افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

گیاهان آپارتمانی به سختی دیده می شوند / من دیگر نمی توانم آنها را ببینم، بگو من نمی توانم گل بگیرم زیرا آنها اصلاً تسلیم نمی شوند.

  • کد خبر : 179258
گیاهان آپارتمانی به سختی دیده می شوند / من دیگر نمی توانم آنها را ببینم، بگو من نمی توانم گل بگیرم زیرا آنها اصلاً تسلیم نمی شوند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه ما به نوعی علاقه مندیم که در خانه گل و گیاه داشته باشیم و خانه را با آنها تزئین کنیم و حتی در دکوراسیون مدرن گل و گیاه جایگاه بسیار بالایی پیدا می کند و بدون آنها مانند یک دکور است. خانه خالی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه ما به نوعی علاقه مندیم که در خانه گل و گیاه داشته باشیم و خانه را با آنها تزئین کنیم و حتی در دکوراسیون مدرن گل و گیاه جایگاه بسیار بالایی پیدا می کند و بدون آنها مانند یک دکور است. خانه خالی می ماند، اگرچه بسیاری از افراد می خواهند در مدت زمان کوتاهی گلخانه ای کوچک راه اندازی کنند و به دنبال راه هایی برای رسیدن به رشد انفجاری گیاهان داخلی هستند، اما برای نگهداری از گل ها و گیاهان اولین مسئله ای که مطرح می شود. در این بین صبور بودن بسیار مهم است زیرا برخی از گیاهان آنقدر حساس هستند که اگر آنها را جابجا کنید عصبانی می شوند و ممکن است احساس بدی پیدا کنند!

پس اگر تا به حال گل و گیاه نداشته اید یا از این موضوع اطلاعی نداشتید بهتر است از این به بعد بیشتر توجه کنید تا از مزایای این زیبایی ها مانند گیاهان آپارتمانی معطر بیشتر بهره مند شوید. که بوی مطبوعی از خود ساطع می کنند، می توانند روحیه شما را کاملاً تغییر دهند و شما را از یکی به دیگری تبدیل کنند زیرا بینی ما به بو حساس است و اگر در خانه سیگاری دارید، چه بهتر که این گیاهان را داشته باشید! اما حالا برسیم به موضوع مقاله امروز که معرفی گیاهان داخلی است، اگر احساس می کنید نمی توانید گل و گیاه را خیلی خوب پرورش دهید، توصیه می کنیم با این گیاهان شروع کنید زیرا به این راحتی تسلیم نمی شوند، پس ادامه دهید. با ما همراه باشید.

پتوس یکی از گیاهان خانگی مقاوم است.

واهو را بومیان آمریکا و آسیا می شناسند، گیاهانی وجود دارند که نگهداری از آنها دشوار است، به همین دلیل توصیه می کنیم آن دسته از گیاهانی مانند نئون، طلا، سبز و گیاهان نظامی را انتخاب کنید که می توانند در نور متوسط ​​زنده بمانند. و با محیط خود سازگار می شوند و می توان آنها را جزو مقاوم ها به حساب آورد.

البته یکی از بزرگترین دلایل قرار گرفتن این گیاه در دسته گیاهان مقاوم که بزرگترین مزیت آن است این است که اگر حتی یک هفته آبیاری آن را فراموش کنید و به آن بی توجهی کنید، برگ های آن پژمرده می شوند و به شما هشدار می دهند. به شما یادآوری می کند که خود آنها را آبیاری کنید و پس از آب دادن، پس از مدت کوتاهی دوباره تازه می شوند.

گیاهان آپارتمانی مقاوم

آگلونما یکی از گیاهان خانگی مقاوم است.

آگلونما را می‌توان یکی از بومیان فیلیپین دانست که می‌توان از آن در محیط‌های مختلف استفاده کرد، از فضای داخلی خانه‌ها و آپارتمان‌ها گرفته تا بانک‌ها، ادارات و هر محیط دیگری که نور چندانی در آن وجود ندارد و حتی شرایط ممکن است وجود داشته باشد. دشوار. اما به دلیل نیاز کم به نور و حتی نیاز آبیاری کمتر، آگلونما را می توان یکی از گیاهان مقاوم آپاتمانی به حساب آورد. البته درست است که این گیاه با خیلی ها کنار می آید، اما یک نقطه ضعفی در آن وجود دارد که باید بررسی شود و آن رطوبت آن است، یعنی باید حالا با سمپاشی برگ هایش رطوبت این گیاه را تامین کنید. یا قرار دادن سینی زیر قابلمه ای که داخل آن آب است. یعنی با این کار تضمین می کنید که این گیاه زیبا برای مدت طولانی در کنار شما به سلامت رشد کند و از زیبایی آن بهره مند شوید.

گیاهان آپارتمانی مقاوم

سانسور گیاهان هاردی هاوس

سانسوریا بومی کنگو و نیجریه است، این گیاه یکی از گیاهان همیشه سبز به حساب می آید که می تواند در هر گوشه خانه بدرخشد و بدون توجه به وجود یا عدم وجود نور، دکوراسیون را تغییر دهد. علاوه بر این، این گیاه به مقداری آبیاری نیاز دارد و می تواند در شرایط بدون آب رشد کرده و زنده بماند، به همین دلیل در گروه مقاوم قرار می گیرد. البته این موضوع به تنهایی آن را خاص نمی کند زیرا سانسوریا به اکسیژن رسانی و تصفیه هوا نیز معروف است.

گیاهان آپارتمانی مقاوم



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.