افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

یحیی گل محمدی: همه ما اراده داریم که نتایج قبلی را جبران کنیم/ هیچکس برای پرسپولیس بهتر از برانکو نیست; امشب آماده تحویل وسایل به شما هستم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 147254
یحیی گل محمدی: همه ما اراده داریم که نتایج قبلی را جبران کنیم/ هیچکس برای پرسپولیس بهتر از برانکو نیست;  امشب آماده تحویل وسایل به شما هستم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید تلاش کنیم تا در مسابقات آینده پیروز شویم و برای ادامه راه خود پیروز شویم. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر با بیان این مطلب گفت: لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه نتوانستیم […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید تلاش کنیم تا در مسابقات آینده پیروز شویم و برای ادامه راه خود پیروز شویم.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر با بیان این مطلب گفت: لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشتیم و متاسفانه نتوانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما تمام تلاش خود را برای صعود انجام دادیم، اما اینطور نشد. لیگ دوباره شروع می شود و شش بازی متوالی در پیش داریم که می تواند به پیشرفت تیم کمک کند. اولین بازی ما فردا برابر هوادار است که با هدایت محمود فکری نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و تیم قابل احترامی برای ما است.

وی با اشاره به لزوم فراموشی شکست تلخ مقابل الدحیل گفت: باید در دیدارهای بعدی برای پیروزی تلاش کنیم و راه آینده خود را ادامه دهیم. مهمترین چیز برای دیدار با هواداران فراموش کردن بازی قبلی و ریکاوری روحی و جسمی است. بعد از دیدار با الدحیل بازیکنان احساس مسئولیت کردند و از این بابت از آنها تشکر می کنم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به انگیزه زیاد شاگردانش گفت: با توجه به اینکه همه ما اراده ای برای بازیابی نتایج قبلی داریم، فکر می کنم بتوانیم در هفته های آینده بازی های خوبی انجام دهیم. مشکلاتی مانند آسیب دیدگی و بدشانسی وجود دارد. من خیلی به شانس در فوتبال اعتقاد ندارم اما مصدومیت ها در این مدت خیلی به ما آسیب زد.

گل محمدی به مصدومان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پورعلیگنجی و اسدبیگی کل فصل را از دست دادند و وحید امیری، امید عالیشاه و میلاد سرلک به تناوب مصدوم یا بیمار شدند. شرایط نسبتاً بهتر از گذشته است اما فردا باید تلاش کنیم تا فوتبال هجومی بازی کنیم.

وی در خصوص حمایت های مدیریتی باشگاه پرسپولیس و حضور مدیرعامل این باشگاه در تمرین سرخپوشان خاطرنشان کرد: با توجه به عملکردی که در بسیاری از بخش ها داشتیم این روزها را پیش بینی کرده بودم و می دانستم روزهای سختی در پیش داریم. . . برای ما بسیار مهم است که با تمرکز و انرژی بیشتر از آنچه در بخش فنی و غیر فنی می گذاریم، راه خود را ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که وضعیت این تیم را با وضعیت منچسترسیتی در هفته های اخیر مقایسه کرده بود، اظهار داشت: موفقیت تیم هایی مانند پرسپولیس و منچسترسیتی که سال ها در صدر لیگ بوده اند و با کسب جام های زیادی، انتظار می رود که سال ها ادامه یابد. ممکن است درست نباشد؛ مگر اینکه برنامه ریزی، امکانات و سازماندهی خوبی داشته باشیم.

