افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
12

گوگل در حال آزمایش رمزگذاری سرتاسر برای چت های گروهی در برنامه پیام ها است

  • کد خبر : 3025
گوگل در حال آزمایش رمزگذاری سرتاسر برای چت های گروهی در برنامه پیام ها است

گوگل امروز گفت که در حال آزمایش رمزگذاری سرتاسر برای چت های گروهی مبتنی بر RCS در برنامه پیام های خود است – RCS مخفف Rich Communication Services است. این شرکت خاطرنشان کرد که در هفته های آینده این ویژگی را برای انتخاب کاربرانی که بخشی از برنامه هستند ارائه خواهد کرد. برنامه بتا را […]


گوگل امروز گفت که در حال آزمایش رمزگذاری سرتاسر برای چت های گروهی مبتنی بر RCS در برنامه پیام های خود است – RCS مخفف Rich Communication Services است. این شرکت خاطرنشان کرد که در هفته های آینده این ویژگی را برای انتخاب کاربرانی که بخشی از برنامه هستند ارائه خواهد کرد. برنامه بتا را باز کنید.

این بعد می آید یک دسته از Redditors متوجه شد که گوگل در ماه اکتبر در حال آزمایش رمزگذاری سرتاسر برای چت های گروهی است. آخرین اطلاعیه این شرکت آن را رسمی می کند.

این غول جستجو برای اولین بار در سال 2020 آزمایش رمزگذاری سرتاسر برای چت های RCS فردی را آغاز کرد. در ژوئن، این ویژگی را منتشر کرد به همه کاربران برنامه پیام های آن.

Google تولیدکنندگان و شرکت‌های مخابراتی را تحت فشار قرار داده است تا RCS را بپذیرند – نسخه‌ای از پیامک که دارای ویژگی‌هایی مانند نشانگرهای تایپ، تحویل و رسید خواندن است. همچنین کمپین هایی را برای متقاعد کردن اپل به اتخاذ این استاندارد برای برنامه پیام های خود اجرا کرده است. به این ترتیب، افرادی که از اندروید استفاده می‌کنند، می‌توانند پیام‌های چندرسانه‌ای غنی با عکس‌ها و ویدیوهای بهتر را برای دوستان خود با استفاده از آیفون ارسال کنند.

در حالی که اپل هنوز تکان نخورده است، گوگل فرصتی را از دست نداد تا غول فناوری کوپرتینویی را بار دیگر با اعلامیه جدید تحت فشار قرار دهد.

امروزه، تمام اپراتورها و سازندگان عمده موبایل، RCS را به عنوان استاندارد پذیرفته اند – به جز اپل. نینا بودیراجا، مدیر محصول گروه برای اپلیکیشن Messages، در مصاحبه ای گفت: اپل از پذیرش RCS خودداری می کند و زمانی که افرادی که آیفون دارند به افراد دارای تلفن های اندرویدی پیام می دهند، به پیامک تکیه می کند که به این معنی است که پیامک آنها در دهه 1990 گیر کرده است. پست وبلاگ.

«امیدواریم اپل بتواند #پیام را دریافت کند، بنابراین ما مجبور نیستیم منتظر حذف کل حباب سبز در مقابل آبی باشیم. تولدت مبارک، اس ام اس – شما شروع خوبی بودید، و عملکرد خوبی داشتید، اما همه برای ارتقاء آماده هستند.

گوگل همچنین سعی کرده است با افزودن ویژگی هایی مانند پشتیبانی واکنش برای متون آیفون، این تجربه را بین دو سیستم عامل ایجاد کند.

گوگل در حال آزمایش رمزگذاری سرتاسر برای چت های گروهی در برنامه Messages توسط ایوان مهتا است که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.