افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
7

گیر کفشای سفیدتی وقتی هیچ جوره تمیز نمیشن؟ این ترفندا آب خوردنن تو تمیز کردن کفش سفید

  • کد خبر : 107674
گیر کفشای سفیدتی وقتی هیچ جوره تمیز نمیشن؟ این ترفندا آب خوردنن تو تمیز کردن کفش سفید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- کتونی سفید از دست آیتم هایی در استایل می باشد که اصلا و ابدا زن و مرد و گیر و جَوون و حتی کودک هم نمیشناسه، بلکه برای همه و همه یه گزینه ها عالیه که میتونه با هر ترکیب لباسی هم به راحتی […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- کتونی سفید از دست آیتم هایی در استایل می باشد که اصلا و ابدا زن و مرد و گیر و جَوون و حتی کودک هم نمیشناسه، بلکه برای همه و همه یه گزینه ها عالیه که میتونه با هر ترکیب لباسی هم به راحتی ست بشه. اما همین استفاده زیاد از کتونی سفید باعث میشه تا خیلی زود کثیف بشه. البته که این طفلی رنگشم خب روشن ترین رنگ در جهانه و از اونجایی که محبوبیت بالایی هم داره، مراقبت بیشتری میخواد تا تمیز و سالم بمونه. کتونی سفید از بدیاش اینه که هررر چی بیاد روش زودی کثیف میشه و هیچ اعتقادی به تمیز موندن در مقابل حتی یه چیز تو این دنیا نداره.

گاهی این رنگ جذاب باعث میشه که تمیز کردنش به شدت سخت بشه و حتی در برخی اوقات تمیز بشو هم نیست و مقاومت میکنه در برابر سفید شدن! اما اگر شما هم از دست افرادی هستید که این مشکل رو دارید باید بگیم که عزیز جان این چیزا غصه نداره که، فقط کافیه راهش رو بلد باشید که در این مطلب یاد میگیریم چطور این کار رو انجام بدیم که مشکل حل شه.

اما در ابتدا چجوری از کثیف شدن کفش های سفید جلوگیری کنیم؟

اما قبل از اینکه کفش های ما کثیف بشه هم بهتره که یکسری نکات رو رعایت کنیم تا از این موضوع جلوگیری بشه و یا حداقل تا حدی زیادی مشکل ساز نشه. پیشنهاد ما برای اینکه الکی درگیر شستن های الکی و تمیز کردن های دردسر ساز نشید اینه که مثلا قبل از بیرون رفتن به کفش های خود اسپری ضد لک و یا اسپری ضد آب بزنید تا از کثیف شدن در برابر عواملی مثل آب بارون و هوای کثیف در امان بمونه. 

نکته مهم دیگه اینکه اجازه ندید اون لکه مورد نظر کهنه بشه و تمیز کردنش هم سخت. بلکه خیلی زود اقدام به تمیز کردنش کنید که خیلی راحت تره.

OwrUzrFawxxKlnyB3P4a

و البته روش های تمیز کردن کفش سفید

– استفاده از شامپو: در اینجا شما میتونید از شامپوهای ملایم برای لکه های روغنی و چرب استفاده کنید. درست بعد از مشاهده یک لکه چربی روی کفش سفید باید با آب ولرم و شامپوی ملایم و یک دستمال کهنه و مسواک، به آرامی به از بین بردن لکه بپردازید.

– نوشابه و پراکسید هیدروژن: در صورت مخلوط کردن پراکسید هیدروژن با آب، این محلول به یک پاک کننده عالی برای کفش سفید تبدیل میشه. البته که امکان استفاده از جوش شیرین و آب هم وجود داره. فراموش نکنید این دو محلول کار یکسانی انجام میدن.

cleaning1-shoes2-different6

استفاده از سرکه: سرکه برای خیلی از جاها میتونه تمیز کننده خوبی باشه. سرکه به دلیل اینکه رقیقه باید توسط یک دستمال زده بشه. این مدلی که دستمال رو آغشته به سرکه کنید و سپس باهاش کفش خود را تمیز کنید.

خمیر دندان: واقعا خمیر دندان هم به مانند سرکه هستش و برای خیلی از موراد میتونه سازنده باشه و به خوبی تمیز کنه. اینجوری که کمی خمیر دندون رو بمالید به قسمتای کثیف شده و سپس با مسواک که حالت برسی شکل داره بکشید تا تمیز بشه. بعد هم با دستمالی که نمداره کاملا خمیر دندان رو پاک کنید تا کفش شما یه فیدی خودش برگرده.

مایع سفید کننده: امکان تمیز کردن کفش های سفید با مایع سفید کننده وجود داره اما خب برای این که آسیبی به کفش نرسه بهتره که رقیق بشه. دقت داشته باشید که مقدار سفید کننده لازم بسته به جنس کفش سفید متفاوت هستش. مثلا نسبت سفید کننده به آب اگه پنج به یک باشه خوبه. اگر سفید کننده زیادی استفاده کنید ممکنه که کفش سفید شما به رنگ زرد در بیاد که خب این اصلا خوب نیست و کار بدتر شده.

سدیم هیدروکسید یا همان سفید کننده های خونگی، سمی و خورنده نیستنا ولی خب تماس اونها با پوست، دهان و چشم به شما آسیب میزنه. پس در زمان استفاده ازشون نکات ایمنی رو رعایت کنید. استفاده از سفید کننده باید در محیط باز و دارای تهویه مناسب باشه که مشکلی هم بریا تنفس ایجاد نکنه

cleaning-white-shoes




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=107674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.