افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

گیاهانی که به خاک نیاز ندارند / خاک چیست؟

  • کد خبر : 217599
گیاهانی که به خاک نیاز ندارند / خاک چیست؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آیا در حال خواندن این مقاله هستید، آیا گل و گیاه در خون خود دارید یا اخیراً به این زیبایی ها علاقه مند شده اید و می خواهید از آنها مراقبت کنید؟ این کار را انجام دهید، زیرا گیاهان می توانند چنان معجزه ای در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آیا در حال خواندن این مقاله هستید، آیا گل و گیاه در خون خود دارید یا اخیراً به این زیبایی ها علاقه مند شده اید و می خواهید از آنها مراقبت کنید؟ این کار را انجام دهید، زیرا گیاهان می توانند چنان معجزه ای در دکوراسیون منزل شما ایجاد کنند که شاید هیچ وسیله گران قیمت و مجللی نتواند این کار را انجام دهد، پس در این بین می توانید از مجلل ترین گیاهان آپارتمانی برای این منظور استفاده کنید و به نوعی آنها را انتخاب و از آنها مراقبت کنید. آنقدر زیبا که هیچ محدودیتی ندارد و همه می توانند آنها را باز کنند. دهانشان برای ستایش

البته در این بین این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که نگهداری از گل و گیاه شرایط خاص خودش را می خواهد یعنی نمی توانید آنطور که دوست دارید با آنها رفتار کنید و حتی در این بین با توجه به شرایط خون خود باید از نگهداری یک ردیف گیاهان خودداری کنید، مثلاً اگر نور آفتاب بدی دارید، باید به سراغ گیاهانی بروید که به نور کم نیاز دارند و از نگهداری گل ها و گیاهانی که طرفدار خورشید هستند و در صورت نبود نور احساس بدی پیدا می کنند، خودداری کنید. حال در این مقاله می خواهیم مجموعه ای از گیاهان بی نیاز به خاک را معرفی کنیم که برای شما که شرایط نگهداری خاک در منزل را ندارید بسیار مناسب است زیرا ممکن است بسیاری از افراد از وجود خاک در گلدان بترسند. . در فضای داخلی آن به دلیل حشرات و آلودگی هایی که دارد، بنابراین اگر شما هم جزو این افراد هستید توصیه می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

برگ بید از گیاهانی که نیازی به خاک ندارند.

یکی از گیاهان سرپوشیده خاص و زیبا که می توانید با کمترین تلاش ممکن آن را پرورش دهید برگ بید است که رنگ زیبای برگ های آن می تواند مکمل فوق العاده ای برای دکوراسیون شما باشد و در گلستان های شما به زیبایی هر چه بیشتر بدرخشد. تنوع. اصولاً دو نوع برگ های توده ای وجود دارد، یکی دارای برگ های راه راه و دیگری دارای برگ های ساده بنفش است که هر دو می توانند در اتاقی با نور متوسط ​​به خوبی رشد کنند و از زیبایی آن بهره ببرند.

اگر تا به حال این گیاه را هرس کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که شاخه هایی که از آن جدا می شوند حتی پس از چند هفته می توانند سالم بمانند، که نشان دهنده این است که برگ های بید به راحتی در باغ رشد می کنند. آب رشد می کند و برای زندگی و ادامه حیات خود نیازی به زمین ندارد. اگر به گره های ساقه این گیاه دقت کنید متوجه می شوید که ریشه های ریز آن آماده رشد هستند، بنابراین می توانید چند ساقه این گیاه را جدا کرده و در آب قرار دهید و رشد آنها را تماشا کنید.

گیاهانی که نیازی به خاک ندارند.

پوتوس یکی از گیاهانی است که نیازی به خاک ندارد.

پوتوس را می توان از آن دسته گیاهانی دانست که قدرت رشد بسیار آسانی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن در آب به زندگی خود ادامه دهد. شاید برای شما جالب باشد که در مورد پوتوس بدانید که این گیاه مقدار زیادی هورمون گیاهی اکسین تولید می کند که رشد گیاه را تنظیم کرده و رشد ریشه را تحریک می کند. بسیاری از افرادی که در خانه خود گیاهان سرپوشیده دارند، سینه پوتوس را لمس نمی کنند و حتی به دلیل وجود این هورمون در قلمه، قلمه های گیاهان دیگر را در کنار آن قرار می دهند تا ریشه ها سریعتر رشد کنند. می توانید پس از مدتی پوتوس را در خاک بکارید و یا برای همیشه در آب نگه دارید و از زیبایی منحصر به فرد آن لذت ببرید.

گیاهانی که نیازی به خاک ندارند.

گندم از گیاهانی که به خاک نیاز ندارند.

یکی دیگر از گیاهان آپارتمانی محبوب که توانایی رشد بسیار سریع را دارد، گیاه گندم است که بسیار مقاوم نیز می باشد. می توانید این گیاه را هم در خاک و هم در آب به زیباترین شکل ممکن پرورش دهید. برای قرار دادن آن در آب باید چند قلمه را از گیاه مادر جدا کنید و سپس در آب قرار دهید.

اگر گیاه شما در آب ریشه می دهد، می توانید آن را در این شرایط نگه دارید یا به گلدان دیگری منتقل کنید و در خاک بکارید، اما برای این کار باید اجازه دهید ریشه های این گیاه به اندازه کافی رشد کنند، زیرا به راحتی می توان آنها را نگهداری کرد. گیاه در زمین

گیاهانی که نیازی به خاک ندارند.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.