افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

گیاهان زیبای سرپوشیده / آنها آنقدر خوش شانس هستند که دیگر مجبور نخواهید بود برای خرید گل سر کار بروید.

  • کد خبر : 242993
گیاهان زیبای سرپوشیده / آنها آنقدر خوش شانس هستند که دیگر مجبور نخواهید بود برای خرید گل سر کار بروید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- به طور کلی می توان گفت که گیاهان سرپوشیده از این دست هزاران کاربرد دارند. این موجودات زنده که می توانند هوا را تصفیه کنند و زیبایی را به فضا تزریق کنند، خوب هر کدام از این عناصر فواید و انرژی مثبت زیادی دارند. در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- به طور کلی می توان گفت که گیاهان سرپوشیده از این دست هزاران کاربرد دارند. این موجودات زنده که می توانند هوا را تصفیه کنند و زیبایی را به فضا تزریق کنند، خوب هر کدام از این عناصر فواید و انرژی مثبت زیادی دارند. در بسیاری از فرهنگ ها در سراسر جهان اعتقاد به انرژی پنهان و نامرئی در اشیا و موجودات زنده وجود دارد و بسیاری از مردم به این اعتقاد دارند. گیاهان و گیاهان آپارتمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و حتی در طول تاریخ برخی از آنها به عنوان نمادهای ثروت، برکت، عشق و شانس شناخته شده اند.

امروزه استفاده از گیاهان سرپوشیده در مناطق بسیار رایج شده و به نوعی مد شده است. گل هایی هستند که به نوعی شانس می آورند یا بهتر است بگوییم خوش یمن هستند. استفاده از این گیاهان در خانه می تواند جالب باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد گیاهان داخلی صحبت کنیم که با توجه به باورهای سنتی فرهنگ های مختلف انرژی زا هستند. اما فراموش نکنید که این باورها چندان علمی نیستند، اما حفظ این گیاهان زیبا قطعا می تواند حال شما را خوب کند. از طرفی طراوت و انرژی مثبت را به زندگی خود دعوت می کنید و خوش شانسی را جذب می کنید.

درخت پول، ساقه این گیاه زیبا را خداوند بافته است.

گیاهان مدل های مختلفی دارند. به عنوان مثال گیاهی به نام درخت پول وجود دارد که ظاهر جالبی دارد. این گیاه دارای ساقه های بافته شده با برگ های سبز تیره است. طبق باورهای چینی ها این گیاه جذاب نماد اتحاد و قدرت است و از طرفی برگ های سبز آن یادآور سکه های طلا است. داشتن و نگهداری از چنین گیاهی به ویژه در جنوب شرقی که منطقه ای غنی در فنگ شویی محسوب می شود، نشانه جذب ثروت و رفاه مالی است.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

بامبو خوش شانس می تواند نمادی از شانس خوب باشد.

در اینجا با بامبو خوش شانس آشنا می شوید، گیاهی ساقه دار و بدون برگ که معمولاً به صورت چند ساقه در گلدان کاشته می شود. در واقع در فنگ شویی تعداد شاخه های خوش شانس بامبو نشانه های خاصی دارد. به عنوان مثال می توان گفت که سه ساقه نماد شادی، سلامتی و طول عمر، شش ساقه نماد ثروت و موفقیت و هفت ساقه نماد سلامتی است. این را بدانید که داشتن بامبوی خوش شانس در خانه به خصوص در شرق که حوزه سلامتی در فنگ شویی است، نمادی از جذب برکت و انرژی مثبت است.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

گیاه یشم می تواند پول را جذب کند.

خوب حالا گیاه یشم را می بینیم که گیاهی با برگ های گوشتی و ساقه های چوبی است. بیایید به فرهنگ چینی برگردیم، در این فرهنگ برگ های گرد و پر، این گیاه به عنوان نماد سکه و ثروت دیده می شود. در اینجا باید بگوییم که نگهداری گیاه یشم در قسمت جنوب شرقی خانه (منطقه ثروت در فنگ شویی) می تواند نمادی از جذب پول و رونق کسب و کار باشد.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

گل ارکیده می تواند در روابط عاطفی کمک زیادی کند

همه گل ارکیده را می شناسند. این گیاه گل بسیار زیبا با گل های زیبا و رنگارنگ نماد عشق، تجمل و باروری است. فنگ شویی معتقد است که گل ارکیده نشانه روابط عاشقانه قوی و جذب عشق است. نگه داشتن این گل در قسمت جنوب غربی خانه که بخش رابطه ای فنگ شویی شماست، می تواند انرژی های مثبت و خوب را در روابط عاشقانه شما تقویت کند.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس

گل قاشقی محبوب

در اینجا گل قاشقی جذاب را می بینیم. این گل بسیار پرطرفدار است و گیاهی است با گلهای سفید روشن و برگهای سبز تیره. این گیاه می تواند کمک زیادی به تصفیه هوا کند و از طرفی گل های زیبا و شاداب آن نماد آرامش و شادی است. نگهداری گل در قسمت های مختلف خانه می تواند به ایجاد فضایی سرشار از آرامش و آرامش کمک کند.

گیاهان آپارتمانی خوش شانس



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.