افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

گیاهان آپارتمانی برای راه پله تاریک / مخصوصا برای راه پله ای که از نوک سوزن من نور دریافت نمی کند

  • کد خبر : 287935
گیاهان آپارتمانی برای راه پله تاریک / مخصوصا برای راه پله ای که از نوک سوزن من نور دریافت نمی کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- ما ایرانی ها از قدیم الایام عادت داریم که در خانه هایمان گل و گیاه داشته باشیم و چه رسم بهتر از این است که این گیاهان زیبا را در خون بپرورانیم و آن ها را داشته باشیم چرا که می توان با آنها هم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- ما ایرانی ها از قدیم الایام عادت داریم که در خانه هایمان گل و گیاه داشته باشیم و چه رسم بهتر از این است که این گیاهان زیبا را در خون بپرورانیم و آن ها را داشته باشیم چرا که می توان با آنها هم تزیین کرد. هر چقدر هم که آن را زیبا تزیین کنید، برکت را به خون خود می آورید و در این میان مهم نیست از چه نوع گیاهی نگهداری می کنید، یعنی سراغ آن گیاهان آپارتمانی لوکس گران قیمت یا یک گیاه ارزان قیمت بروید. آنها را در خانه داشته باشید زیرا هر یک از آنها به نوبه خود فضایی را که آنها را احاطه کرده است، بدون توجه به طبقه بندی که ما انسان ها برای آنها تعریف کرده ایم، زیبا می کنند.

البته در این بین یک موضوع وجود دارد که باید شرایط نگهداری هر گیاه را در نظر بگیرید، مثلاً از یک گیاه فقط به خاطر زیبایی یا هزینه کم آن مراقبت نکنید و اگر تجربه ندارید. در قبل از پرورش گل و گیاه و تازه وارد این کار شده اید، به سراغ گیاهان سرپوشیده برای مبتدیان بروید و با دنیای این زیبایی ها آشنا شوید و خود را محک بزنید و به این سوال پاسخ دهید که آیا می توانید از مراقبت و پرورش آنها مراقبت کنید یا خیر؟ در ضمن باید انجامش بدی نور را تامین کنید و گیاه را با توجه به نیازش آبیاری کنید، مثلاً برای راه پله بدون نور باید به دنبال گیاهان آپارتمانی برای راه پله تیره باشید که عاشق سایه و به اندازه نیاز و شاید نور باشند. من نمی خواهم برخی از آنها را در زیر معرفی کنم.

یک پتو از گیاهان آپارتمانی برای یک راه پله تاریک.

برویم سراغ اولین گیاه از میان دسته گل هایی که چندان مقاوم به نور نیستند که می توانید روی پلکانی تاریک و بدون نور داشته باشید، یعنی یک برگ عبایی زیبا که آنقدر در برابر شرایط مختلف مقاومت نشان می دهد که خیلی ها آن را گیاه می نامند. اهن. یکی از مزایای این زیبایی این است که اگر زمان زیادی برای مراقبت از گل و گیاه ندارید، می توانید بالا آمده و آن را در گوشه راه پله قرار دهید و از زیبایی منحصر به فرد آن لذت ببرید، زیرا برگ عبایی یک گیاه سایه دوست است و می تواند به راحتی روی نردبان شما که نور کمی دارد به رشد خود ادامه دهد و باید آن را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید، زیرا در این صورت ممکن است برگ های آن آسیب ببینند و بسوزند.

گیاهان آپارتمانی برای یک راه پله تاریک.

زاموفیلیا یک گیاه آپارتمانی برای راه پله های تیره است.

بریم سراغ گیاه مقاوم دیگری که به راحتی می توانید در هر جای خانه داشته باشید، آن هم زاموفیلیای خارق العاده ای است که برگ های براق و باشکوهی دارد و می توان آن را یکی از گیاهان لوکس البته فقط به خاطر زیبایی اش دانست. اینطور نیست که این گیاه بتواند ویژگی های خاص و خارق العاده ای داشته باشد، زیرا همانطور که گفتیم مقاوم است، بنابراین در شرایط کم نور به راحتی می تواند تحمل کند و رشد کند. برای زیباسازی فضا به زاموفیلیا بروید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نه تنها نور کم، بلکه نور لامپ نیز برای رشد این گل کافی است که واقعا فوق العاده است. در مورد شرایط نگهداری آن باید بدانید که به هیچ عنوان آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا برگ های آن خیلی زود زرد می شود و از نظر آبیاری نیاز به آب زیادی ندارد.

گیاهان آپارتمانی برای یک راه پله تاریک.

دیفن باخیا یک گیاه آپارتمانی برای راه پله های تیره است.

خوب، زمان آخرین گیاه لیست مقاله امروز که دیفن باخیا است فرا رسیده است، به دلیل زیبایی فوق العاده ای که دارد می توانید برای هر فضایی از آن استفاده کنید، اما باید مراقب باشید که به دلیل دور از دسترس کودکان یا حیوانات خانگی نگهداری شود. پوست حساس نباید برگ های آن را لمس کند زیرا ممکن است متورم و خارش کند، بنابراین اگر پوست شما حساس است، این گیاه را بدون دستکش لمس نکنید.

اما چیزی که این گیاه زیبا را در لیست مقاله امروز قرار می دهد، میزان نور مورد نیاز آن برای رشد است. اصولاً این گیاه برای رشد به نور بسیار کمی نیاز دارد و به همین دلیل در دسته گیاهان مقاوم و سایه دوست قرار می گیرد. اگرچه ممکن است، اما برخی از گونه ها هستند که در نور کم می توانند از بین بروند، اما بیشتر آنها به نور کم عادت کرده اند.

گیاهان آپارتمانی برای یک راه پله تاریک.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.