افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
7

گوگل دوپلکس را در وب تعطیل می کند، تلاشش برای آوردن هوشمندهای هوش مصنوعی به سایت های خرده فروشی و موارد دیگر

  • کد خبر : 3021
گوگل دوپلکس را در وب تعطیل می کند، تلاشش برای آوردن هوشمندهای هوش مصنوعی به سایت های خرده فروشی و موارد دیگر

گوگل دوپلکس در وب را تعطیل می‌کند، مجموعه‌ای از سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که سایت‌ها را برای ساده‌سازی فرآیند سفارش غذا، خرید بلیط سینما و موارد دیگر جستجو می‌کند. با توجه به الف توجه داشته باشید در صفحه پشتیبانی Google، Duplex در وب و هر ویژگی اتوماسیون فعال شده توسط آن از این ماه […]


گوگل دوپلکس در وب را تعطیل می‌کند، مجموعه‌ای از سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که سایت‌ها را برای ساده‌سازی فرآیند سفارش غذا، خرید بلیط سینما و موارد دیگر جستجو می‌کند. با توجه به الف توجه داشته باشید در صفحه پشتیبانی Google، Duplex در وب و هر ویژگی اتوماسیون فعال شده توسط آن از این ماه دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

یکی از سخنگویان گوگل از طریق ایمیل به TechCrunch گفت: «همانطور که ما به بهبود تجربه Duplex ادامه می‌دهیم، به بازخوردهایی که از کاربران و توسعه‌دهندگان شنیده‌ایم درباره نحوه بهتر کردن آن پاسخ می‌دهیم.» و افزود که شرکای Duplex در وب برای کمک به آنها برای آماده شدن برای تعطیلی اطلاع داده شده است. تا پایان سال جاری، Duplex در وب را رد می‌کنیم و به طور کامل روی ایجاد پیشرفت‌های هوش مصنوعی در فناوری صدای Duplex تمرکز خواهیم کرد که هر روز به مردم بیشتر کمک می‌کند.»

گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O خود در سال 2019، Duplex را در وب معرفی کرد که حاصل فناوری Duplex خودکارسازی تماس است. برای شروع، روی چند مورد استفاده محدود متمرکز بود، از جمله باز کردن وب‌سایت زنجیره‌ای سینما برای پر کردن تمام اطلاعات لازم از طرف کاربر – مکث برای درخواست انتخاب‌هایی مانند صندلی‌ها. اما Duplex در وب بعداً به گذرواژه‌ها گسترش یافت و به کاربران کمک کرد تا به طور خودکار گذرواژه‌هایی را که در معرض نقض داده‌ها قرار می‌گیرند تغییر دهند، و همچنین در پرداخت برای خرده‌فروشان تجارت الکترونیک، بررسی پرواز برای سایت‌های هواپیمایی و یافتن خودکار تخفیف کمک می‌کند.

وعده Duplex در وب این بود که بتوانید دستوری مانند «از هرتز برای من یک ماشین رزرو کنید» برای دستیار Google صادر کنید و Duplex صفحه وب مربوطه را بالا بکشد و به طور خودکار جزئیاتی مانند نام، تنظیمات برگزیده خودرو را پر کند. تاریخ سفر و اطلاعات پرداخت (با استفاده از اطلاعات Gmail و تکمیل خودکار Chrome). اما عرضه در ابتدا کند بود و تنها تعداد محدودی از سایت ها و شرکا برای موارد استفاده خاص پشتیبانی می شدند. اندروید تنها پلتفرمی بود که از Duplex در وب می‌توان استفاده کرد، با این سرویس در اواخر سال ۲۰۱۹ به عنوان «دستیار در کروم» به Chrome for Android آمد.

دوبلکس در وب

دوبلکس در وب برای رزرو خودرو استفاده می شود. اعتبار تصویر: گوگل

آیا افزایش فنی در نهایت برای Google برای توجیه حفظ Duplex در وب بیش از حد بود؟ شاید. به عنوان دوبلکس در وب صفحه پشتیبانی به‌طور کلی، Duplex از یک عامل کاربر ویژه استفاده می‌کرد که چندین ساعت در روز سایت‌ها را برای «آموزش» دوره‌ای با آن‌ها بررسی می‌کرد و مدل‌های هوش مصنوعی را برای درک نحوه چیدمان و عملکرد سایت‌ها از دیدگاه کاربر تنظیم می‌کرد. مطمئناً منابع فشرده بود و اگر صاحبان سایت تصمیم بگیرند خزنده را از فهرست کردن محتوای خود مسدود کنند، به راحتی از بین می رود.

برخی از برندها بدون شک از این ایده که گوگل خود را بین آنها و مشتریانشان قرار می دهد ناراحت بودند. اما شاید کاهی که کمر شتر را شکست، بریدگی در بخش Assistant کسب و کار گوگل بود. بر اساس یک اخیر گزارش در اطلاعات، گوگل قصد دارد در توسعه دستیار گوگل برای دستگاه هایی که توسط گوگل ساخته نشده اند، سرمایه گذاری کمتری انجام دهد، زیرا این ایده تحریک شده است که سایر بخش های شرکت، مانند سخت افزار، در دراز مدت سودآورتر خواهند بود.

زمان نشان خواهد داد که آیا این مورد است. اما آنچه مسلم است این است که Duplex on the Web به آن ملحق شده است سالن بدنام محصولات گوگل که در آن زمان رها شده بودند.

گوگل Duplex در وب را تعطیل می کند، تلاشش برای آوردن هوشمندهای هوش مصنوعی به سایت های خرده فروشی و موارد دیگر توسط Kyle Wiggers که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.