افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

یکی دیگر از شهرک های صهیونیست نشین تخلیه و مناطق اشغالی یکی پس از دیگری در آتش سوخت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 406329
یکی دیگر از شهرک های صهیونیست نشین تخلیه و مناطق اشغالی یکی پس از دیگری در آتش سوخت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، علیرغم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و ناکامی این رژیم در دستیابی به اهداف اعلام شده جنگ، حزب الله هر روز به موفقیت های بیشتری دست می یابد و برای رسیدن به اهداف خود اقداماتی را انجام می دهد. . وعده می دهد. در همین راستا […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، علیرغم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و ناکامی این رژیم در دستیابی به اهداف اعلام شده جنگ، حزب الله هر روز به موفقیت های بیشتری دست می یابد و برای رسیدن به اهداف خود اقداماتی را انجام می دهد. . وعده می دهد.

در همین راستا رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صهیونیست های ساکن شهرک صهیونیستی «بیت هایمکآنها به دلیل آتش سوزی در پی شلیک موشک های حزب الله از این شهرک تخلیه شده اند.

علاوه بر این، منطقه اشغال شده استآمیکاهمچنین در نتیجه حمله موشکی حزب الله لبنان به آتش کشیده شد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که تیم های آتش نشانی به همراه 6 فروند هواپیمای آتش نشانی در تلاش برای اطفای حریق رخ داده در شهرک های صهیونیست نشین هستند.هایمک“و”اوشرت“در الجلیل غرب را خاموش کنید.

روزنامه صهیونیستییدیوت آهارونوتوی همچنین بیان کرد که بیمارستان صهیونیستیناهاراو دو مجروحیت ناشی از حملات موشکی اخیر حزب الله را پذیرفته است.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از کاوشگر آژیر هشدار در مناطق اشغالیمسکف ژنرال»، «ناباوری گلادی“دن”، “دفن.”“و”ارشدگزارش دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز اعلام کرد که نشست های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی حول محور “مسکف عمومی” در انگشت الجلیل هدف حملات موشکی همزمان با اصابت موشک ها در شرق مرز جنوبی لبنان اصابت و چندین انفجار شنیده شد.

شبکه المیادین گزارش داد سامانه های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در رهگیری این موشک ها ناکام ماندند و چندین فروند موشک به سرزمین های اشغالی اصابت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.