افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

یزد دارای 900 پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد است.

  • کد خبر : 389838
یزد دارای 900 پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان در رابطه با برگزاری اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری و اهمیت آن برای توسعه صنعت و معدن یزد اظهار کرد استان: با توجه به حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این نمایشگاه ها، نمایشگاه […]

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان در رابطه با برگزاری اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری و اهمیت آن برای توسعه صنعت و معدن یزد اظهار کرد استان: با توجه به حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این نمایشگاه ها، نمایشگاه های سرمایه گذاری نقش مهمی در جذب سرمایه برای صنایع و معادن کشور و استان دارد.

وی افزود: در صورت گسترش توانمندی های استان می توان برای راه اندازی پروژه های نیمه تمام و یا تامین مالی پروژه های موجود برنامه ریزی کرد و برگزاری نمایشگاه ها ارتباط مستقیمی با بازار فروش داخلی و خارجی دارد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد درباره فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری در صنعت و معدن گفت: از فرصت های موجود می توان به توسعه صنایع پایین دستی و تکمیل زنجیره تولید استان، توسعه شرکت های مبتنی بر دانش اشاره کرد. ، فناوری و تحقیق و توسعه.

صادقیان تصریح کرد: با توجه به سیاست دولت مبنی بر حمایت از واحدهای ارزی در صنایع، می تواند به عنوان فرصت سرمایه گذاری مطرح و فرصت مناسبی برای صنایع تولید لاستیک، شیشه، کاشی و سرامیک باشد.

وی چالش های سرمایه گذاری را کمبود زیرساخت های برق و گاز، تامین مالی و عدم تخصیص ارز عنوان کرد و گفت: این ها چالش های سرمایه گذاری فعلی است.

نقش دولت در برگزاری نمایشگاه.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به نقش دولت در حمایت از نمایشگاه ها و جذب سرمایه گذاری در کشور خاطرنشان کرد: دولت با استفاده از ابزار منابع پولی و مالی در اختیار شما نقش موثری در جذب سرمایه گذار دارد. مانند بازارهای سهام. بسترهای تبادل و تامین مالی

صادقیان با توجه به برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از این نمایشگاه‌ها و تشویق سرمایه‌گذاری‌های ملی و خارجی، تصریح کرد: ایجاد مشوق‌های بیمه‌ای و مالیاتی مختلف مشوق‌های خوبی است که باید مورد توجه قرار گیرد، علاوه بر این، ایجاد نمایشگاه‌ها موجب علاقه‌مندی به صنعت می‌شود. کشور ظرفیت و گام مهمی برای تشویق توسعه سرمایه گذاری خارجی در کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان شرکت های فعال در حوزه صنعت و معدن را به حضور در این نمایشگاه ها تشویق کرد، ادامه داد: اگر شرکت های استان متوجه شوند که این نمایشگاه می تواند مفید باشد، به صورت خودجوش از آن حمایت کرده و شرکت خواهند کرد. تبدیل می شوند

مزایای شرکت در نمایشگاه ها

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد تصریح کرد: در صورت اطلاع رسانی مناسب و به موقع و برگزاری هرچه تخصصی نمایشگاه و مشخص باشد حضور در نمایشگاه داخلی و خارجی چه مزایایی دارد، شرکت ها حضور خواهند داشت. .

صادقیان در خصوص اینکه حضور شرکت ها در این نمایشگاه ها چقدر می تواند به رشد و توسعه آنها کمک کند، گفت: تاثیر حضور شرکت در نمایشگاه ها باعث افزایش فناوری کشور شده و مدیران واحدهای صنعتی را مشتاق بازسازی، نوسازی و توسعه صنعت برای افزایش کرده است. بهره وری و کیفیت در همه ابعاد.

وی گفت: استان یزد با بیش از 900 پروژه نیمه تمام و بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از استان هایی است که برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیازمند این نوع نمایشگاه ها است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.