گل محمدی از فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی گلایه کرد و گفت: بعد از قهرمانی باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کردیم و متاسفانه برای حفظ تیم پارسال به سختی کار می کردیم. ما حتی نتوانستیم سه بازیکن خود را حفظ کنیم. بازیکنانی که وارد پرسپولیس شدند نیاز به زمان دارند. آنها در یک تیم بزرگ بازی می کنند و ممکن است از نظر روحی افسرده شوند. هواداران همچنین انتظار دارند که تیم همیشه در اوج باشد.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیسی ها بعد از شکست مقابل الدیل به سمت بازیکنان این تیم بطری پرتاب کردند، گفت: وقتی هواداران عادت ندارند پرسپولیس در این جایگاه در جدول باشد و چنین نتایجی کسب کند، عصبانی می شوند و ناراحت. “. من به آنها حق می دهم و هرگز نمی گویم چرا این اتفاق افتاد. عصبانیت هواداران ما را عصبانی نمی کند و ناراحتی هواداران ما را ناراحت می کند. باید از این مشکل استفاده کرد و سعی کرد با اراده و تمرکز بیشتری نتیجه را جبران کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که علت نتایج ضعیف پرسپولیس در هفته های اخیر چیست، گفت: بزرگترین مشکل ما مصدومیت های نابهنگام بود. به خصوص مصدومیت پورعلیگنجی در دفاع و یاسین سلمانی در حمله. مصدومیت های طولانی مدتی مثل وحید امیری هم داشتیم. امید عالیشاه سه بار مصدوم شد و همچنان مصدوم است. ترابی و سرلک هم مصدوم شدند و این بازیکنان 30-40 درصد پرسپولیس را تشکیل می دهند.

گل محمدی با بیان اینکه مصدومیت شاگردانش روی پرسپولیس تاثیر منفی می گذارد خاطرنشان کرد: بازیکنانی که می خواهند به عنوان جانشین این بازیکنان به میدان بروند نیاز به زمان دارند. علاوه بر این اتفاقات و حواشی از ابتدای فصل رخ داد و مشکلاتی در حوزه مالی، امکانات و پرواز ایجاد شد. ما نمی توانیم در مورد این مسائل زیاد صحبت کنیم و حقایق را نبش قبر کنیم. بازی فردا برای ما مهمتر از هر چیز دیگری است و باید با تمرکز کامل پیروز شویم.

وی درباره بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس گفت: قطعاً شیطنت هایی بوده است. برای پرسپولیس هیچکس بهتر از برانکو نیست و اگر بدانم امشب می آید از فردا تجهیزات را به او تحویل می دهم تا تمرین کند. من هیچ مشکلی با این ندارم. برخی از افراد نام برونکو را ذکر می کنند و فکر می کنند من عصبانی خواهم شد. برانکو معلم من بود و موفقیت های سال های اخیر تیم را مدیون او هستیم. او بهترین مربی است که می توانید برای پرسپولیس انتخاب کنید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که وضعیت این تیم را با وضعیت منچسترسیتی در هفته های اخیر مقایسه کرده بود، اظهار داشت: موفقیت تیم هایی مانند پرسپولیس و منچسترسیتی که سال ها در صدر لیگ بوده اند و با کسب جام های زیادی، انتظار می رود که سال ها ادامه یابد. ممکن است درست نباشد؛ مگر اینکه برنامه ریزی، امکانات و سازماندهی خوبی داشته باشیم.

گل محمدی از فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی گلایه کرد و تصریح کرد: پس از کسب عنوان قهرمانی باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کردیم و متاسفانه به سختی توانستیم تیم سال گذشته را حفظ کنیم. ما حتی نتوانستیم سه بازیکن خود را حفظ کنیم. بازیکنانی که وارد پرسپولیس شدند نیاز به زمان دارند. آنها در یک تیم بزرگ بازی می کنند و ممکن است از نظر روحی افسرده شوند. هواداران همچنین انتظار دارند که تیم همیشه در اوج باشد.

وی با اشاره به پرتاب بطری توسط هواداران پرسپولیس پس از شکست مقابل الدیل به سمت بازیکنان این تیم، گفت: وقتی هواداران عادت ندارند پرسپولیس در این سطح از جدول باشد و چنین نتایجی کسب کند، عصبانی شوید. و ناامید. من به آنها حق می دهم و هرگز نمی گویم چرا این اتفاق افتاد. عصبانیت هواداران ما را عصبانی نمی کند و ناراحتی هواداران ما را ناراحت می کند. باید از این مشکل استفاده کرد و سعی کرد با اراده و تمرکز بیشتری نتیجه را جبران کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که علت نتایج ضعیف پرسپولیس در هفته های اخیر چیست، گفت: مصدومیت های زودرس بزرگترین مشکل ما بود. به خصوص مصدومیت پورعلیگنجی در دفاع و یاسین سلمانی در حمله. مصدومیت های طولانی مدتی مثل وحید امیری هم داشتیم. امید عالیشاه سه بار مصدوم شد و همچنان مصدوم است. ترابی و سرلک هم مصدوم شدند و این بازیکنان 30-40 درصد پرسپولیس را تشکیل می دهند.

