افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

یخ زدگی بازار کار آمریکا/سرعت استخدام کاهش یافته است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 311793
یخ زدگی بازار کار آمریکا/سرعت استخدام کاهش یافته است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، کارفرمایان آمریکایی در سال های اخیر کمترین علاقه را به استخدام نیروی جدید نشان داده اند. این روند یک اثر جانبی رکود اقتصادی است، اگرچه به اندازه ای نیست که کارفرمایان احساس نیاز به اخراج کارگران کنند. بر اساس آخرین نظرسنجی که صبح سه شنبه منتشر شد، 5.3 میلیون نفر در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، کارفرمایان آمریکایی در سال های اخیر کمترین علاقه را به استخدام نیروی جدید نشان داده اند. این روند یک اثر جانبی رکود اقتصادی است، اگرچه به اندازه ای نیست که کارفرمایان احساس نیاز به اخراج کارگران کنند. بر اساس آخرین نظرسنجی که صبح سه شنبه منتشر شد، 5.3 میلیون نفر در ژوئن استخدام شده اند که 314000 نفر کمتر از ژوئن است. می توان بوده است.

نرخ اشتغال در ایالات متحده با 3.4 درصد از کل اشتغال، پایین‌ترین میزان از مارس 2020 و نیم واحد کمتر از سطح قبل از همه‌گیری کرونا است. توقف استخدام توسط کارفرمایان به نفع کارگرانی است که قبلاً شاغل هستند. نرخ اخراج به 0.9 درصد رسیده است که پایین ترین سطح ثبت شده از سال 2000 است.

فدرال رزرو صبح روز سه شنبه نشست دو روزه ای را آغاز کرد که در آن رهبران درباره اینکه آیا وخامت بازار کار برای کاهش نرخ بهره کافی است یا خیر بحث خواهند کرد. به این شواهد آمار و اعداد اشتغال اضافه خواهد شد. ماه‌هاست که شواهد نشان می‌دهد که کارگران به بازار کار و دیگر فرصت‌های شغلی اعتماد کمتری دارند.

نرخ ترک کار، که میزان تمایل کارگران برای ترک داوطلبانه شغل خود را در بازار کار ایالات متحده اندازه گیری می کند، در 2.1 درصد باقی ماند که پایین ترین میزان از زمان است. اوت 2020 تاکنون شماره گذاری شده است. کارگرانی که به دنبال مشاغل جدید هستند نمی توانند فرصت های مشابه سال های اخیر را پیدا کنند. اما به نظر می رسد کارگران در حال حاضر در امنیت هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.