افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

یک ایرانی در پیست تنیس جهان در تهران روی صحنه رفت

  • کد خبر : 370749
یک ایرانی در پیست تنیس جهان در تهران روی صحنه رفت

به گزارش رکنا و به نقل از فدراسیون تنیس در هشتمین روز از هفته دوم پیست تنیس مردان جهان، دیدارهای نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دوضرب در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد تا برترین بازیکنان مشخص شوند. در مرحله پایانی بخش دونفره سامیار الیاسی از ایران به همراه سیمون آگوستینی از […]

به گزارش رکنا و به نقل از فدراسیون تنیس در هشتمین روز از هفته دوم پیست تنیس مردان جهان، دیدارهای نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دوضرب در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد تا برترین بازیکنان مشخص شوند.

در مرحله پایانی بخش دونفره سامیار الیاسی از ایران به همراه سیمون آگوستینی از ایتالیا به مصاف تیم دوبل وویجیک از بلژیک و مرچن از استرالیا رفت و در پایان این دیدار تماشایی با برتری الیاسی از ایران و آگوستینی از ایتالیا به پایان رسید. با نتیجه 2 بر 1 فینال به پایان رسید و تکلیف جام قهرمانی مشخص شد.

همچنین در دیدارهای نیمه نهایی در بخش انفرادی، لورنزو بوچی از ایتالیا پس از پیروزی 1-6 در ست اول مقابل ایوانف ساولی روس، در ست دوم پس از مصدومیت با نتیجه 5 بر یک از بازی کنار رفت. بنابراین نماینده روسیه موفق شد در فینال بازی ها شرکت کند.

در دیگر دیدار این مرحله نیز دنیز کلاک از روسیه موفق شد با نتیجه 2 بر یک جاوا هند را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود.

در قرعه کشی اصلی بازی ها نمایندگانی از ایران، اسپانیا، روسیه، ایتالیا، ترکیه، هند، استرالیا، فرانسه، جمهوری چک و بلژیک حضور دارند و پرونده این مسابقات فردا با فینال بخش انفرادی بین دو تیم بسته خواهد شد. نمایندگان روسیه

رقابت‌های تور جهانی تنیس 30 هزار دلاری در بخش مردان از 20 شهریور به مدت دو هفته در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

سرپرست این مسابقات سینا ابراهیمیان داور مدال نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت تور جهانی دو هفته ای را بر عهده خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.