افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

یکپارچگی و وحدت کلمه یکی از خواسته های مسلمانان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370561
یکپارچگی و وحدت کلمه یکی از خواسته های مسلمانان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، یعقوب علی نظری به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص).ص“امام صادق”به” و هفته وحدت پیامی صادر کرد. متن پیام استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است: «و تحصن کردند با طناب خداوند همه شما را حفظ کند خیر پراکنده شدندربیع الاول چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی است. تو در […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، یعقوب علی نظری به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص).ص“امام صادق”به” و هفته وحدت پیامی صادر کرد.

متن پیام استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است:

«و تحصن کردند با طناب خداوند همه شما را حفظ کند خیر پراکنده شدندربیع الاول چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی است. تو در هوا معطر بوی ولادت مسعود پیامبر اعظم.صلی الله علیه وسلم خدا علیه و خانواده اش و درود خدا بر او بادو تمام لحظات این ماه مملو از فیض و مزین به کرامت و اخلاق و انسانیت این موجود مقدس و کم نظیر تاریخ است.

یکی از مهمترین آموزه های اسلام ناب محمدی.ص در میان مسلمانان یکپارچگی و وحدت کلامی لازم است که توجه به آن موجب سعادت و سرافرازی مسلمین و جهان اسلام خواهد شد و بی شک راه عزت و سعادت مسلمانان در گرو همدلی است. بصیرت و ادراک و نیز شناخت عمیق تر از معارف دین و سیره نورانی ائمه اطهار. وضو است. ایام پربرکت هفته وحدت، یادآور چنین عظمتی است، یادآور وجود بی بدیل رسول مهربان و امامی است که بانی مکتب ادامه دهنده راه او و آخرین فرستاده الهی است.

اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفیصلی الله علیه وسلم خدا علیه و خانواده اش و درود خدا بر او بادسبط پاک امام جعفر صادق (علیه السلام) را به عموم مردم استان خراسان رضوی، ملت غیور ایران اسلامی و همه مسلمین جهان، سلامتی و بهروزی همگان مسالت دارم. هر یک از عزیزان، یکی در پناه اسلام و قرآن.

امیدوارم برادران و خواهران شیعه و سنی خوششان بیاید شکننده با نهایت هماهنگی و همدلی در سایه تعالیم دین مبین اسلام، در مسیر تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشروی کنیم و شاهد سربلندی روزافزون دین مبین اسلام در تمامی عرصه ها باشیم. جهان. جهان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.