افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

یادواره شهدا برای اولین بار در دماوند برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368901
یادواره شهدا برای اولین بار در دماوند برگزار می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا نجفی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: طی برنامه ریزی های انجام شده در ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان دماوند بیش از 50 عنوان عنوان برنامه اجرا شد. انتظار می رفت این هفته اجرایی شود. وی افزود: […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا نجفی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: طی برنامه ریزی های انجام شده در ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان دماوند بیش از 50 عنوان عنوان برنامه اجرا شد. انتظار می رفت این هفته اجرایی شود.

وی افزود: این برنامه ها در سطح مردمی و بخشداری، محلات، مساجد و ادارات شهرستان دماوند در بیش از 300 مورد اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، یادواره های شهدا، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مراسم تجلیل از محله، قرائت دعای ندبه و کمیل از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

نجفی تصریح کرد: برنامه های شاخص امسال با محوریت موضوعات فرهنگی است که یکی از آنها یادمان شهدا است که برای اولین بار در شهر دماوند در زمینی به مساحت 1.5 هکتار شبیه به یادمان های جنوب ساخته می شود. . کشور

وی گفت: در حوزه ورزش برنامه های پیاده روی خانوادگی، مسابقات جام فوتبال داخل سالن، تنیس روی میز، فوتبال دستی و کوهنوردی به یاد شهدا در شهرستان ها و شهرستان های شهرستان دماوند برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند ادامه داد: موضوع کاروان مقاومت چند سالی است که با محوریت مدارس راه اندازی شده است و امسال نیز در هفته دفاع مقدس این کاروان در مدارس شهرستان حضور خواهند داشت. دماوند برای روایت هشت سال دفاع مقدس.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.