افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه به نفع ترامپ کنار رفت

  • کد خبر : 184638
یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه به نفع ترامپ کنار رفت

به گزارش بازار، در تحولی مهم در انتخابات داخلی حزب جمهوری خواه، ران دیسانتیس فرماندار ایالت فلوریدا که از وی به عنوان اولین نامزد این حزب پس از دونالد ترامپ نام برده می شد، از انتخابات انصراف داد. دیسانتیس با انتشار ویدئویی استعفای خود را به نفع دونالد ترامپ اعلام کرد. وی در خصوص دلیل […]

به گزارش بازار، در تحولی مهم در انتخابات داخلی حزب جمهوری خواه، ران دیسانتیس فرماندار ایالت فلوریدا که از وی به عنوان اولین نامزد این حزب پس از دونالد ترامپ نام برده می شد، از انتخابات انصراف داد.

دیسانتیس با انتشار ویدئویی استعفای خود را به نفع دونالد ترامپ اعلام کرد. وی در خصوص دلیل انصراف خود از انتخابات گفت: «در نامزدی رسمی حزب جمهوری خواه هیچ مسیر روشنی برای پیروزی نهایی نداشت…

کناره گیری او، نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی را تنها رقیب دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان می کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، علیرغم اتهامات جنایی، در اولین رقابت انتخاباتی جمهوری خواهان در ایالت آیووا به پیروزی قاطعی دست یافت.

پیروزی قاطع ترامپ در آیووا باعث شد یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه به نام ویوک راماسوامی به نفع خود از انتخابات کنار بکشد.

راماسوامی، که حدود هشت درصد از آرا را در انتخابات آیووا به دست آورد، گفت: “باید اعتراف کنم، ما آن سورپرایزی را که می خواستیم امشب (در آیووا) بدست آوریم، دریافت نکردیم.”

در این انتخابات، دیسانتیس 45 ساله با غلبه بر نیکی هیلی، نماینده سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد، در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش رویترز، عملکرد ترامپ در انتخابات مقدماتی نشان دهنده محبوبیت او در میان رای دهندگان جمهوریخواه علیرغم دو استیضاح، نقش او در حمله 6 ژانویه 2021 به کنگره و 91 اتهام جنایی به دلیل تلاش برای لغو انتخابات 2020 و حفظ اسناد طبقه بندی شده پس از خروج از ایالات متحده است. ایالت ها. کاخ سفید و جعل سوابق مربوط به پرداخت پول خاموش به یک بازیگر غیراخلاقی سینما.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.