افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

یاد بگیرید که چگونه با این روش ترکیب تن را به عنوان یک آرایشگر/براق انجام دهید، چه برای آرایش روزمره و چه برای عروسی.

  • کد خبر : 307332
یاد بگیرید که چگونه با این روش ترکیب تن را به عنوان یک آرایشگر/براق انجام دهید، چه برای آرایش روزمره و چه برای عروسی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه آرایش برای بسیاری از خانم ها به یک روال روزمره تبدیل شده است زیرا هدف از آرایش تغییر کرده است و افراد برای تغییر خود از آرایش استفاده نمی کنند و به نوعی آرایش راهی برای افزایش زیبایی آنهاست. و پوشاندن عیوب و عیوب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه آرایش برای بسیاری از خانم ها به یک روال روزمره تبدیل شده است زیرا هدف از آرایش تغییر کرده است و افراد برای تغییر خود از آرایش استفاده نمی کنند و به نوعی آرایش راهی برای افزایش زیبایی آنهاست. و پوشاندن عیوب و عیوب خود به همین دلیل است، مثلاً در جاهایی مانند دانشگاه همه به دنبال آرایش شیک برای دانشگاه هستند و از آرایش تیره و غلیظ بدشان نمی آید، زیرا در این صورت نه تنها زیبا نیستند. ، اما شبیه انگشت و عنوان هم هستند. افرادی که شرایط را نمی دانند دیده می شوند زیرا این نوع آرایش برای عروسی ها مد نیست و همه به دنبال آرایش طبیعی هستند.

البته در این بین برای داشتن آرایش خوب باید ابزار و لوازم جانبی خوبی در اختیار داشته باشید، مثلاً اگر چشمان شما حساس است، باید بهترین خط چشم را برای چشم های حساس انتخاب کنید و از بین خط چشم زیر چشم انتخاب کنید. نمی دود و آرایش شما را خراب نمی کند، اما داشتن لوازم آرایشی خوب به تنهایی نمی تواند آرایش زیبای شما را تضمین کند، زیرا علاوه بر آن باید مهارت بالایی نیز داشته باشید. در زمینه آرایش و ترفندهای آرایشی کاملا آگاه باشید. از این رو در این مقاله می خواهیم در مورد آموزش سایه زنی ترکیبی با شما صحبت کنیم و این مدل سایه بان را مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

چشم ها را با پرایمر آماده کنید.

اگر می خواهید چشمانتان زیبا به نظر برسد باید سایه زدن را با یک پایه نرم شروع کنید و برای این کار می توانید از پرایمر سایه چشم برای آماده سازی چشم ها و ایجاد یک پایه مناسب استفاده کنید. اگر پلک های چرب دارید، یک پرایمر خوب باعث می شود که سایه چشم برای مدت طولانی بدون محو شدن و چروک شدن پلک های شما دوام بیاورد. استفاده از پرایمر رنگی می تواند چشمان شما را درخشان تر نشان دهد.

کرنش 1

یک پایه ایجاد کنید

به طور کلی در آرایش چشم داشتن پایه ای نرم و یکدست بسیار مهم است، بنابراین باید از سایه پایه روی تمام پلک های خود استفاده کنید و رنگی که برای پایه انتخاب می کنید باید به پوست طبیعی شما نزدیک باشد. رنگ از یک برس سایه چشم ترکیبی استفاده کنید و آن را تا انتهای پلک بزنید. اساساً این سایه رنگ پوست شما را به طور یکنواخت در پشت پلک نشان می دهد.

کرنش 2

گوشه داخلی چشم خود را برجسته کنید.

یکی از بهترین نکات آرایش چشم که چشمان شما را بزرگتر و همچنین درشت نشان می دهد، استفاده از سایه روشن در گوشه داخلی چشم است که پس از استفاده از آن، از نوک برس سایه صاف چشم استفاده کنید. مات است آن را به گوشه داخلی چشم خود بمالید. اگر شروع به زدن سایه‌ها با سایه‌های روشن‌تر کنید، این به شما کمک می‌کند تا در نهایت سایه‌های تیره‌تر را با همان برس سایه چشم بزنید. همچنین می توانید از این سایه روی استخوان ابرو به عنوان هایلایتر استفاده کنید.

سویا 3

حالا وقت آن است که نقطه تا شدن پلانکتون را مشخص کنیم و سایه ها را ترکیب کنیم.

چشمان خود را ببندید و نقطه چین را در پوست خود پیدا کنید. البته این چروک در چشم های مختلف متفاوت است، مثلا در چشم بادامی لطیف تر است. توجه داشته باشید که پس از یافتن این قسمت باید از رنگ تیره برای پوشش استفاده کنید. از سایه ای استفاده کنید که تیره تر از سایه اصلی تان باشد، بنابراین باید یک سایه تیره در گوشه بیرونی چشم و یک سایه روشن تر در وسط پلک که به رنگ پوست شما نزدیک است و یک سایه روشن داشته باشید. روی گوشه داخلی چشم، پس حتما ابتدا سایه روشن را که بیشتر سفید است بزنید و سپس سایه را نزدیک به رنگ پوست بزنید و بعد از زدن سایه دوباره با برس مخلوط کنید. شما به آن غذا می دهید

کرنش 4

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.