افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

گیاهان مناسب برای پارک / هم در تاریکی این فضا و هم سرمای پارکینگ در زمستان را تحمل می کنند

  • کد خبر : 362098
گیاهان مناسب برای پارک / هم در تاریکی این فضا و هم سرمای پارکینگ در زمستان را تحمل می کنند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- راه های زیادی برای زیباتر کردن دکوراسیون وجود دارد، اما اینکه کدام یک را انتخاب می کنید کاملاً به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد، برای مثال ممکن است یک مجسمه تزیینی چند میلیون دلاری در گوشه خانه خود را به عنوان دکوراسیون و نقطه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- راه های زیادی برای زیباتر کردن دکوراسیون وجود دارد، اما اینکه کدام یک را انتخاب می کنید کاملاً به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد، برای مثال ممکن است یک مجسمه تزیینی چند میلیون دلاری در گوشه خانه خود را به عنوان دکوراسیون و نقطه کانونی ترجیح دهید. البته این امر در زیباترین دکوراسیون تاثیر بسزایی خواهد داشت. اما در این میان، مشکل این است که راه‌هایی وجود دارد که هم مقرون به صرفه و هم مؤثر هستند و نمی‌توان آن‌ها را با هیچ‌کدام مقایسه کرد، بنابراین نگهداری از گیاهان سرپوشیده یکی از آن راه‌هایی است که می‌تواند به خانه کلاس و زیبایی بیافزاید. که محدودیتی ندارد و فکر نکنید که این فقط با استفاده از گیاهان اتفاق می افتد، به همین دلیل با این حساب هر عاقلی باید بدون تردید مراقب گل و گیاه در دکوراسیون منزل خود باشد.

در این بین دست شما برای انتخاب باز خواهد بود، یعنی گیاهی با سلیقه ای که در ذهن دارید پیدا می کنید، مثلا اگر می خواهید از گیاهان در دکوراسیون خود برای ایجاد نقطه کانونی استفاده کنید که توجه همه را به خود جلب کند. . توصیه ما این است که گیاهان داخلی با برگ های صورتی را انتخاب کنید که چنان درخشندگی و زینتی به دکوراسیون شما می بخشد که هیچ کلمه ای برای توصیف آن وجود ندارد، اما در این بین باید به یک نکته توجه کنید و آن شرایط نگهداری است. گیاه بسیار مهم است زیرا در صورت عدم رعایت شرایط باید منتظر بمانید تا گیاه شما کم کم با شما قهر کند و حتی به مرحله تخریب برسد پس حتما به نیازهای گیاه توجه کنید. و شرایط محیطی که می خواهید آنها را پرورش دهید. به عنوان مثال گیاهان مناسب برای پارک باید به گونه ای باشند که بتوانند در محیط های کم نور به خوبی رشد کنند و اکنون در این مقاله تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم، بنابراین. با ما همراه باشید.

نخل دم اسب یکی از گیاهان مناسب برای پارکینگ است

نخل دم اسبی را می توان از آن دسته گیاهانی دانست که می تواند در زمستان های بسیار سرد دوام بیاورد و زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضایی که در آن قرار می گیرد ببخشد. برای هوای سرد زمستان بسیار مناسب است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این زیبایی حتی در برابر کم آبی نیز مقاوم است زیرا آب زیادی را در تنه ضخیم و سنگین خود نگه می دارد و در مواقع خشکسالی از آب ذخیره شده استفاده می کند.

این گیاه زیبا دارای برگ های بلند و سبز روشن است که می تواند آبشاری زیبا ایجاد کند و جلوه بصری خاصی ببخشد. پس با در نظر گرفتن همه اینها حتما این گیاه را با توجه به زیبایی و مقاومت بالا در خانه خود داشته باشید.

طبقات مناسب برای پارکینگ

گیاه پیچک مناسب پارکینگ.

داشتن دیوار سبز در فضای باز مانند بالکن، پاسیو یا پارکینگ می تواند بسیار جذاب باشد زیرا جلوه ای فوق العاده به فضا می بخشد و آن را خاص جلوه می دهد و در میان گیاهان موجود برای این منظور، پیچک یکی از گیاهان است. بهترین . این گیاه به سختی زمستانی اش معروف است و هیچ کس نیست که نداند این گیاه زیبا چقدر می تواند در برابر سرما مقاومت کند. پیچک را می توانید در نقاط مختلف جهان ببینید، زیرا به طور کلی با آب و هوای مختلف سازگاری بسیار خوبی دارد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گیاه می تواند دمای 30- درجه را نیز تحمل کند، یعنی در باغ با وجود وجود. برف سنگین است و با وجود گرمای سوزان می تواند به خوبی در پارکینگ رشد کند و همچنین می توانید این گیاه را در گلدان بکارید و به دیوار یا سقف پارکینگ آویزان کنید و شاهد آبشار زیبای آن باشید. برگ

طبقات مناسب برای پارکینگ

یوکا یکی از گیاهان مناسب برای پارکینگ است.

یکی از بهترین گیاهانی که هم در برابر سرما و هم به گرما تحمل بالایی دارد یوکا است که به آب کمی نیاز دارد بنابراین لازم نیست در آبیاری آن دقت کرد و برای آن برنامه داشت. این گیاه به قدری مقاوم است که نه نور شدید و نه سرمای استخوان گیر به آن آسیبی نمی رساند پس توصیه می کنیم برای پارک به سراغ این گیاه زیبا بروید.

طبقات مناسب برای پارکینگ



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=362098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.