افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
5

یارانه در تیرماه پرداخت شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 25152
یارانه در تیرماه پرداخت شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، کمک هزینه معیشت مرحله ۱۴۹ بر اساس برچیده شدن اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ امروز (۲۴ ساعت به بعد) قابل برداشت است. سهشنبه. 20 جولای. در نتیجه اگر سرپرستان خانوار قسمتی از اعشار اول تا سوم هر […]

به گزارش خبرنگار مهر ، کمک هزینه معیشت مرحله ۱۴۹ بر اساس برچیده شدن اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ امروز (۲۴ ساعت به بعد) قابل برداشت است. سهشنبه. 20 جولای.

در نتیجه اگر سرپرستان خانوار قسمتی از اعشار اول تا سوم هر نفر 400 هزار تومان و اگر قسمتی از دهک های چهارم تا نهم قرار دارند که به ازای هر نفر مبلغ 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

بازگشایی مبالغ یارانه معترضان

سرپرستان خانوارهایی که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه 1401 قطع شده و بر اساس بررسی های انجام شده توسط وزارت رفاه تا پایان سال 1380 در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست بررسی کرده اند. 1401 قسمتی از در صورت قرار گرفتن دهک های اول تا نهم، مبالغ بلوکه شده در حساب سرپرستان خانوار باز و برداشت می شود. شامل مبالغ بلوکه شده در حساب بانکی سرپرست خانوار پروتستان که تا پایان سال 1401 مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نبوده و دهمین دهم آن است به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه ها برگردانده شد. .

کاتالوگ الکترونیکی

در صورتی که سرپرستان خانوار از صورتحساب الکترونیکی استفاده نکرده باشند، کل مبلغ یارانه قابل برداشت است و در صورت استفاده، به همان میزان از یارانه خانوار کسر و مابقی به حساب صندوق واریز می شود. خانوار. سرپرست خانوار

لازم به ذکر است بر اساس اطلاعات دریافتی این ارگان از مجری طرح فهرست کالاهای الکترونیکی (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، سرپرستان خانوار دهک های 1 تا 3 در صورتی که 80 درصد مصرف داشته باشند. از کل مبلغ یارانه هر یک از اعضای خانوار در قالب فهرست دارایی، مشمول دریافت مابقی مبلغ می شوند، مبالغ یارانه ای به آنها تعلق می گیرد و 20 درصد افزایش می یابد.

کسر کارمزد تسهیلات اربعین و وام کرونا

در صورتی که سرپرستان خانوار قبلا تسهیلات اعتباری دریافت کرده باشند الحسنه 10 میلیون ریال تاج دوم اعمال شده است، مابقی اقساط این نصب از مبلغ واریز شده به حساب شما کسر خواهد شد.

همچنین به خانوارهایی که تسهیلات اعزام به اماکن مرتفع (اربعین) داده شده است. هستند هزینه های این تسهیلات متناسب با حجم خانوار از حساب شما کسر می شود.

واریز یارانه به حساب ناظرانی که درخواست بررسی عشر و سوابق جدید دارند

در این مرحله سرپرستان خانواری که ثبت نام کرده اند هستند اگر در آزمون بسط دادن ساخته شده توسط وزارت رفاه قسمتی از در صورتی که در دهک های اول تا نهم قرار داشته باشند، یارانه تیرماه را بر اساس دهک های اعلامی دریافت می کنند.

همچنین یادآور می شود سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه 1401 قطع شده و درخواست تجدیدنظر خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین در بررسی انجام شده توسط این وزارتخانه ثبت کرده اند. بهزیستی قسمتی از در صورت کسب رتبه دهک های اول تا نهم بر اساس دهک های اعلام شده یارانه تیر 1402 را دریافت خواهند کرد.

متقاضیان بازنگری عشر اعلام شده می توانند جهت ثبت نام یا پیگیری درخواست خود به سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 09200006369 تماس بگیرند.

ثبت نام افرادی که هنوز یارانه نقدی دریافت نکرده اند و یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند ادامه دارد. این افراد می توانند با مراجعه به سایت پنجره خدمات ملی هوشمند به آدرس https://my.gov.ir، خانوار خود را ثبت کنند. برای ثبت نام در این سامانه باید شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار، کد ملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه داشته باشید. عصر داشتن حساب بانکی مربوط به سرپرست خانوار متقاضی یا بازماندگان جدید یارانه الزامی است. تمامی افراد می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت کمک هزینه عائله مندی کد ملی *43857*4* (4 ستاره، 4 ستاره، 43857 ستاره، کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.