گل محمدی با بیان اینکه مصدومیت شاگردانش روی پرسپولیس تاثیر منفی می گذارد خاطرنشان کرد: بازیکنانی که می خواهند به عنوان جانشین این بازیکنان به میدان بروند نیاز به زمان دارند. علاوه بر این اتفاقات و حواشی از ابتدای فصل رخ داد و مشکلاتی در حوزه مالی، امکانات و پرواز ایجاد شد. ما نمی توانیم در مورد این مسائل زیاد صحبت کنیم و حقایق را نبش قبر کنیم. بازی فردا برای ما مهمتر از هر چیز دیگری است و باید با تمرکز کامل پیروز شویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: جام ملت های آسیا را با عمان پیش رو دارند و حواشی هایی وجود دارد که شاید ربطی به فوتبال نداشته باشد. افرادی که می فهمند دلیل این محیطی را که راه انداخته اند می دانند و اگر لازم باشد در مورد آن صحبت خواهم کرد.

گل محمدی درباره بازی پنجشنبه هفته آینده پرسپولیس مقابل استقلال و اینکه آیا دربی می تواند روی عملکرد قرمزها مقابل تماشاگران تاثیر بگذارد یا خیر، گفت: بازی فردا مهم ترین بازی ما محسوب می شود و بعد از این بازی فرصت داریم درباره دربی صحبت کنیم. بازی با هواداران برای من مهم است.

وی از هواداران پرسپولیس برای حمایت از این تیم در دیدار با هواداران دعوت کرد و تاکید کرد: مثل دیدار با الدیل نیست اما از هواداران می خواهم پرسپولیس را تنها نگذارند. این تیم متعلق به آنهاست و هدف همه ما (تیم پرسپولیس) خوشحال کردن هواداران است. ما خودمان شرمنده هوادارانی هستیم که در این سرما هوادار پرسپولیس هستند و در کنار تیم هستند. ما دوست داریم فضایی را که در دیدار با الدحیل داشتیم، احیا کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نبیل بهویی مقابل هواداران بازی می کند یا خیر، گفت: امروز جلسه فنی و تمرینی داریم و تصمیم می گیریم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا عالیشاه می تواند مقابل تیم آماتور بازی کند، گفت: خیر.

وی با اشاره به اینکه استفاده از بازیکنان امید از باشگاه پرسپولیس برای قرمزها بیشتر از جذب بازیکن خارجی مفید است، خاطرنشان کرد: ما میلاد سرگی، علیرضا بابایی و امید فهمی را داریم و دو بازیکن جوان دیگر نیز از دو روز پیش به تیم ما پیوستند. من دوست دارم بازیکنان اصلی به تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شوند و مشتاقم که به بازیکنان جوانتر بازی بدهم! با این حال، استفاده از بازیکنان جوان نیاز به یک فرآیند دارد.

سرمربی پرسپولیس بهره گیری از جوانان را مستلزم برنامه ریزی خوب عنوان کرد و گفت: برای این کار باید برنامه ریزی کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و کم کم این جوانان را تربیت کند. اگر این کار را به صورت ناگهانی انجام دهیم، این بازیکنان دچار مشکل می شوند و ممکن است نتوانند خودشان را پیدا کنند. تیم های بزرگ باید متفاوت فکر کنند، به دنبال بازیکنانی باشند که بتوانند به تیم کمک کنند و تجربه بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشند. حرف شما کاملا درست است و طبق قوانین جدید می توانیم از تیم «ب» بازیکن بگیریم، اما متاسفانه دیده نمی شود که باشگاه ها قرار است از بازیکنان تیم «ب» و رده های پایه استفاده کنند. باید لیست تیم را هم در نظر بگیریم.

گل محمدی درباره سرنوشت تیم «ب» پرسپولیس گفت: هیئت مدیره باشگاه باید در این باره تصمیم می گرفت. اتفاقاتی افتاد که نمی دانم به کجا رسیدند و در حال پیگیری هستیم تا ببینیم چه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.