افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

یمن 479 موشک و پهپاد برای حمایت از فلسطین در جنگ غزه شلیک کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 238621
یمن 479 موشک و پهپاد برای حمایت از فلسطین در جنگ غزه شلیک کرد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن با سخنان خود تاکید کرد: وضعیت بهداشتی غزه به دلیل تخریب نظام بهداشتی بسیار فاجعه بار است. ” توسط رژیم غاصب صهیونیستی دشمن صهیونیستی نتوانسته است در غزه پیروز شود بدست آورد و تنها به جنایات خود علیه غیرنظامیان افتخار می کند. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن با سخنان خود تاکید کرد: وضعیت بهداشتی غزه به دلیل تخریب نظام بهداشتی بسیار فاجعه بار است. ” توسط رژیم غاصب صهیونیستی دشمن صهیونیستی نتوانسته است در غزه پیروز شود بدست آورد و تنها به جنایات خود علیه غیرنظامیان افتخار می کند.

عبدالملک الحوثی در ادامه گفت: اسرائيل به برکت ایستادگی ملت فلسطین، این کشور با بزرگترین رسوایی تاریخ خود مواجه است. فلج بندری متر راشرش که دشمن به آن ایلات می گویند بر اقتصاد این رژیم تاثير گذار و نیمی از کارکنان آن اخراج خواهند شد. خسارات اقتصادی دشمن صهیونیستی که وزیر دارایی این رژیم آن را فاجعه بار توصیف کرد، هر لحظه بیشتر می شود.

به گفته رهبر انصارالله یمن، در هفته گذشته 18 موشک بالستیک و پهپاد در حمایت از غزه پرتاب کردیم و تاکنون 479 موشک و پهپاد در عملیات خود برای حمایت از غزه شلیک کرده ایم.

رهبر انصارالله یمن همچنین افزود: آمریکایی ها به ما فشار آوردند که عملیات خود را در حمایت از غزه متوقف کنیم، اما ما برنامه ها و برنامه هایی داریم که در آینده ضربات شدیدتری به دشمن وارد کنیم. در سطح نظامی ما به توسعه بیشتر و بیشتر اقدامات و عملیات ادامه می دهیم و گزینه های ما افزایش می یابد. پیروان فرهنگ نسل کشی به آنچه در غزه می گذرد اهمیتی نمی دهند و به کشتارهایی که 9 سال است علیه مردم ما رخ داده است اهمیتی نمی دهند. ما تأیید می کنیم که خون یمن برای ما ارزشمند است و از هیچ تلاشی برای تضمین حفظ خون، ناموس و دارایی دریغ نخواهیم کرد.

همزمان با جنگ غزه، رژیم صهیونیستی با شرایط سختی مواجه است و بحران در سرزمین های اشغالی تشدید شده است. همچنین «اسحاق ترمزژنرال ذخیره رژیم صهیونیستی با اشاره به نقش مسئولان فعلی این رژیم در بحران داخلی گفت: تا اسرائيل اگر علت بزرگترین فاجعه تغییر نکند، به سمت زوال اجتناب ناپذیر پیش خواهد رفت.

ترمز وی افزود: طرح نتانیاهو، گالانت و هلیوی برای پایان ندادن جنگ غزه به این معناست که جنگ منطقه ای فراگیر اجتناب ناپذیر خواهد بود و تنها سوال این است که چه زمانی رخ خواهد داد. جنگی که آمادگی آن را نداریم.

ژنرال صهیونیست افزود: کسانی که می خواهند حمله کنند رافا و حزب الله به دلیل فاجعه ای که این حملات می تواند ایجاد کند، عقب رانده است. اسرائيل آنها درکی ندارند.

وی ادامه داد: به سمت فروپاشی اقتصادی پیش می رویم چرا که ملاحظات و مسائل ملاحظات سیاسی قبلی و مسائل موقعیت اقتصادی دارند.

ترمز وی گفت: ما به سرعت به سمت انزوای همه ملت های جهان پیش می رویم و کشورهای اروپایی و سایر کشورهای جهان ما را در تحریم تسلیحاتی قرار خواهند داد.

ادامه: امنیت داخلی اسرائيل در حال نابودی است و هر روز بیشتر در قبرستان غزه فرو می رویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.