افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

یاسین سلمانی: به پدرم گفتم فقط در ایران برای پرسپولیس بازی می کنم/ پیشنهاد استقلال 10 میلیارد بیشتر بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 144976
یاسین سلمانی: به پدرم گفتم فقط در ایران برای پرسپولیس بازی می کنم/ پیشنهاد استقلال 10 میلیارد بیشتر بود – پرسپولیس نیوز

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پدرم گفتم فقط در ایران برای پرسپولیس بازی می کنم و با وجود بالاترین پیشنهاد استقلال به پرسپولیس پیوستم. یاسین سلمانی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و دوران نقاهت را سپری می […]

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پدرم گفتم فقط در ایران برای پرسپولیس بازی می کنم و با وجود بالاترین پیشنهاد استقلال به پرسپولیس پیوستم.

یاسین سلمانی در گفت و گو با برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و دوران نقاهت را سپری می کنم تا آرام آرام تمرینات را شروع کنم. این یک آسیب بسیار جدی و جدی بود و دوستانم دردی را که من تحمل می کردم دیدند. این اولین بار است که این مصدومیت را دارم. سفرهای طولانی مدت باعث شد که من آسیب ببینم.

وی درباره بازی پرسپولیس و الدیل گفت: کرسپو در زمان بازی ما مربی این تیم بود و چندین سال در کنار آنها بود. نمایش خوبی داشتیم و پیروز شدیم. با حضور گالیت جان تازه ای گرفتند و بهتر شدند. در ضدحملات فضایی را که می خواستیم به ما دادند و توانستیم نتیجه بگیریم.

هافبک پرسپولیس درباره مصدومیتش در دیدار مقابل گل غار گفت: قصد پرس و بستن پهلوی بازیکن را داشتم که پای چپم پیچ خورد و بعد رباط پاره شد. فکر نمی کردم آسیب ببینم و هیچ علامتی نداشتم اما بعد از آزمایش مصدومیتم مشخص شد.

سلمانی درباره دیدار مقابل النصر نیز گفت: اگر 10 بازیکن نداشتیم شک نکنید می توانستیم این تیم را ببریم اما بدشانس بودیم. ما این فرصت را داشتیم که در بازی برگشت این تیم را شکست دهیم. این تیم بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد و نمایش خوبی بود و موفق شدیم مقابل این تیم نتیجه بگیریم. بروزوویچ و رونالدو بازیکنان بزرگی هستند و ما از بازی مقابل آنها خوشحالیم.

وی درباره انتخاب دیرهنگام تیمش در ابتدای فصل نیز گفت: اولی شرط لژیونر بودن بود و آن چیزی که می خواستم نشد. از کشورهایی مانند بلژیک، فرانسه، پرتغال و قطر پیشنهادهایی دریافت کردم. از لیگ خودمان پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و گل گهر را انتخاب کردم. تمام خانواده من پرسپولیسی هستند و به خاطر پدرم این تیم را انتخاب کردم. در پایان لیگ گذشته به پدرم گفتم که فقط برای پرسپولیس ایران بازی می کنم.

سلمانی تصریح کرد: سپاهان تمام فاکتورهایی که یک باشگاه استاندارد باید داشته باشد را دارد و تیم بزرگی است. من از کودکی در این تیم بودم اما شرایط اجازه نداد در این تیم بمانم. همین جا بگویم پیشنهاد استقلال 10 میلیارد بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس بود و پیشنهاد پرسپولیس از همه پیشنهادها کمتر بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)