افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

گیاهان سرپوشیده ویژه ای که خانه شما را از سایر خانه ها متمایز می کند / معرفی و نحوه نگهداری

  • کد خبر : 230416
گیاهان سرپوشیده ویژه ای که خانه شما را از سایر خانه ها متمایز می کند / معرفی و نحوه نگهداری

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در سال های اخیر نگهداری از گیاهان آپارتمانی بسیار رایج شده است و به ندرت خانه ای را می توان یافت که گلدان و گیاه آپارتمانی نداشته باشد. کاکتوس ها، گیاهان مناسب بالکن، گیاهان قابل نگهداری در نور کم، گیاهان دفع کننده انرژی منفی و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در سال های اخیر نگهداری از گیاهان آپارتمانی بسیار رایج شده است و به ندرت خانه ای را می توان یافت که گلدان و گیاه آپارتمانی نداشته باشد. کاکتوس ها، گیاهان مناسب بالکن، گیاهان قابل نگهداری در نور کم، گیاهان دفع کننده انرژی منفی و … هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در این مقاله قصد داریم گیاهانی را به شما معرفی کنیم که خاص و متفاوت هستند و در هیچ کجا یافت نمی شوند. با شناخت این گیاهان داخلی، می توانید خانه یا مکان خود را خاص تر و چشمگیرتر کنید. تا آخر با ما همراه باشید…

پرنده ای از بهشت

پرنده بهشتی یا Strelitzia بومی آفریقای جنوبی است و برای رشد به شرایط متوسطی نیاز دارد. برگ های این گیاه خاص و زیبا پهن و بزرگ است و گل این گیاه با رنگ های آبی و نارنجی شبیه پرنده پرنده است که جلب توجه می کند.

گیاه پرنده بهشتی یکی از گیاهان سمی است که باید در نگهداری آن دقت کرد. این گیاه به نور متوسط ​​و غیر مستقیم نیاز دارد و بهتر است خاک زهکشی خوبی داشته باشد. در فصل گرما نیاز به آبیاری بیشتری دارد و باید در نظر داشته باشید که گیاه تشنه است.

گیاهان-lux2

زامیفولیا

گیاه زامیفولیا با برگ های براق و زیبای خود یکی از زیباترین و خاص ترین گیاهان سرپوشیده به شمار می رود و در سال های اخیر توجه بسیاری از دوستداران گل و گیاه را به خود جلب کرده است.

گیاه زامیفولیا به دلیل حفظ آب در برگ ها و ساقه های گوشتی خود به آب زیادی نیاز ندارد و باید تقریبا هر 10 روز یکبار آبیاری شود. این گیاه در نور متوسط ​​به خوبی رشد می کند، اما می تواند نور کم را نیز تحمل کند.

گیاهان-lux5

اریکا پالما

یکی دیگر از گیاهان آپارتمانی خاص و محبوب نخل اریکا است. این گیاه دارای برگ های سبز باریک و زیبا است که بومی ماداگاسکار است. بوته اریکا شرایط نگهداری نسبتاً سختی دارد، بنابراین اگر زمان و حوصله کافی برای مراقبت از این گیاه دارید، آن را برای داشتن در خانه انتخاب کنید.

نخل اریکا نیاز به آبیاری مداوم و منظم دارد و خاک آن نباید کاملا خشک شود. البته آبیاری زیاد باعث پوسیدگی ریشه و ساقه نیز می شود. این گیاه به نور متوسط ​​نیاز دارد و با گرما بهتر رشد می کند.

گیاهان-lux3

فیلودندرون برگ کنگره

گیاه Congress Leaf Philodendron با برگ های نازک کنگره مانند خود به دلیل ظاهر خاص و متفاوت یکی از گیاهان آپارتمانی لوکس است.

مانند سایر انواع فیلودندرون، این گیاه با آبیاری بیش از حد خوب عمل نمی کند، بنابراین مراقب باشید تا زمانی که خاک کاملاً خشک نشده است، به آن آبیاری نکنید. با توجه به میزان تابش نور، با نور زیاد، متوسط ​​و غیر مستقیم مقابله می کند.

گیاهان-lux6

فیکوس آمستل

مجموعه گیاهان از خانواده فیکوس جزو گیاهان آپارتمانی خاص و مجلل است اما گیاه فیکوس آمستل با شاخ و برگ سبز و زیبا در کنار ماندگاری بالا و ریزش برگ کمتر در بین سایر بوته های فیکوس برجسته و برجسته است.

Ficus Amstel به دلیل ساقه های باریکی که دارد، باغبانان اغلب ساقه های این گیاه را شکل می دهند یا می بافند. خاک این گیاه تشنه آب است، فقط قبل از آبیاری از خشک بودن خاک تا عمق 2 سانتی متری مطمئن شوید.

گیاهان-lux8



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.