افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

گیاهان مقاوم در برابر سرما برای فضای باز؛ مناسب برای بالکن، پاسیو، پارکینگ و راه پله سرد در زمستان.

  • کد خبر : 359057
گیاهان مقاوم در برابر سرما برای فضای باز؛ مناسب برای بالکن، پاسیو، پارکینگ و راه پله سرد در زمستان.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبایی دکوراسیون یکی از آرزوهای هر خانمی است و قطعا اگر زنی مدرن باشد برای این موضوع برنامه ریزی می کند و متوجه می شود که راه های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد اما یک فرد عاقل سراغ راه هایی می رود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبایی دکوراسیون یکی از آرزوهای هر خانمی است و قطعا اگر زنی مدرن باشد برای این موضوع برنامه ریزی می کند و متوجه می شود که راه های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد اما یک فرد عاقل سراغ راه هایی می رود که آنها را می بینند. ارزشش را دارند، وجود دارند و همچنین کاربردی هستند، به عنوان مثال داشتن گیاهان سرپوشیده یکی از آن راه ها برای بهبود دکوراسیون به گونه ای زیباست که حد و مرزی ندارد و هرکس آن را ببیند به سلیقه بی نظیر شما غبطه می خورد و در در ضمن، حتی شما هم از نتیجه شگفت زده خواهید شد، زیرا چه کسی می تواند باور کند که با یک گل که آنقدرها هم گران نیست، زیبایی دکوراسیون می تواند به سطح لوکس برسد.

البته ممکن است فکر کنید همه طبقات ارزان هستند در حالی که در بین آنها طبقات آپارتمانی لوکس وجود دارد که مطمئناً قیمت بالاتری دارند و کلاس بیشتری به فضا می دهند اما در مورد زیبایی هر طبقه می توان تصادفی باشد. شما در نظر دارید فضا را باز کنید، پس نگران نباشید. اما موضوعی که در این میان بسیار جسورانه و مهم است این است که شما باید در شرایط مختلف از گیاهان خود مراقبت کنید و این مانند یک مسئولیت برای شماست که باید تمام تلاش خود را برای انجام آن انجام دهید، مثلاً در ابتدا باید اندازه گیری کنید. شرایط فضایی که می خواهید گیاه را برای آن تهیه کنید، به عنوان مثال، اگر می خواهید برای فضای باز مانند پاسیو یا تراس گیاه تهیه کنید، باید آنهایی را خریداری کنید که به سرما اهمیت نمی دهند، زیرا در پاییز و زمستان امسال آنها نمی توانند کاری انجام دهند و سرما به آنها آسیب نمی رساند، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم چند گیاه مقاوم در برابر سرما را در فضای باز به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

گیاه یشم یکی از گیاهان مقاوم در برابر سرما برای فضای باز است.

گیاه یشم را می توان یکی از گیاهان مقاوم در برابر گرما و کمبود آب دانست که به راحتی با هر محیطی سازگار می شود. این درختچه مقاوم در برابر حرارت انواع مختلفی دارد که بیشتر آنها همیشه سبز هستند و به همین دلیل می توانند در تمام طول سال مهمان خانه شما باشند. یکی دیگر از مزایای این گیاه نگهداری آسان آن است، به طوری که هر فردی حتی مبتدی می تواند آن را پرورش دهد. در مورد شرایط نگهداری آن باید به موارد زیر توجه کنید:

این گیاه در بهار و تابستان به کود نیاز دارد.

رشد آن بسیار کند است، بنابراین باید هر پنج سال یکبار تعویض شود.

یشم در لیست آن دسته از گیاهانی است که در برابر کم آبی مقاوم هستند، بنابراین اگر مدتی آبیاری آن را فراموش کنید، هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد.

گیاهان مقاوم در برابر سرما برای فضاهای بیرونی

بگونیا یکی از گیاهان مقاوم در برابر سرما برای فضای باز است.

تعدادی از گیاهان مقاوم در برابر سرما در فصل زمستان شروع به شکوفه دادن می کنند و این فصل برای آنها بهار است و بگونیا یکی از این گل هاست که با نگهداری از آن در فصل سرما شاهد زیبایی بی نظیری خواهید بود. و وقتی طبیعت به خواب می رود تا گل های خاص و رنگارنگ را ببیند. البته در نگهداری از این گیاه باید دقت شود که بگونیا در معرض باد قرار نگیرد.

همچنین لازم به ذکر است که محیط بگونیا باید روشن باشد، گلدان آن سالی یک بار تعویض شود و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد زیرا باعث سوختن برگ های آن می شود.

گیاهان مقاوم در برابر سرما برای فضاهای بیرونی

نخل Cycas یکی از گیاهان مقاوم در برابر سرما برای فضای باز است.

سیکاس بسیار شبیه به درختان نخل آپارتمانی است، از این رو به آن نخل می گویند، اما نخل نیست. این گیاه علاوه بر سرما، مقاومت بسیار بالایی در برابر کم آبی دارد، بنابراین اگر مدتی آبیاری را فراموش کنید مشکلی پیش نمی آید.

این گیاه را می توانید هم در داخل خانه و هم در خارج از خانه داشته باشید زیرا در برابر حرارت مقاوم است، اما اگر نور خورشید مستقیماً به برگ های آن بتابد، می سوزند. اضافه کنیم که این گیاه قیمت بالایی دارد و به همین دلیل جزو گیاهان لوکس به حساب می آید.

گیاهان مقاوم در برابر سرما برای فضاهای بیرونی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.