افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

یکطرفه شدن جاده چالوس / در مناطق کوهستانی کولاک و برف – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 409417
یکطرفه شدن جاده چالوس / در مناطق کوهستانی کولاک و برف – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دلیل شرایط جوی و بارش برف از ساعت 14 امروز تردد در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال یکطرفه و تردد خودروها در جنوب انجام می شود. . -مسیر شمالی تا عادی شدن شرایط جوی ممنوع است. سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل […]

به گزارش خبرگزاری مهر، به دلیل شرایط جوی و بارش برف از ساعت 14 امروز تردد در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال یکطرفه و تردد خودروها در جنوب انجام می شود. . -مسیر شمالی تا عادی شدن شرایط جوی ممنوع است.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی لطفاوی با اشاره به شروع بارندگی ها در سراسر کشور و هشدارهای سازمان هواشناسی از لغزندگی جاده ها خبر داد.

وی تاکید کرد: رانندگان به ویژه افرادی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند از امروز تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم در خودروی خود داشته باشند تا در شرایط بحرانی و طوفان بدون مشکل به سفر خود ادامه دهند. برف.

سرهنگ شیرانی با اشاره به وضعیت جوی برخی استان ها افزود: همچنین محور میامی – گرما جاجرم در محدوده سال این ساحل از ساعت 09:30 روز جمعه 4 آبان 1403 به دلیل بارندگی، طغیان رودخانه و طغیان سیل بسته شده است. استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، زنجان، قزوین و البرز با بارش شدید باران مواجه هستند. پیش بینی می شود این بارش ها طی چند روز آینده در مناطق کوهستانی و جاده های کوهستانی ادامه داشته باشد. وی همچنین هشدار داد: بارندگی در روزهای ابتدایی فصل باعث می شود روغن و ذرات معلق در جاده با آب باران مخلوط شده و سطح جاده را لغزنده و احتمال خروج خودروها از جاده را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: در این شرایط رانندگان باید با سرعت کمتر از سرعت مجاز درج شده در تابلوها رانندگی کنند، زیرا این سرعت ها برای شرایط آب و هوایی عادی در نظر گرفته شده است و در شرایط باران و برف رعایت سرعت ایمن بوده و کاهش سرعت ضروری است. آن را

سرهنگ شیرانی همچنین شرایط جوی استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور را که با وزش باد و کاهش دید همراه است، برشمرد و به رانندگان این مناطق توصیه کرد برای محافظت از خود از چراغ‌های روشن خودروهای خود در طول روز استفاده کنند دیگران . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، شماره تلفن 120 پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت 24 ساعته پاسخگوی مسافران است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.