افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

یارانه بازنشستگان قطع شده است؟ / تشریح ساماندهی هدفمندی یارانه ها.

  • کد خبر : 371512
یارانه بازنشستگان قطع شده است؟ / تشریح ساماندهی هدفمندی یارانه ها.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از تسنیم، محمود ملکوتی خواه رئیس سازمان یارانه ها در رابطه با موضوع توقف برخی پرداخت های مربوط به مطالبات بازنشستگان ازکارافتاده گفت: تعلیق مستمری نداشتیم. اعتبارات مصوب مجلس است و سازمان برنامه موظف است طبق بودجه ارقام را پرداخت کند. این رقم به صورت ماهانه و به تدریج […]


به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از تسنیم، محمود ملکوتی خواه رئیس سازمان یارانه ها در رابطه با موضوع توقف برخی پرداخت های مربوط به مطالبات بازنشستگان ازکارافتاده گفت: تعلیق مستمری نداشتیم. اعتبارات مصوب مجلس است و سازمان برنامه موظف است طبق بودجه ارقام را پرداخت کند. این رقم به صورت ماهانه و به تدریج از طریق ارقام ارائه شده توسط همکاران در سازمان مراقبت پرداخت می شود.

وی گفت: سقف مبلغی که می توانیم پرداخت کنیم یک دوازدهم رقمی است که هر ماه در قانون از طریق قانونگذار تسریع شده است و منابع بر اساس جمع آوری هزینه ها است. یکی از مشکلات ما عدم تحقق منابع مشخص بود در حالی که مجبور به پرداخت کمک های اجتماعی مانند مستمری بودیم.

بنابراین یک دوازدهم تا شهریور ماه پرداخت شده است، اما در لیست ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی، برخی افراد با روش های مختلف از جمله توانمندسازی و … جای خود را به افراد جدید می دهند. ورودی هایی بود و از نظر اعتباری هم اعلام شد که این افراد مستمری نگرفته اند یا وقفه دارند اما قطعا در کارشان هستند. نبود. بنابراین، در شهریور اکثر افرادی که در ماه های قبل مانده بودند به این لیست اضافه شدند و پرداخت کردند، یعنی شش دوازدهم اعتبار 1403 باید پرداخت می شد.

ملکوتی خواه در ادامه گفت: تاکنون 107 درصد پرداخت کرده ایم یعنی بیش از 100 درصد پرداخت کرده ایم در حالی که در منابع سازمان 54 درصد به دلیل اولویت و نیاز عزیزانی که به دنبال آن هستند محقق شده است. بهزیستی تا رنج نبرند. خبر خوبی که باید با شما در میان بگذارم این است که با این پرداختی که سازمان انجام داد، یارانه و مستمری هیچ یک از عزیزان قطع نشد و اگر افرادی در لیست 1403 بودند. فروردین به سازمان ها و مسئولان بهزیستی کشور قول داده ایم که تا شهریورماه به رفاه و کار کسانی که به هر دلیلی مستمری نگرفته اند فکر کنند.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.