افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

گیاهان داخل خانه با گل های قرمز/سیاه رنگ عشق نیستند، قرمز است که شور و هیجان را به خانه می آورد.

  • کد خبر : 401915
گیاهان داخل خانه با گل های قرمز/سیاه رنگ عشق نیستند، قرمز است که شور و هیجان را به خانه می آورد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- گیاهان سرپوشیده می توانند فضا را به گونه ای زیبا و خاص جلوه دهند که هیچ محدودیتی ندارد، به همین دلیل استفاده از این زیبایی ها از قدیم الایام در بین ما ایرانی ها مرسوم بوده و هست و بسیاری از ما دوست داریم که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- گیاهان سرپوشیده می توانند فضا را به گونه ای زیبا و خاص جلوه دهند که هیچ محدودیتی ندارد، به همین دلیل استفاده از این زیبایی ها از قدیم الایام در بین ما ایرانی ها مرسوم بوده و هست و بسیاری از ما دوست داریم که آن را تزئین کنند. بدون توجه به فضا بیایید زیباتر از آنچه هست نشان دهیم و جلوه ای خاص و منحصر به فرد به محیط ببخشیم و این وسط فرقی نمی کند خانه ما ویلایی پاسیو باشد یا آپارتمانی برای آن گل و گیاه تهیه کنید. هر دو فضا و شما اختیار انتخاب دارید، باز هم می شود، مثلا می توانید از گیاهان چسبنده برای دیوار باغ استفاده کنید و یا گیاهان داخلی مناسب برای پذیرایی برای فضای داخلی خانه و به طور کلی با حضور آنها، شما قادر خواهید بود. می تواند زیبایی نامحدودی به فضا بیافزاید.

البته در این بین باید توجه داشته باشید که گیاه شما به چه شرایطی برای نگهداری نیاز دارد، مثلا اگر یکی از گیاهان آپارتمانی سایه دوست را برای منزل خود می خرید، آن را در جایی از خانه خود قرار دهید که دارای نور زیادی داشته باشید و مستقیماً آن را نخورید، زیرا در این صورت باید منتظر بمانید تا گیاه خود بمیرد، بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، باید به مراقبت از گل و گیاه به عنوان یک مسئولیت نگاه کنید. شما می پذیرید، تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا آن را به خوبی انجام دهید. البته در این بین مشکل دیگری هم وجود دارد: گل ها و گیاهان از نظر ظاهری با هم متفاوت هستند، اگرچه همه آنها برای زیباتر شدن فضا کار می کنند. آنها را به عنوان گیاهان آپارتمانی با گل های قرمز نگه دارید که می توانند نقطه کانونی در دکوراسیون شما ایجاد کنند. حال شما را با تعدادی از آنها آشنا می کنیم.

گل آنتوریوم قرمز

یکی از زیباترین گیاهانی که هر فردی می تواند در فضای خون خود داشته باشد گل آنتوریوم قرمز است که حتی بدون گل نیز زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد چرا که برگ های کشیده و قلبی شکل این گیاه شاید دلیل زیبایی آن باشد. فقط یکی از جذابیت های فوق العاده این گیاه این است که می تواند در تمام طول سال گل دهد. آنتوریوم قرمز 25 تا 30 سانتی متر ارتفاع دارد و حتی می توان آن را به عنوان یک تصفیه کننده هوای عالی در خانه در نظر گرفت و هوای تازه و تمیز را به ریه ها می آورد. این زیبایی برای رشد نیاز به رطوبت متوسط ​​و برنامه آبیاری منظم دارد.

گیاهان داخلی با گل های قرمز.

گل ارکیده قرمز

به گفته بسیاری از افراد، نگهداری از یک گل ارکیده می تواند دشوار باشد، در حالی که نگهداری از همه گل های ارکیده کار سختی نیست، زیرا به عنوان مثال، نوعی گل ارکیده به نام Phalaenopsis وجود دارد که توانایی رشد و رشد سریع را دارد شما می توانید آن را در هر آپارتمانی و در هر شرایطی داشته باشید، زیرا گل های آن نیز قرمز هستند، بنابراین می تواند نقطه کانونی در فضای شما ایجاد کند و آن را زیباتر نشان دهد. البته باید بدانید که ارکیده قرمز نیازی به خاک گلدان ندارد و می تواند در مخلوط پرلیت و کوکوپیت بدون آفات گیاهان آپارتمانی به خوبی رشد کند. ریشه این گیاه نیازی به هوا ندارد پس باید آن را طوری آبیاری کنید که هوا به ریشه نرسد.

گیاهان داخلی با گل های قرمز.

گل کالانکوئه

کالانکوئه یکی از گیاهانی است که دارای برگ های سبز گوشتی است و جوانه های آن به صورت خوشه ای رشد می کنند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گیاه تنها یک بار در سال شکوفا می شود و در زمان گلدهی به نور بیشتری نیاز دارد. باید در معرض نور غیر مستقیم قرار گیرد. نور خورشید برای حدود نیمی از شبانه روز. دوره گلدهی این گیاه بین 6 تا 8 هفته است. در مورد این گیاه حساس به هوای سرد نیز به این نکته اشاره کنیم و به همین دلیل باید آن را در جایی از خانه نگهداری کنید که دمای متوسطی دارد.

همچنین در مورد شرایط رشد این گیاه باید به نگهداری آن در مکانی که هوا جریان دارد توجه کنید زیرا قرار گرفتن در فضایی با هوای راکد باعث از بین رفتن آن می شود.

گیاهان داخلی با گل های قرمز.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.