افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

یحیی سریع: یک پهپاد دیگر آمریکایی «MQ9» را سرنگون کردیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 279460
یحیی سریع: یک پهپاد دیگر آمریکایی «MQ9» را سرنگون کردیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سحرگاه امروز یک فروند پهپاد آمریکایی «ام کیو ۹» در جریان این عملیات سرنگون شد. ماموریت خصمانه در آسمان استان ماریب سرنگون می کنیم سریع افزود: سرنگونی پهپاد آمریکایی «MQ9» با موشک زمین به هوای […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سحرگاه امروز یک فروند پهپاد آمریکایی «ام کیو ۹» در جریان این عملیات سرنگون شد. ماموریت خصمانه در آسمان استان ماریب سرنگون می کنیم

سریع افزود: سرنگونی پهپاد آمریکایی «MQ9» با موشک زمین به هوای ساخت داخل انجام شد. عملیات سرنگونی پهپاد «MQ9» چند روز پس از سرنگونی پهپاد دیگری از همین نوع در آسمان استان آغاز شد. هدف ساخته شده است

وی ادامه داد: این ششمین عملیات سرنگونی پهپاد «MQ9» است که در نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» در حمایت از ملت فلسطین انجام می شود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: به توسعه توان دفاعی خود برای مقابله با تجاوزات آمریکا، انگلیس و همه قدرت های متخاصم ادامه خواهیم داد.

وی به سرعت ادامه داد: ما به کمک مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه تا پایان تجاوزات و رفع محاصره این نوار ادامه خواهیم داد.

پیش از این سریع در بیانیه دیگری اعلام کرد: برای گسترش دامنه عملیات خود در مرحله چهارم، 6 عملیات نظامی علیه 6 کشتی در دریاهای مدیترانه، سرخ و عرب انجام دادیم.

سریع گفت: نیروی دریایی، وزوز و موشک ها در این عملیات گسترده شرکت داشتند. کشتی “LAAX” پس از حمله مستقیم در دریای سرخ آسیب جدی دید. علاوه بر این، کشتی های “MOREA” و “Sealady” نیز مورد حمله قرار گرفتند. 3 عملیات در دریای سرخ با انواع اژدر، موشک بالستیک و پهپاد انجام شد.

وی افزود: ناوهای آمریکایی «البا» و «مرسک هارتفورد» در دریای عرب با موشک و پهپاد مورد حمله قرار گرفتند. علاوه بر این، کشتی «MINERVA ANTONIA» هدف چندین موشک کروز در دریای مدیترانه قرار گرفت.

سریع ادامه داد: حمله به تمامی کشتی های مذکور به دلیل نقض قانون ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفته است. عملیات گسترده نیروهای مسلح یمن برای کمک به ملت مظلوم فلسطین و در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی در منطقه. رافا ساخته شده است. تعریف و تمجید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.