افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

یاسین سلمانی می تواند مقابل مس بازی کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 271523
یاسین سلمانی می تواند مقابل مس بازی کند – پرسپولیس نیوز

به گفته خودش هافبک پرسپولیس می تواند آخرین بازی فصل را انجام دهد. یاسین سلمانی که در اولین فصل حضورش در قرمزها با وجود رفت و آمدهای مکرر تیم های امید و پرسپولیس کیفیت خوبی از خود نشان داده بود، در آستانه پیوستن به تیم بزرگسالان مصدوم شد. سلمانی 25 مهر سال گذشته در دیدار […]

به گفته خودش هافبک پرسپولیس می تواند آخرین بازی فصل را انجام دهد.

یاسین سلمانی که در اولین فصل حضورش در قرمزها با وجود رفت و آمدهای مکرر تیم های امید و پرسپولیس کیفیت خوبی از خود نشان داده بود، در آستانه پیوستن به تیم بزرگسالان مصدوم شد.

سلمانی 25 مهر سال گذشته در دیدار مقابل گل گهر دچار پارگی رباط صلیبی و مصدومیت شد و البته باید تحت عمل جراحی مینیسک قرار می گرفت.

سلمانی در آبان ماه تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از حدود شش ماه درمان و تمرین، حدود یک ماه پیش در اصفهان به ورزش بازگشت تا اینکه حدود سه هفته پیش در ورزشگاه شهید کاظمی دیده شد و حالا مدتی است که می گذرد. توپ شما به موازات کار بدنی تمرین می شود.

سلمانی خودش می گوید می تواند بازی مقابل مس رفسنجان را که 20 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، انجام دهد. بر خلاف مرتضی پورعلیگنجی که نامش از لیست بزرگسالان پرسپولیس خط خورده است، نام یاسین در لیست پرسپولیس قرار دارد و مانع حضور در تیم قرمزها نخواهد شد، با این حال بعید است که عثار چنین خطری را متحمل شود.

بسیاری از اعضای تیم پرسپولیس و کارشناسان فوتبال می گویند که اگر یاسین سلمانی مصدوم نمی شد، می توانست فصل درخشانی را در این تیم داشته باشد و البته در فاز هجومی هم عثمر و یحیی کمک می کردند، اما بدشانسی مانع از این شد. . اتفاق می افتد.

حالا اگرچه خود یاسین هم مانند مرتضی پورعلیگنجی دوست دارد حداقل دقایقی را در اختیار داشته باشد و این فصل را بدون حضور مجدد در زمین به پایان نرساند، اما با توجه به حساسیت تیم بعید به نظر می رسد که شانس بازگشت به میادین را داشته باشد. بازی ها.

به احتمال زیاد این بازیکن به همراه پورعلیگنجی به زودی وارد تمرینات گروهی می شوند اما برای رسیدن به شرایط مسابقه نیاز به زمان دارند و بازگشت آنها به زمین باید به تدریج و با دقایق کوتاه حضور در مسابقات رسمی اتفاق بیفتد که به دلیل بالا بودن بعید است حساسیت های سه بازی آخر فصل برایشان اتفاق خواهد افتاد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)