افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

یکی دیگر از شهرک های صهیونیست نشین تخلیه شد مناطق اشغالی یکی پس از دیگری در آتش می سوزند

  • کد خبر : 406283
یکی دیگر از شهرک های صهیونیست نشین تخلیه شد مناطق اشغالی یکی پس از دیگری در آتش می سوزند

به گزارش بازار به نقل از المیادین، با وجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و ناکامی این رژیم در دستیابی به اهداف اعلام شده جنگ، حزب الله هر روز به موفقیت های بیشتری دست می یابد و اقداماتی را برای تحقق وعده های خود انجام می دهد. . در همین راستا رسانه های رژیم […]

به گزارش بازار به نقل از المیادین، با وجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و ناکامی این رژیم در دستیابی به اهداف اعلام شده جنگ، حزب الله هر روز به موفقیت های بیشتری دست می یابد و اقداماتی را برای تحقق وعده های خود انجام می دهد. .

در همین راستا رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صهیونیست های ساکن شهرک صهیونیست نشین «بیت هایمک» به دلیل آتش سوزی پس از شلیک موشک های حزب الله از این شهرک تخلیه شدند.

علاوه بر این، منطقه اشغالی «آمیکه» نیز در اثر حمله موشکی حزب الله لبنان به آتش کشیده شد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که تیم های آتش نشانی به همراه 6 فروند هواپیمای آتش نشانی در تلاش برای اطفای حریق رخ داده در شهرک های صهیونیست نشین «هایمک» و «عشرت» در غرب الجلیل هستند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز اعلام کرد که بیمارستان صهیونیستی «نهاریا» 2 مجروح در حملات موشکی اخیر حزب الله را پذیرفته است.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر هشدار در مناطق اشغالی «مسکف عام»، «کفر گیلادی»، «دون»، «دفنا» و «سنیر» خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز اعلام کرد که تجمعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف «زمین مشترک» در اصبه الجلیل هدف حملات راکتی قرار گرفت و همزمان با اصابت موشک ها، صدای اصابت موشک به گوش رسید. چندین انفجار در بخش شرقی مرز جنوبی لبنان شنیده شد.

شبکه المیادین گزارش داد سامانه های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در رهگیری این موشک ها ناکام ماندند و چندین فروند موشک به سرزمین های اشغالی اصابت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.