.

بلوز سفید با شلوار جین جذاب است و البته استایل مامان هم به همان اندازه زیباست، زیرا دوران فرار خانم ها از شلوار گشاد گذشته است و حالا می بینیم که مدل مامان و شلوار مامان فیت هم می تواند رسمی باشد و هم غیررسمی. . این دو مورد به همراه یک کفش یا صندل های پاشنه بلند ترکیبی ایده آل برای تکمیل ظاهر هر خانم خوش سلیقه ای خواهد بود.

تحت عنوان

یک پیراهن سفید با دامن کوتاه یا بلند بپوشید و قلبتان کامل می شود

اما کاغذ سفید در کنار دامن های بلند و کوتاه نیز بسیار جذاب هستند. دامن یکی از لباس هایی است که قبلا فقط برای مادران می دیدیم، اما امروزه به گونه ای شده است که حتی نوجوانان و دختران جوان نیز آن را می پوشند، زیرا مدل های زانو و زیر زانو فوق العاده شیک هستند. البته دامن عروسکی کوتاه طاقچه خاص خود را دارد و می تواند با چکمه، نیم بوت و کفش پاشنه بلند عالی به نظر برسد.

از طرفی دامن های بلند با چاک دار از جین مد شده است که خانم ها هم برای استایل خیابانی با کت های جین از آن استفاده می کنند و هم برای مهمانی ها و مجالس که معمولا با بلوز یا تاپ ترکیب می شوند.

_سیمو ایزی شاپ _ خرید مطمئن از استانبول _ در…

تحت عنوان

کاغذ سفید و شیک استایل خیابانی با کت ترنچ

البته از آنجایی که از کاغذ سفید برای بسیاری از لباس ها استفاده می شود، می توان از آن در بیرون از خانه برای این روزهای سرد پاییزی استفاده کرد. سوال شما این است که من می گویم روز سرد است، پس چگونه می توانید آن را بیرون بپوشید؟ خب در جواب باید بگوییم خانم خوشگل می توانید بلوز سفید را با مانتوهای ترنچ ست کنید. در زیر نمونه ای از این مجموعه را می بینیم که واقعا جذاب و زیباست. این ترکیب برای خانم هایی که می خواهند شنل نیمه رسمی بپوشند مناسب است. زیرا، خوب، همه طرفدار استایل کژوال نیستند و برخی می خواهند کمی مجلل به نظر برسند.

تحت عنوان

be4b2be1-9a2e-45ee-8e21-80d6651f08f8

Sssr28 (1)




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.