افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

گوگل در حال آزمایش یک علامت آبی برای نتایج جستجو است

  • کد خبر : 385266
گوگل در حال آزمایش یک علامت آبی برای نتایج جستجو است

گوگل این در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای نتایج جستجو است که به اصطلاح وب سایت های تأیید شده را با یک رتبه بندی می کند علامت آبی نشان می دهد و باعث می شود کاربران از کلیک بر روی وب سایت ها یا لینک های جعلی و خطرناک اجتناب کنند. به گزارش Vergeبرخی […]

گوگل این در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای نتایج جستجو است که به اصطلاح وب سایت های تأیید شده را با یک رتبه بندی می کند علامت آبی نشان می دهد و باعث می شود کاربران از کلیک بر روی وب سایت ها یا لینک های جعلی و خطرناک اجتناب کنند.

به گزارش Vergeبرخی از افراد در نتایج جستجوی گوگل و در کنار لینک وب سایت برخی از شرکت های بزرگ مانند مایکروسافت و اپل علامت آبی دیده اند که نشان دهنده اصالت شرکت ها است.

“مولی شاهین” سخنگوی گوگل در پاسخ به سوال Verge در مورد این ویژگی بدون اشاره به جزئیات بیشتر اظهار داشت:

ما مرتباً ویژگی‌هایی را آزمایش می‌کنیم که به خریداران کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای قابل اعتماد آنلاین را شناسایی کنند و در حال حاضر یک آزمایش کوچک انجام می‌دهیم که بنرهایی را در کنار مشاغل خاص در Google نشان می‌دهد.»

معیارهای گوگل برای تایید وب سایت ها

گزارش Verge می گوید که این تیک در کنار لینک سایت هایی مانند مایکروسافت، متا، اپیک گیمز، اپل، آمازون و اچ پی مشاهده شده است. شاهین همچنین به The Verge گفت که عواملی مانند اعتبار وب سایت، داده های ابزار Merchant Center گوگل و بررسی های دستی بر ثبت این تیک تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، هنگامی که از حساب Google دیگری برای آزمایش این مشکل استفاده شد، هیچ علامت تأیید آبی ظاهر نشد، به این معنی که آزمایش Google هنوز به طور گسترده منتشر نشده است.

در حال حاضر جزئیات بسیار کمی در مورد این ویژگی موتور جستجوی گوگل وجود دارد و خود این غول فناوری نیز به چیزی اشاره نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا این آزمایش با کاربران بیشتری ادامه خواهد داشت یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.