افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

گیاهان سرپوشیده مقاوم در برابر سرما و گرما / گیاهان همیشه سبز که در هر چهار فصل مهمان شما خواهند بود

  • کد خبر : 377651
گیاهان سرپوشیده مقاوم در برابر سرما و گرما / گیاهان همیشه سبز که در هر چهار فصل مهمان شما خواهند بود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- انسان در این دنیا نعمت های زیادی دارد و می توان گفت که درک زیبایی یکی از آن نعمت هاست، زیرا ما بی خیال از کنار رنگین کمان نمی گذریم و به تماشای آن نمی نشینیم و از آن لذت می بریم یا نسبت به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- انسان در این دنیا نعمت های زیادی دارد و می توان گفت که درک زیبایی یکی از آن نعمت هاست، زیرا ما بی خیال از کنار رنگین کمان نمی گذریم و به تماشای آن نمی نشینیم و از آن لذت می بریم یا نسبت به یک نقاشی بی تفاوت هستیم. . ما از آنجا نمی گذریم و در این میان مطمئناً نسبت به گیاهان داخل خانه بی احساس نیستیم و دیدن این زیبایی ها در هر گوشه دل ما را خوشحال می کند و به همین دلیل است که بسیاری از ما با طبیعت به عنوان مهمان در خانه رفتار می کنیم آنها را زیبایی ها فضا را طوری تزیین می کنیم که محدودیتی نداشته باشد و درست است که گیاهان هم در وسط برای ما سنگ می گذارند و حتی در وسط به ما حق انتخاب می دهند و می توانیم فضا را نجیب جلوه دهیم. با وجود طبقات آپارتمان لوکس شما نمی توانید این کار را انجام دهید.

پس اگر از داشتن این زیبایی ها محروم هستید، بهتر است به این ظلم نسبت به خودتان پایان دهید و بدون معطلی از آنها در فضای خود مراقبت کنید و بدانید که گیاهان نه تنها در زیبایی فضا هستند، برخی از آنها مانند گیاهانی هستند که پاک کننده هستند. . هوا می تواند هوای اطراف شما را تمیز کند و آلودگی ها و آلاینده ها را از هوا پاک کند. البته در این بین برخی از افراد به دنبال گیاهانی می گردند که بتوانند در هر چهار فصل سال نگهداری کنند تا مطمئن باشند که گیاهان خود را برای مدت طولانی خواهند داشت، به همین دلیل می خواهیم تعدادی از گیاهان را در این مطلب نشان دهیم. ما به شما یک آپارتمان مقاوم در برابر سرما و گرما را معرفی می کنیم که می توانید در پاییز و زمستان از آن نگهداری کنید، پس با ما همراه باشید.

شفلرا یکی از گیاهان سرپوشیده مقاوم در برابر سرما و گرما است.

یکی از گیاهان سرپوشیده بسیار مقاوم شفلرا است که به گیاه چتر نیز معروف است و در تمام فصول می توانید آن را در گوشه خانه خود داشته باشید. تنها نکته ای که در مورد این زیبایی باید به آن توجه کنید نور و آبیاری آن است. چون شفلرا خیلی به این دو عامل وابسته است و بدون آنها نمی تواند به راحتی زنده بماند و می گویند باید نور غیرمستقیم به آن داده شود و مقدار آن متوسط ​​تا زیاد باشد. در مورد آبیاری باید اجازه دهید سطح خاک خشک شود و سپس به میزان متوسط ​​آبیاری کنید.

همچنین بهتر است در مورد شفلرا بدانید که این گیاه سمی است پس بهتر است آن را از کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید تا برای مدتی به آنها آسیبی نرسد.

گل 4

دیفن باخیا یکی از گیاهان سرپوشیده مقاوم در برابر سرما و گرما است.

زمان دومین گیاهی که در لیست این مقاله به شما معرفی می کنیم فرا رسیده است که گیاه دیفن باخیا است که گیاهی سایه دوست است، بنابراین حتی با نور مصنوعی نیز می تواند به رشد و زندگی خود تا حد امکان ادامه دهد. حتی اگر نور بدی دارید می توانید از این زیبایی در فضای خود استفاده کنید. در مورد میزان نوری که باید به این گیاه بدهید، گفته می شود که بهتر است نور متوسط ​​و غیر مستقیم دریافت کنید. در مورد آبیاری نیز باید بین دو بار اجازه دهید سطح خاک خشک شود و سپس گیاه خود را آبیاری کنید.

بیایید این را در مورد دیفن باخیا بگوییم که مانند شفلرا سمی است و به همین دلیل است که بهتر است آن را از کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید. در نهایت، دانستن اینکه این زیبایی یک گیاه تصفیه کننده هوا است نیز خالی از لطف نیست، زیرا با وجود این می توانید هوای اطراف خود را تمیز کنید.

گل 2

زاموفیلیا یکی از گیاهان سرپوشیده مقاوم در برابر سرما و گرما است.

آخرین گیاهی که به شما تقدیم می کنیم زاموفیلیا است که در برابر سرما و گرما و کم آبی بسیار مقاوم است و علاوه بر این همه سرسختی زیبایی خاص و منحصر به فردی نیز دارد که باعث می شود خیلی ها آن را گیاهی لوکس بدانند. یکی از مزایای دیگر زاموفیلیا این است که شرایط نگهداری آن بسیار آسان است، بنابراین هرکسی می تواند از عهده آن برآید، فقط باید مراقب باشید که هر دو هفته یک بار آن را آبیاری کنید.

گل 3



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.