افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

یورش پلیس کرمانشاه برای نجات جان پسر 10 ساله از دست آدم ربایان در اسلام تهران

  • کد خبر : 140100
یورش پلیس کرمانشاه برای نجات جان پسر 10 ساله از دست آدم ربایان در اسلام تهران

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان وی بیان کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 و با مراجعه به کلانتری 23 کوپراتیوا مبنی بر وقوع این حادثه. ربودن در یکی از مدارس کرمانشاه با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی فوری در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: در همین راستا […]

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان وی بیان کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 و با مراجعه به کلانتری 23 کوپراتیوا مبنی بر وقوع این حادثه. ربودن در یکی از مدارس کرمانشاه با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی فوری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مرد جوانی با مراجعه به پلیس اعلام کرد زمانی که پسر 10 ساله اش در مدرسه بوده یکی از بستگانش که جوانی 21 ساله است پیش از این دچار اختلافات خانوادگی شده است. به دلیل انتقام جویی و زورگیری پسرش را فریب داده و پس از بیرون بردن او از مدرسه، با دست ساخته ای متواری شده و پسرش را به مکان نامعلومی می برد.

سردار حاجیان یادآور شد: پدر فرد ربوده شده نیز اظهار داشت که رباینده همچنان با وی تماس گرفته و علاوه بر واریز 30 میلیون ریال به حساب خود، اعلام کرده است که باید به یکی از پلیس آگاهی از وی شکایت کند. ایستگاه ها را می بخشم و می دهم رضایت من.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: با جمع آوری این اطلاعات، پلیس آگاهی استان اقدامات فنی و تخصصی خود را برای شناسایی محل اختفا و محل اختفای آدم ربا آغاز کرد و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی موفق به شناسایی وی در کمترین زمان شدند. بیش از 12 ساعت از حادثه مخفیگاه این فرد در شهر اسلامشهر تهران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه آدم ربا اعزام و در عملیاتی مخفیانه این فرد را بازداشت و سپس به محل دیگری که کودک ربوده شده بود منتقل و او را با خود بردند. باشد که او به سلامت برگردد

سردار حاجیان با اشاره به تحویل کودک ربوده شده به خانواده اش از انتقال آدم ربا به کرمانشاه خبر داد و گفت: این فرد صراحتا به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را از این امر اختلافات قبلی خود با پدر فرد ربوده شده عنوان کرد. کودک. و اخاذی از طرف او

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از تلاش های مستمر ماموران کلانتری 23 استان و ماموران کلانتری 23 تعاون برای اقدام سریع در انجام این ماموریت و دستگیری در اسرع وقت رباینده قدردانی کرد و گفت: همکاران ذیصلاح ما به معنای واقعی کلمه به مردم خدمت کرده اند.” و برای خدمت به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

و افزود: امروز پلیس کرمانشاه او قدرتمندتر و هوشیارتر از هر زمان دیگری در زمین است و اجازه نمی دهد عده ای که قانون شکنی می کنند بی غرض در استان ناامنی ایجاد کنند، هرچند بارها گفته ایم که کرمانشاه محل مناسبی برای مجرمان نیست و آنها باید هر چه زودتر دستگیر و به سزای اعمالشان برسند.

سردار حاجیان در پایان با بیان اینکه من و همه همکارانم با افتخار آرامش خود را فدای امنیت و آسایش مردم خواهیم کرد، گفت: ماموران نیروی انتظامی برای حفظ امنیت جامعه زحمات زیادی کشیده اند و اجازه جنایتکاران را در این استان نخواهند داد. تا به اهداف خود برسند.

حسین مسکنه/ کرمانشاه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.