افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

یحیی عطیه الله به الاهلی پیوست! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 320907
یحیی عطیه الله به الاهلی پیوست! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

گزینه مراکشی پرسپولیس برای تقویت جناح چپ خط دفاعی به الاهلی مصر روی آورد. پس از جدایی عبدالکریم حسن مدافع قطری از تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن برجسته در آن پست هستند و از این نظر مذاکراتی را با باشگاه روسی سوچی برای جذب مدافع مراکشی انجام دادند. یحیی […]

گزینه مراکشی پرسپولیس برای تقویت جناح چپ خط دفاعی به الاهلی مصر روی آورد.

پس از جدایی عبدالکریم حسن مدافع قطری از تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن برجسته در آن پست هستند و از این نظر مذاکراتی را با باشگاه روسی سوچی برای جذب مدافع مراکشی انجام دادند. یحیی عطیه و حتی به توافق رسیدند. آنها هم به آن رسیده بودند اما این انتقال صورت نگرفت.

آنطور که باشگاه سوچی روسیه اعلام کرد این بازیکن با قراردادی قرضی یک فصل و با بند خرید دائمی راهی الاهلی مصر شد تا سرخپوشان تهرانی نتوانستند این بازیکن را جذب کنند.

باشگاه سوچی که به دلیل سقوط از لیگ برتر به لیگ یک روسیه تصمیم به فروش مدافع چپ مراکشی خود گرفته بود، با تیتر «یحیی عطیه الله به کارش در مصر ادامه می دهد»، این موضوع را اواخر شب در بیانیه ای اعلام کرد. نوشت:

این مدافع 29 ساله مراکشی برای فصل 25-2024 به صورت قرضی در الاهلی قاهره بازی خواهد کرد که برای چهل و چهارمین بار در تاریخ خود قهرمان لیگ مصر شد. عطیه الله قبل از جدایی قرضی قراردادش را با سوچی تا پایان فصل 2026-27 تمدید کرد. علاوه بر این، پرافتخارترین باشگاه در قاره آفریقا (الاهلی مصر) نیز پس از پایان قرارداد قرضی، حق خرید دائمی این بازیکن را خواهد داشت. عطیه الله در فوریه 2024 به باشگاه سوچی پیوست. او در آخرین فصل لیگ برتر روسیه در 11 بازی شرکت کرد که در آن گل پیروزی مقابل اسپارتاک مسکو را به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)