افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

گیاهان آپارتمانی خاص در کابینت/آشپزخانه شما به یکی از اینها نیاز دارند تا آن را شیک و مدرن کنند.

  • کد خبر : 185611
گیاهان آپارتمانی خاص در کابینت/آشپزخانه شما به یکی از اینها نیاز دارند تا آن را شیک و مدرن کنند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه هرکسی بهترین ها را برای خودش می خواهد، زیباترین ماشین، زیباترین خانه، زیباترین سبک و… و این خواسته ها ایرادی ندارد، زیرا انسان ها ذاتاً کمال گرا هستند و گاهی اوقات این کمال گرایی حتی آنها را حریص می کند. منطقی است که، خوب، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه هرکسی بهترین ها را برای خودش می خواهد، زیباترین ماشین، زیباترین خانه، زیباترین سبک و… و این خواسته ها ایرادی ندارد، زیرا انسان ها ذاتاً کمال گرا هستند و گاهی اوقات این کمال گرایی حتی آنها را حریص می کند. منطقی است که، خوب، امیدواریم این مرحله آخر برای هیچ کدام از ما اتفاق نیفتد، اما در این بین، از موارد بزرگ صرف نظر می کنیم و مانند زیباترین گل های آپارتمانی به موارد کوچک می رسیم. دوست دارند در خون داشته باشند و حتی فضایی برای آنها وجود دارد. بیایید بگوییم این حریص نیست، زیرا هر گل و گیاهی زیبایی خاص خود را دارد و مثلاً خیلی کم پیش می آید که شما فکر کنید گیاه زشت است، زیرا ما تعریفی از گیاه زشت نداریم، مثلاً برخی افراد ممکن است به افراد برچسب زشت بزنند. من آنها را دوست ندارم، اما آنها نمی توانند روی گیاهان کار کنند.

البته گیاهان هم زیبا هستند اما می توانند بد هم باشند مثل گیاهان آپارتمانی آلرژی زا که گاهی اوقات حساسیت پوستی ایجاد می کنند به همین دلیل درست است که می گویند گل بی عیب از خداست وقتی گل رز با همه اوست. . زیبایی خار دارد! در این میان بهترین خصوصیتی که می توان به گیاهان نسبت داد که برای ما انسان ها بسیار موثر است تابش انرژی مثبت از برخی از آنهاست که در فنگ شویی بسیار بر آن تاکید شده است زیرا در نهایت ما انسان ها آنقدر تخلیه می شویم که واقعا به آن نیاز دارم. انرژی مثبت. حال از این موضوع بگذریم و به موضوع مقاله امروز یعنی معرفی گیاهان داخل خانه برای آشپزخانه می پردازیم که می توانید آن ها را در کمد قرار دهید یا باز کنید.

پوتوس یک گیاه خاص آشپزخانه است.

پوتوس را می توان یکی از گیاهان سرپوشیده ای دانست که مشکلات کمی ایجاد می کند، بسیار مناسب برای داشتن در قسمت های مختلف خانه که یکی از آنها ممکن است آشپزخانه باشد. این گیاه زیبا با برگ های قلبی شکل که جلوه خاصی به آن می دهد به راحتی با آبیاری با شرایط نوری مختلف سازگار می شود و نور چراغ حتی به آن می رسد و در برابر کم آبی و خشکی نیز بسیار مقاوم است. علاوه بر این می توان پوتوس را یک گیاه آویزان دانست که اگر در گلدان کاشته شود و آویزان شود، آبشاری زیبا ایجاد می کند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و این روش یک مزیت نیز دارد. دیگر فضای آشپزخانه را اشغال نمی کند. اگر نمی خواهید خاک در قسمت آشپزخانه وجود داشته باشد، می توانید پوتوس را در آب پرورش دهید و از آن در کابینت ها استفاده کنید.

گیاهان داخلی برای آشپزخانه.

سرشماری گیاهان برای آشپزخانه.

امروزه سانسوریا به یکی از محبوب ترین گیاهان سرپوشیده تبدیل شده است و شما می توانید آن را در هر فضایی از مطب تا داروخانه و غیره مشاهده کنید، بیهوده نیست، زیرا سانسوریا، نام دیگری که در مادر دریافت می کند – زبان است. از خانواده زن شوهر، علاوه بر داشتن زیبایی خاص و منحصر به فرد، شرایط نگهداری آن بسیار آسان است و از طرفی خاصیت تصفیه کنندگی بسیار بالایی دارد، بنابراین لازم است در هر خانه حداقل یک سانسوریا وجود داشته باشد. که در اندازه های مختلف موجود است یعنی برای آشپزخانه می توانید از سایز بزرگ آن برای قرار دادن روی زمین و سایز کوچک آن برای مبلمان و اپن استفاده کنید. یک نکته دیگر را ذکر کنیم، اگر فضای شما نور بدی داشته باشد، پوتوس آن را تحمل می کند و رشد می کند.

گیاهان داخلی برای آشپزخانه.

گیاه پیچک آشپزخانه سوئدی

دقت کنید گلدانی که در آشپزخانه قرار می دهید متناسب با فضای آشپزخانه و دکوراسیون باشد، مثلا اگر دکوراسیون شما کلاسیک و سنتی است، روی کابینت اپن و کابینت گلدان مدرن قرار ندهید که باعث ایجاد یک کنتراست کنید و محیط را متفاوت جلوه دهید، به هم نریزید زیرا در این صورت زیبایی محیط را بر هم خواهید زد و آن را بد جلوه می دهید. در این میان پیچک سوئدی یکی از گیاهان زیبایی است که دارای برگ های گرد و ساقه های آبشاری است، بنابراین بهتر است آن را در سبدهای آویزان یا گلدان های بلند قرار دهید تا به لطف شرایط نگهداری، زیبایی خود را به بهترین نحو به رخ بکشد. همچنین می تواند به خاک های نرم، سبک و کمی مرطوب اشاره داشته باشد.

گیاهان داخلی برای آشپزخانه.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.